Готов за бъдещето

Volkswagen

Готов за бъдещето

Volkswagen Golf влиза в осмото си поколение с най-съвременни технологии

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
7740 прочитания

Volkswagen

© Volkswagen


След 45 години на пазара и над 35 милиона клиенти от есента Volkswagen Golf влезе в своето осмо поколение. Това е първият модел на концерна, който предлага пет хибридни версии. Сред тях за пръв път е мек хибрид с 48-волтова електрическа система и електромотор, играещ ролята на стартер-генератор. Той помага на бензиновия мотор при потегляне и ускорение, като така разходът на гориво намалява с до 10%, а колата става по-пъргава.

В момента версията Golf eTSI със 150 к.с., но ще се предлага и в още две мощности - 110 и 130 к.с. По-късно ще се появят и два варианта с plug-in хибридно задвижване с мощности 204 и 245 к.с. и автономност до 60 километра

Гамата от бензинови и дизелови двигатели е с намален до 17% разход на гориво. В момента изборът е между бензинови предложения със 130 и 150 конски сили. Дизелите са със 110 и 150 к.с. и с до 80% намалени емисии на азотни окиси. Скоростните кутии са шестстепенна механична и седемстепенна автоматична с двоен съединител за моторите със 150 к.с.

Общува с останалите коли

Ключова за Golf 8 e свързаността с околния свят, като това е първият Volkswagen с технологията Car2X. Тя позволява приемане на сигнали за потенциални опасности от пътната инфраструктура и останалите превозни средства на разстояние до 800 метра. Така груповият интелект поставя началото на нова фаза в развитието на безопасността на движението.

С влизането в салона на Golf прави впечатление изцяло цифровизираният му интериор. Приборното табло стандартно е дигитално, използващо 10.25-инчов екран, а инфотейнмънт системата е със сензорен дисплей с диагонал 8.25 или 10 инча. Сред опциите присъства и head-up дисплей, който прожектира най-важната информация на нивото на очите на шофьора.

Дигитализацията по никакъв начин не е попречила на ергономията на кокпита. Въпреки че броят на класическите бутони е сведен до минимум, настройките на всичко по колата става лесно и интуитивно. За това помага и възможността за конфигуриране на няколко екрана на мултимедията.

В салона има голям брой места за дреболии, включително поставка за безжично зареждане на мобилен телефон, вграден калъф за очила на покрива, голяма осветена жабка, регулиращ се по височина подлакътник с ниша под него и т.н. Пътниците отзад могат да разполагат с отвори за въздух, две USB Type-C гнезда, като крайните две седалки могат да са с подгряване. На гърба на предните седалки има джобове. Багажникът е с минимален обем 380 литра, а със сгъване на делимата на две части облегалка той стига 1237 литра.

Командван от дистанция

Що се отнася до свързаността, чрез eSIM картата за мобилна комуникация и достъп до интернет водачът и неговите спътници получават достъп до нарастваща гама онлайн базирани функции и услуги. Още базовата версия на пакета We Connect предлага възможност за отключване, заключване и стартиране на Golf през смартфон, повикване на пътна помощ и спешна помощ при злополука, информация за актуалното състояние на автомобила (заключени ли са вратите, има ли работещи светлини, техническото състояние и др.), данни за пътуването, местоположение на паркирания автомобил, график на сервизното обслужване и т.н.

Платената услуга We Connect Plus предлага допълнително дистанционно задействане на клаксона и светлините, контрол на алармата срещу кражба, настройки на допълнителното отопление, управление на вентилацията, информация в реално време за пътната обстановка с данни за опасности по маршрута, интернет радиостанции, стрийминг на мултимедийно съдържание и Wi-Fi точка за достъп до интернет.

С второ ниво на автономност

Както и досега, Golf може да се поръча със стандартно и спортно окачване, както и с адаптивна ходова част. Опционалната система за промяна на настройките на основните системи по колата освен комфортни, спортни и еконастройки вече има и индивидуални. Като цяло на пътя Golf 8 предлага добър баланс между комфорт и динамика.

Разбира се, автомобилът разполага с всички най-съвременни системи за безопасност, сред които спирачен асистент, избягващ удар с друго превозно средство, велосипедист или пешеходец, и помощник за поддържане на избраната лента на движение. Опционалният асистент за пътуване дава на новия Golf второ ниво на автономност, тоест автомобилът може да ускорява, намалява, спира и потегля в зависимост от трафика и да следва извивките на пътя. Част от серийното оборудване с пряко отношение към безопасността са и LED фаровете.

Това е Volkswagen Golf 1.5 eTSI

Дължина: 4.29 м
Ширина: 1.80 м Височина: 1.46 м Междуосие: 2.64 м
Бензинов двигател: 1498 куб.см, 150 к.с., 250 Нм Скоростната кутия: 7-степенна, автоматична с двоен съединител (DSG) Ускорение: 0-100 км/ч: 8.5 сек.

Среден разход на гориво: 5.4 л/100 км

Цена на Golf: от 41 693 лв. с ДДС

След 45 години на пазара и над 35 милиона клиенти от есента Volkswagen Golf влезе в своето осмо поколение. Това е първият модел на концерна, който предлага пет хибридни версии. Сред тях за пръв път е мек хибрид с 48-волтова електрическа система и електромотор, играещ ролята на стартер-генератор. Той помага на бензиновия мотор при потегляне и ускорение, като така разходът на гориво намалява с до 10%, а колата става по-пъргава.

В момента версията Golf eTSI със 150 к.с., но ще се предлага и в още две мощности - 110 и 130 к.с. По-късно ще се появят и два варианта с plug-in хибридно задвижване с мощности 204 и 245 к.с. и автономност до 60 километра


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.

Влезте в профила си

Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.

Вижте абонаментните планове
mb-3
Close
Бюлетин
Бюлетин

Вечерни новини

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.

Още от Капитал