Вносителите на автомобили и извънредното положение
Повече дистанционни услуги и обслужване от врата до врата са най-големите новости
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Извънредното положение, наложените ограничения и даваните препоръки с цел спиране на разпространението на коронавируса промениха редица бизнеси. Те засегнаха и автомобилните вносители и оторизираните сервизи.
За да се адаптират, те предложиха повече дистанционни услуги и обслужване от врата до врата. Така вече и собствениците на по-широк кръг марки получиха екстри, които доскоро бяха запазена територия за притежателите на коли от луксозни брандове.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове