Новият брой: Магистрален грабеж

Вносителите на автомобили и извънредното положение

Shutterstock

Вносителите на автомобили и извънредното положение

Повече дистанционни услуги и обслужване от врата до врата са най-големите новости

Георги Пауновски
2902 прочитания

Shutterstock

© Shutterstock


Извънредното положение, наложените ограничения и даваните препоръки с цел спиране на разпространението на коронавируса промениха редица бизнеси. Те засегнаха и автомобилните вносители и оторизираните сервизи.

За да се адаптират, те предложиха повече дистанционни услуги и обслужване от врата до врата. Така вече и собствениците на по-широк кръг марки получиха екстри, които доскоро бяха запазена територия за притежателите на коли от луксозни брандове.

Ела и ме вземи

Типичен пример за това е услугата от врата до врата, при която автомобилът се взима от определен адрес за сервизиране и се връща на посоченото място, след като е обслужен или ремонтиран и дезинфекциран. Такава екстра към момента предлагат Abarth, Alfa Romeo, Audi, BMW, Dacia (за дилъра "Еспас ауто"), Fiat, Ford, Jaguar, Land Rover, KIA, Mazda, Mercedes, MINI, Nissan ("Н ауто София"), Opel ("Еспас ауто"), Реugeot, Renault ("Еспас ауто"), Volkswagen и Volvo. И досега такава услуга предлагаха вносителите на Jeep ("Витоша ауто"), Infiniti и Lexus.

Разбира се, заявките се правят по телефон, електронна поща или специално разработени платформи на сайта на вносителите. Плащането става с банкова карта по електронен път. Част от компаниите предлагат и видео от ремонта.

Сайтът като шоурум

Що се отнася до комуникацията между фирмите и техните клиенти, наред с телефона влизат и различните приложения за комуникация, новост са видеоразговорите. Дилърите на Peugeot, Dacia, Renault, Nissan и Toyota предлагат и индивидуална видеосесия за харесан автомобил, като той се разглежда от всички гледни точки.

Онлайн услугите, предлагани от вносители, пък включват на практика пълния процес, съпътстващ покупката на един автомобил - конфигуриране, получаване на оферта, лизингов калкулатор, заявка за оферта за изкупуване на притежаван автомобил. Или както обобщават от Toyota, "днес уебсайтът ни е най-голямото дилърство в страната".

Сред услугите попада и онлайн покупка на резервни части и аксесоари и доставката им с куриер.

Иначе дилърствата на вносителите остават отворени, като, разбира се, са взети строги мерки по дезинфекция. Клиентите, които предпочитат да дойдат на място, разполагат с дезинфектанти и почистващи средства, както и бива осигурено комфортно разстояние между тях и служителите, което да им осигури безопасна среда на място.

Извънредното положение, наложените ограничения и даваните препоръки с цел спиране на разпространението на коронавируса промениха редица бизнеси. Те засегнаха и автомобилните вносители и оторизираните сервизи.

За да се адаптират, те предложиха повече дистанционни услуги и обслужване от врата до врата. Така вече и собствениците на по-широк кръг марки получиха екстри, които доскоро бяха запазена територия за притежателите на коли от луксозни брандове.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове
Close
Бюлетин
Бюлетин

Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща


0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал