Издания

Телекомуникации
Капитал PROоктомври 2014
Капитал PRO
Какво желае Абонатът X, за да е щастлив с оператора си, е ясно на всички. Въпросът, чийто отговор струва милиони, е как телекомът да му достави желаното. То е простичко: той да бъде клиент, а не абонат, когато иска да смени оператора си, да бъде чакан гост, а не враг, когато има проблем и търси съдействие, да получава отговори от обслужващия персонал, а не автоматични съобщения и музика, да получава търсената информация бързо и лесно и никога да не бъде лъган. С една дума - надменното отношение и опитите за шмекеруване са най-опасната отрова за операторите в момента. А факт е, че всички се изкушават да си вземат поне по малко от нея. Вярно е, че налагането на забрана за използването й в компании с хиляди души служители е трудно. Но ако някой все пак успее, наградата ще са не само парите, но и желанието на Абоната Х да ги плати точно на него. А това е най-ценното.
В изданието четете

Телекомуникации
Какво се случва в сектора телекомуникации.

В плен на скъпото равновесие
Телекомите в България инвестират стотици милиони евро под натиска на все повече регулации и засилваща се конкуренция

Не водим война с операторите
Председателят на Комисията за регулиране на съобщенията Веселин Божков пред "Капитал"

Островът на регулациите
Европейската комисия се опитва да създаде единен телеком пазар, който едновременно да потисне печалбите на компаниите и да стимулира инвестициите

Жадни мрежи
При покритие на 100% от населението инфраструктурата на операторите продължава да гълта инвестиции в стотици милиони евро

Всички искат телевизия
Малки, големи и още по-големи оператори все по-активно се включват в надпреварата за домашното забавление

Златен дъжд от сделки
Консолидацията на световния телеком пазар се засилва, като основен двигател е фрагментирана Европа

Следващо поколение глас
Новите мобилни мрежи ще доведат до челен сблъсък между две технологии за разговори - VoLTE и VoIP

Сивата заплаха
Податливите на тълкуване правила, слабият контрол и усложнената администрация тласкат кабелния пазар към сенчестия сектор

Телевизия в ново измерение
Водещите канали в България вече влагат усилия за развитие на платформите за гледане онлайн

Все по-умни аксесоари
Часовници, гривни и очила вече предявяват претенции за интелект. Смартфоните отговарят с размер, атрактивност и нови функции
Още издания
Градове Велико Търново, Габрово
юни 2022
Капитал PRO
Поредица на "Капитал", изследваща постиженията и проблемите на бизнеса в регионите на България
Градове Варна
май 2022
Капитал PRO
Поредица на "Капитал", изследваща постиженията и проблемите на бизнеса в регионите на България