Издания

K10
Капитал

K10

юни 2014
Борбата за клиентите поражда и редица предизвикателства, като всяка банка ще трябва да избира своя стратегия как да се справи с тях. От една страна, за да предложат по-атрактивни условия, те ще трябва да работят при свиващи се маржове, от друга - ще трябва да внимават със свалянето на лихвите да не изгубят вложители. От една страна, ще са изправени пред нуждата да инвестират в нови технологии, но от друга, все още не могат да пренебрегнат и класическите канали на банкиране през клоновата мрежа. А всичко това трябва да се балансира и с натиска за оптимизиране на административните разходи.
Коя е най-добрата банка? Тази, която успява да намери точния баланс между тези крайности, с които да удовлетвори клиентите си и да привлече нови.
Едно е сигурно - за всеки клиент подходящият продукт може да е различен. Класацията К10 е инструмент, който може да ви помогне да се ориентирате по-добре, да видите къде стоят финансовите институции по показатели, които може да са важни за вас, и да направи избора ви по-лесен.
А надяваме се -  и по-успешен и доходоносен.

В изданието четете

К10: Банкиране и още нещо

Или какви комбинирани и алтернативни продукти предлагат кредитните институции

Още издания

Networkworld, брой 4&5 2020

Капитал PRO
декември 2020
Интернет на сетивата или потребителските нагласи през... 2030 г.

Светът през 2021 г.

Капитал PRO
декември 2020

CIO 10

Капитал PRO
декември 2020

КМаркетинг Factbook

Капитал PRO
декември 2020
Бизнес доклад за състоянието на комуникационния пазар в България

Здраве

Капитал
декември 2020
Актуалните теми от сезона, свързани със заболявания, лечения и медикаменти

MBA - Мениджърите на бъдещето

Свободен достъп
декември 2020
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK