Капитал
K10
юни 2014
Борбата за клиентите поражда и редица предизвикателства, като всяка банка ще трябва да избира своя стратегия как да се справи с тях. От една страна, за да предложат по-атрактивни условия, те ще трябва да работят при свиващи се маржове, от друга - ще трябва да внимават със свалянето на лихвите да не изгубят вложители. От една страна, ще са изправени пред нуждата да инвестират в нови технологии, но от друга, все още не могат да пренебрегнат и класическите канали на банкиране през клоновата мрежа. А всичко това трябва да се балансира и с натиска за оптимизиране на административните разходи.
Коя е най-добрата банка? Тази, която успява да намери точния баланс между тези крайности, с които да удовлетвори клиентите си и да привлече нови.
Едно е сигурно - за всеки клиент подходящият продукт може да е различен. Класацията К10 е инструмент, който може да ви помогне да се ориентирате по-добре, да видите къде стоят финансовите институции по показатели, които може да са важни за вас, и да направи избора ви по-лесен.
А надяваме се - и по-успешен и доходоносен.