Издания

Спортът като бизнес

Спортът като бизнес

Капитал

май 2015

Капитал

Колко пъти сте чували, че спортът е бизнес? Непрекъснато? Да, ако се прави като бизнес. В много държави е така и немалко българи се възползват от възможностите, които спортният бизнес дава. Вземете например Калоян Махлянов-Котоошу, който от борец в България стана едно от най-популярните имена в Япония и изгради запомняща се кариера в сумото. Или пък Веселин Топалов, който в наглед по-неатрактивен спорт заедно със своя мениджър Силвио Данаилов съумяха да намерят начин да го направят изумителна и доходна кариера.
Примерите всъщност не са никак малко и всеки от тях е показателен за себе си. Затова се опитахме да съберем и да систематизираме данните за най-добре печелещите български спортисти за последното десетилетие. И погледнахме към различни аспекти на спортния бизнес - къде не се получава в България и какви са причините. Защо например футболните клубове не са печеливши и къде бъркат. Или как да се печели по-добре от маркетинг. Все теми, за които "Капитал" пише редовно, но от години много малко се променя.

В изданието четете

Най-добре печелещите български спортисти

Най-добре печелещите български спортисти

"Капитал" направи класация за последните 10 години

comments 0
likes 3
views 4331
Скок във възможното

Скок във възможното

Габриела Петрова е следващата българска надежда в леката атлетика

comments 0
likes 1
views 2808
По забравените стъпки на Италия

По забравените стъпки на Италия

Ивайло Чочев може да бъде следващата голяма звезда на българския футбол

comments 0
likes 0
views 1728
Най-после надежда под кошовете

Най-после надежда под кошовете

Александър Везенков вече е известно име в Европа, а може би и отвъд океана

comments 0
likes 0
views 1615
Сгромолясването на динозаврите

Сгромолясването на динозаврите

"Лудогорец" вече е номер 1 в България и обещава да бъде дълго време такъв

comments 0
likes 0
views 2146
Скритите възможности пред футболния бизнес в България

Скритите възможности пред футболния бизнес в България

Българските клубове нямат ясна стратегия за развитието на продукта и генериране на приходи

comments 0
likes 0
views 3727
"Байерн" остава най-скъпият футболен бранд в света

"Байерн" остава най-скъпият футболен бранд в света

В "класацията за избрани" на Brandfinance попадат отбори от най-силните първенства в Европа, Турция и Бразилия

comments 0
likes 0
views 2085
Стратегията "Ден до пладне"

Стратегията "Ден до пладне"

Клубовете търсят спонсори, без да осъзнават основните правила на този бизнес

comments 0
likes 0
views 2250
С хляб и сол

С хляб и сол

Какво се крие зад организирането на все повече спортни мероприятия в България и успяват ли федерациите да извлекат полза от това

comments 0
likes 0
views 2561

Още издания

Бакхус

юли 2022

Капитал PRO

Digitalk Report | Системи за проектиране

юни 2022

Свободен достъп

Как се развиват софтуерните продукти в сферата на проектирането

Градове Велико Търново, Габрово

юни 2022

Капитал PRO

Поредица на "Капитал", изследваща постиженията и проблемите на бизнеса в регионите на България

Net Zero Economy

юни 2022

Капитал PRO

Отбрана

юни 2022

Свободен достъп

Кога ще модернизираме армията си