Издания

Спортът като бизнес
Капиталмай 2015
Капитал
Примерите всъщност не са никак малко и всеки от тях е показателен за себе си. Затова се опитахме да съберем и да систематизираме данните за най-добре печелещите български спортисти за последното десетилетие. И погледнахме към различни аспекти на спортния бизнес - къде не се получава в България и какви са причините. Защо например футболните клубове не са печеливши и къде бъркат. Или как да се печели по-добре от маркетинг. Все теми, за които "Капитал" пише редовно, но от години много малко се променя.
В изданието четете

Най-добре печелещите български спортисти
"Капитал" направи класация за последните 10 години

Скок във възможното
Габриела Петрова е следващата българска надежда в леката атлетика

По забравените стъпки на Италия
Ивайло Чочев може да бъде следващата голяма звезда на българския футбол

Най-после надежда под кошовете
Александър Везенков вече е известно име в Европа, а може би и отвъд океана

Сгромолясването на динозаврите
"Лудогорец" вече е номер 1 в България и обещава да бъде дълго време такъв

Скритите възможности пред футболния бизнес в България
Българските клубове нямат ясна стратегия за развитието на продукта и генериране на приходи

"Байерн" остава най-скъпият футболен бранд в света
В "класацията за избрани" на Brandfinance попадат отбори от най-силните първенства в Европа, Турция и Бразилия

Стратегията "Ден до пладне"
Клубовете търсят спонсори, без да осъзнават основните правила на този бизнес

С хляб и сол
Какво се крие зад организирането на все повече спортни мероприятия в България и успяват ли федерациите да извлекат полза от това
Още издания
Digitalk Report | Системи за проектиране
юни 2022
Свободен достъп
Как се развиват софтуерните продукти в сферата на проектирането
Градове Велико Търново, Габрово
юни 2022
Капитал PRO
Поредица на "Капитал", изследваща постиженията и проблемите на бизнеса в регионите на България