Новият брой:
Какво се случва в държаватаИздания
Телекомуникации
ноември 2015
Всъщност всички знаем, че това е мираж. Да, числата говорят за стабилизация. Ако през последните години БТК, "Мобилтел" и "Теленор" имаха спад в общите си приходи, измерващ се в десетки и стотици милиони левове, за деветмесечието на годината "стопяването" е едва 2 млн. лв. Но числата не са всичко в голямата картина - стратегическите промени раждат числата, а не обратното.
В изданието четете

Телекомуникации
Какво се случва в сектора телекомуникации.

Краят на пропадането
Телекомите овладяха тренда към загуба на приходи. Остава да видим ще се включат ли двигателите на новия ръст

Когато свърши въздухът
Недостигът на честоти е проблем, който тепърва ще спъва новите услуги на телекомите

Бизнес с тапицирани белезници
Идната година носи на телекомите надежда за олекотяване на правилата, по които работят. Но не и сигурност, че това ще се случи

Телевизията: Свършва ли дългата промоция
Консолидацията в разпространението на канали няма как да не доведе до покачване на цените на дребно

Прохождане с препятствия
Бизнес моделите на "Булсатком" и "Макс телеком" са тотално различни, но 2016 г. ще е решаваща за бъдещето и на двата оператора

Следващото ниво за телекомите
Мобилните оператори по света се опитват да намерят нови източници на растеж – чрез сливания, нови пазари и монетизация на мобилния интернет

Мрежи на пета степен
Телеком оператори и вендори полагат основите за следващо поколение инфраструктура

Ще станат ли телекомите банки?
Мобилните пари са инструмент операторите да запазят абонатите на основните си услуги, но могат да се превърнат и в отделен бизнес за тях

Услугите над всичко
Over The Top приложенията все повече конкурират мобилните оператори в опит да ги превърнат в тръби за трафик

Достъпът до световната мрежа: Новият двуполюсен свят
БТК вече не е самотният лидер в морето от малки интернет оператори, след като "Мобилтел" купи "Близу"

Произведено и продадено в Китай
Пазарът за смартфони в азиатската държава оказва все по-голямо влияние на търсенето на мобилни устройства