Издания

Регал

Регал

Капитал PRO

юни 2017

Капитал PRO


В изданието четете

Специално издание "Регал" - Бизнесът с чистата храна

Специално издание "Регал" - Бизнесът с чистата храна

Здравословната вълна отваря вратата на стотици нови компании за производство на здравословни продукти

comments 1
likes 0
views 8166
Здравословен обрат

Здравословен обрат

Здравословната вълна в храненето стигна и до българския пазар. Това променя правилата и отваря врата за нови ниши в бизнеса с храни

comments 8
likes 10
views 20682
В името на здравето

В името на здравето

Ръстът в търсенето на качествена храна в Европа отваря вратата пред нови възможности за бизнес

comments 0
likes 4
views 23257
Веган, палео, праймал – какво стои зад тези термини

Веган, палео, праймал – какво стои зад тези термини

САЩ и Великобритания задават тона в здравословното хранене

comments 5
likes 10
views 17116
Свилен Класанов: Бъдещето е в чистата, честна, натурална, локална храна
comments 0
likes 4
views 20706
Мила Чобанова: Няма как да не присъстваш във веригите, ако желаеш да се развиваш

Мила Чобанова: Няма как да не присъстваш във веригите, ако желаеш да се развиваш

Собственикът и управляващ директор на "Здравословен живот" пред "Регал"

comments 0
likes 0
views 4281
Росен Габровски: Потребителите биха търсили хубав и интересен български биопродукт

Росен Габровски: Потребителите биха търсили хубав и интересен български биопродукт

Собственикът и управител на веригата "Зоя БГ" пред "Регал"

comments 0
likes 0
views 9473
Яни Драгов: Хората ще се хранят все по-здравословно

Яни Драгов: Хората ще се хранят все по-здравословно

Собственикът на "Смарт органик" пред "Регал"

comments 0
likes 0
views 7442
Колко е важно да си поликултурен

Колко е важно да си поликултурен

Как създадената по модела "Джоел Салатин" ферма "Ливади" до Сандански успява да бъде работеща и устойчива алтернатива на конвенционалното производство

comments 0
likes 1
views 9095
От нишово явление към общо ритейл движение

От нишово явление към общо ритейл движение

Веригите предлагат все повече био, диетични и веган продукти, но работят и за повече здравословни храни в масовия си асортимент

comments 0
likes 1
views 7632
Над 200 биопродукта във веригите

Над 200 биопродукта във веригите

Търговците залагат предимно на собствени марки

comments 0
likes 0
views 12891

Още издания

Бакхус

декември 2021

Капитал PRO

Net Zero Economy

декември 2021

Капитал PRO

Светът утре 2022

декември 2021

Капитал PRO

КМаркетинг Factbook

ноември 2021

Капитал PRO

Бизнес доклад за състоянието на комуникационния пазар в България

Тежка индустрия

ноември 2021

Капитал PRO

Изданието представя сектора с данни, анализ и ревю на актуалните теми

Градове Пловдив

ноември 2021

Капитал PRO

Поредица на "Капитал", изследваща постиженията и проблемите на бизнеса в регионите на България