Издания

Регал 100
Част от абонаментен план Капитал PRO

Регал 100

септември 2017

В изданието четете

Бизнес за 9 млрд. лв.

Най-голямата верига в България прави 18% от оборота на всички търговци в класацията топ 100

Global Powers of Retailing 2017: Размествания в топ 10 на глобално ниво

Световните вериги се сливат, за да стават още по-големи

Осем вериги са с продажби за над 100 млн. лв. в България

При 1% ръст на пазара през 2016 г. тридесетте най-големи вериги успяват да постигнат 11%

Новият живот на пазара на техника

В сектора текат промени, най-вече заради възхода на онлайн търговията и все по-голямата конкуренция

Вериги за мебели и интериорни стоки: IKEA генерира една пета от общите приходи през 2016 г.

Пазарът расте благодарение на динамиката в строителството и недвижимите имоти

Още издания

Networkworld, брой 4&5 2020

Капитал PRO
декември 2020
Интернет на сетивата или потребителските нагласи през... 2030 г.

Светът през 2021 г.

Капитал PRO
декември 2020

CIO 10

Капитал PRO
декември 2020

КМаркетинг Factbook

Капитал PRO
декември 2020
Бизнес доклад за състоянието на комуникационния пазар в България

Бакхус 163

Капитал PRO
ноември 2020

CIO 9

Капитал PRO
ноември 2020
Специална тема: Проектен мениджмънт
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK