Издания
Регал 500+
Капитал PROноември 2017
Капитал PRO
В изданието четете

Млечни продукти: Фирмите в топ 25 имат 67.6% общ пазарен дял в стойност
В челната тройка отново има разместване

Изострена конкуренция на винения пазар
Секторът излиза от труден период и ускорява растежа

Силен спад на износа при готовите храни
В категорията продължава да има един изявен лидер с 20% пазарен дял

Концентрацията в рибния сектор се засилва
Чрез три фирми лидерът генерира 25% от приходите от продажби в категорията

Топ 3 на компаниите за сладолед държат 70% от пазара в стойност
Почти 90% от производството през 2016 г. е за вътрешния пазар

Натуралните сокове – 10 компании държат 98% от пазара
Броят на фирмите расте, продажбите намаляват
Още издания
K Insights Special Report: The Energy Future of Bulgaria
май 2022
KInsights
Where is Bulgarian energy transition heading? Natural Gas, Electricity, Fuel and RES
Градове Бургас
април 2022
Капитал PRO
Поредица на "Капитал", изследваща постиженията и проблемите на бизнеса в регионите на България