Издания

Регал
Капитал PROаприл 2018
Капитал PRO
В изданието четете

Специално издание "Регал" - Потребителят Millennial
Какви са характеристиките, навиците и желанията на порасналите деца, които вече са в активна работна възраст, печелят, харчат и настройват живота си по начин, различен от този на предишните поколения

Потребителят Millennial
Поколението между 1980 и 2000 г. е напът да промени живота във всички негови аспекти – социален, икономически и политически

Кен Кристиян: Противно на някои доклади, Millennials не поръчват всичко онлайн
Те искат да се наслаждават на живота чрез хубави преживявания. Следващото околение Z по-скоро търси достъп до нещата, а не притежание, казва директорът в консултантската компания Callison RTKL пред "Регал"

Милениълите са най-малобройното поколение в България
Жалко, защото са склонни да опитват нови продукти и да плащат повече за качество

Какво да очакваме от иноваторите
Поколенията Y и Z объркаха работодателите, казват от HILL International

Потребителската кошница на Millennials в България
Поколението Y очаква марката да го кара да се чувства ценено, модерно и да усъвършенства знанията си

Да продаваш на Millennials
На българския пазар на бързооборотни стоки има все повече компании, за които поколението 25-35 е сред основните таргет групи Какви са основните предизвикателства пред тях

e-Commerce: до ръба на Космоса
Електронната търговия се превръща в свръхконкурентен пазар на високи технологии и скорости, глобални гиганти и милиарди продукти

Мартин Свобода: Дигиталният аспект трябва да е гръбнакът на всяка компания
Мениджърът бизнес развитие в Google пред "Капитал"

Тайната зад Ocado
Технологиите са причината британската компания да е лидер в онлайн продажбата на храни

Технологиите в действие
Или как британският онлайн супермаркет Ocado работи за напълно автоматизиране на изпълнението на поръчките в складовете си

Персонализация, платформи, изкуствен интелект
Развитието на онлайн пазара ще накара все повече модни компании да се обърнат към технологиите. В противен случай рискуват да изпаднат от борда

Още една добра година за е-commerce
Най-големите онлайн търговци в света стават още по-големи според доклада на Deloitte

Какво правите online?
Сред гостите на конференцията за e-commerce

Бъдещето е зад граница
До 2020 г. електронният трансграничен пазар ще нарасне три пъти и ще се развива много по-бързо от вътрешните пазари на отделните държави в света

Успешната дигитална кампания - стъпка по стъпка
Как би изглеждало дигиталното позициониране на един конкретен продукт - хранителна добавка за здраве

Кофички за кисело мляко извън стандарт
КЗК глоби пет фирми за използване на неразрешени от БДС пластмасови опаковки

Какво ново в новия регламент за "новите храни"
От началото на годината в ЕС действа нов регламент

Категориите сирене и кашкавал генерират 275 млн. лв. през 2017 г.
Собствените марки на веригите имат дял едва под 5%

Три сделки повлияха на пазара на бутилирана вода през 2017 г.
Консумацията на този продукт все още е слаба и очакваме да се покачва

Бебешката козметика с ръст от 7.5% в стойност през 2017 г.
Продажбите в количество са най-силни в хипермаркетите, а в стойност - в аптеките

Продажбите на сухи бебешки храни отбелязват 6.7% ръст в стойност през 2017
С най-голям дял са зърнените закуски

Фоторепортаж: Е-commerce – бъдещето е вече тук
Революцията в ритейла - онлайн пазаруването, вече е факт

Най-важното от сектора на бързооборотните стоки
"Мото-Пфое" беше продадена на японската Sumitomo Corporation, най-богатият чех купува "Теленор" и "Нова тв", "Градус" ще търси 100 млн. лв. от борсата и още
Още издания
Градове Велико Търново, Габрово
юни 2022
Капитал PRO
Поредица на "Капитал", изследваща постиженията и проблемите на бизнеса в регионите на България
Градове Варна
май 2022
Капитал PRO
Поредица на "Капитал", изследваща постиженията и проблемите на бизнеса в регионите на България