Издания

Регал

Регал

Капитал PRO

април 2018

Капитал PRO

Издание за бизнеса с бързооборотни стоки

В изданието четете

Специално издание "Регал" - Потребителят Millennial

Специално издание "Регал" - Потребителят Millennial

Какви са характеристиките, навиците и желанията на порасналите деца, които вече са в активна работна възраст, печелят, харчат и настройват живота си по начин, различен от този на предишните поколения

comments 0
likes 0
views 1367
Потребителят Millennial

Потребителят Millennial

Поколението между 1980 и 2000 г. е напът да промени живота във всички негови аспекти – социален, икономически и политически

comments 0
likes 1
views 7293
Кен Кристиян: Противно на някои доклади, Millennials не поръчват всичко онлайн

Кен Кристиян: Противно на някои доклади, Millennials не поръчват всичко онлайн

Те искат да се наслаждават на живота чрез хубави преживявания. Следващото околение Z по-скоро търси достъп до нещата, а не притежание, казва директорът в консултантската компания Callison RTKL пред "Регал"

comments 0
likes 0
views 1076
Милениълите са най-малобройното поколение в България

Милениълите са най-малобройното поколение в България

Жалко, защото са склонни да опитват нови продукти и да плащат повече за качество

comments 0
likes 0
views 10576
Какво да очакваме от иноваторите

Какво да очакваме от иноваторите

Поколенията Y и Z объркаха работодателите, казват от HILL International

comments 0
likes 2
views 5185
Потребителската кошница на Millennials в България

Потребителската кошница на Millennials в България

Поколението Y очаква марката да го кара да се чувства ценено, модерно и да усъвършенства знанията си

comments 0
likes 0
views 1548
Да продаваш на Millennials

Да продаваш на Millennials

На българския пазар на бързооборотни стоки има все повече компании, за които поколението 25-35 е сред основните таргет групи Какви са основните предизвикателства пред тях

comments 0
likes 0
views 1430
e-Commerce: до ръба на Космоса

e-Commerce: до ръба на Космоса

Електронната търговия се превръща в свръхконкурентен пазар на високи технологии и скорости, глобални гиганти и милиарди продукти

comments 0
likes 0
views 1843
Мартин Свобода: Дигиталният аспект трябва да е гръбнакът на всяка компания
comments 0
likes 0
views 627
Тайната зад Ocado

Тайната зад Ocado

Технологиите са причината британската компания да е лидер в онлайн продажбата на храни

comments 0
likes 0
views 2076
Технологиите в действие

Технологиите в действие

Или как британският онлайн супермаркет Ocado работи за напълно автоматизиране на изпълнението на поръчките в складовете си

comments 0
likes 0
views 1359
Персонализация, платформи, изкуствен интелект

Персонализация, платформи, изкуствен интелект

Развитието на онлайн пазара ще накара все повече модни компании да се обърнат към технологиите. В противен случай рискуват да изпаднат от борда

comments 0
likes 0
views 1804
Още една добра година за е-commerce

Още една добра година за е-commerce

Най-големите онлайн търговци в света стават още по-големи според доклада на Deloitte

comments 0
likes 0
views 1306
Какво правите online?

Какво правите online?

Сред гостите на конференцията за e-commerce

comments 0
likes 0
views 3323
Бъдещето е зад граница

Бъдещето е зад граница

До 2020 г. електронният трансграничен пазар ще нарасне три пъти и ще се развива много по-бързо от вътрешните пазари на отделните държави в света

comments 0
likes 0
views 1008
Успешната дигитална кампания - стъпка по стъпка

Успешната дигитална кампания - стъпка по стъпка

Как би изглеждало дигиталното позициониране на един конкретен продукт - хранителна добавка за здраве

comments 1
likes 0
views 8184
Кофички за кисело мляко извън стандарт

Кофички за кисело мляко извън стандарт

КЗК глоби пет фирми за използване на неразрешени от БДС пластмасови опаковки

comments 10
likes 0
views 3807
Какво ново в новия регламент за "новите храни"

Какво ново в новия регламент за "новите храни"

От началото на годината в ЕС действа нов регламент

comments 0
likes 0
views 2854
Категориите сирене и кашкавал генерират 275 млн. лв. през 2017 г.

Категориите сирене и кашкавал генерират 275 млн. лв. през 2017 г.

Собствените марки на веригите имат дял едва под 5%

comments 10
likes 0
views 3116
Три сделки повлияха на пазара на бутилирана вода през 2017 г.

Три сделки повлияха на пазара на бутилирана вода през 2017 г.

Консумацията на този продукт все още е слаба и очакваме да се покачва

comments 0
likes 1
views 9413
Бебешката козметика с ръст от 7.5% в стойност през 2017 г.

Бебешката козметика с ръст от 7.5% в стойност през 2017 г.

Продажбите в количество са най-силни в хипермаркетите, а в стойност - в аптеките

comments 0
likes 0
views 3022
Фоторепортаж: Е-commerce – бъдещето е вече тук

Фоторепортаж: Е-commerce – бъдещето е вече тук

Революцията в ритейла - онлайн пазаруването, вече е факт

comments 0
likes 0
views 1403
Най-важното от сектора на бързооборотните стоки

Най-важното от сектора на бързооборотните стоки

"Мото-Пфое" беше продадена на японската Sumitomo Corporation, най-богатият чех купува "Теленор" и "Нова тв", "Градус" ще търси 100 млн. лв. от борсата и още

comments 0
likes 0
views 1798

Още издания

Бакхус

юли 2022

Капитал PRO

Градове Велико Търново, Габрово

юни 2022

Капитал PRO

Поредица на "Капитал", изследваща постиженията и проблемите на бизнеса в регионите на България

Net Zero Economy

юни 2022

Капитал PRO

Градове Варна

май 2022

Капитал PRO

Поредица на "Капитал", изследваща постиженията и проблемите на бизнеса в регионите на България