Какви са характеристиките, навиците и желанията на порасналите деца, които вече са в активна работна възраст, печелят, харчат и настройват живота си по начин, различен от този на предишните поколения
Поколението между 1980 и 2000 г. е напът да промени живота във всички негови аспекти – социален, икономически и политически
Те искат да се наслаждават на живота чрез хубави преживявания. Следващото околение Z по-скоро търси достъп до нещата, а не притежание, казва директорът в консултантската компания Callison RTKL пред "Регал"
Жалко, защото са склонни да опитват нови продукти и да плащат повече за качество
Поколенията Y и Z объркаха работодателите, казват от HILL International
Поколението Y очаква марката да го кара да се чувства ценено, модерно и да усъвършенства знанията си
На българския пазар на бързооборотни стоки има все повече компании, за които поколението 25-35 е сред основните таргет групи Какви са основните предизвикателства пред тях
Електронната търговия се превръща в свръхконкурентен пазар на високи технологии и скорости, глобални гиганти и милиарди продукти
Мениджърът бизнес развитие в Google пред "Капитал"
Технологиите са причината британската компания да е лидер в онлайн продажбата на храни
Или как британският онлайн супермаркет Ocado работи за напълно автоматизиране на изпълнението на поръчките в складовете си
Развитието на онлайн пазара ще накара все повече модни компании да се обърнат към технологиите. В противен случай рискуват да изпаднат от борда
Най-големите онлайн търговци в света стават още по-големи според доклада на Deloitte
Сред гостите на конференцията за e-commerce
До 2020 г. електронният трансграничен пазар ще нарасне три пъти и ще се развива много по-бързо от вътрешните пазари на отделните държави в света
Как би изглеждало дигиталното позициониране на един конкретен продукт - хранителна добавка за здраве
КЗК глоби пет фирми за използване на неразрешени от БДС пластмасови опаковки
От началото на годината в ЕС действа нов регламент
Собствените марки на веригите имат дял едва под 5%
Консумацията на този продукт все още е слаба и очакваме да се покачва
Продажбите в количество са най-силни в хипермаркетите, а в стойност - в аптеките
С най-голям дял са зърнените закуски
Революцията в ритейла - онлайн пазаруването, вече е факт
"Мото-Пфое" беше продадена на японската Sumitomo Corporation, най-богатият чех купува "Теленор" и "Нова тв", "Градус" ще търси 100 млн. лв. от борсата и още