Издания

Регал
Част от абонаментен план Капитал PRO

Регал

април 2018
Издание за бизнеса с бързооборотни стоки

В изданието четете

Специално издание "Регал" - Потребителят Millennial

Какви са характеристиките, навиците и желанията на порасналите деца, които вече са в активна работна възраст, печелят, харчат и настройват живота си по начин, различен от този на предишните поколения

Потребителят Millennial

Поколението между 1980 и 2000 г. е напът да промени живота във всички негови аспекти – социален, икономически и политически

Кен Кристиян: Противно на някои доклади, Millennials не поръчват всичко онлайн

Те искат да се наслаждават на живота чрез хубави преживявания. Следващото околение Z по-скоро търси достъп до нещата, а не притежание, казва директорът в консултантската компания Callison RTKL пред "Регал"

Милениълите са най-малобройното поколение в България

Жалко, защото са склонни да опитват нови продукти и да плащат повече за качество

Какво да очакваме от иноваторите

Поколенията Y и Z объркаха работодателите, казват от HILL International

Потребителската кошница на Millennials в България

Поколението Y очаква марката да го кара да се чувства ценено, модерно и да усъвършенства знанията си

Да продаваш на Millennials

На българския пазар на бързооборотни стоки има все повече компании, за които поколението 25-35 е сред основните таргет групи Какви са основните предизвикателства пред тях

e-Commerce: до ръба на Космоса

Електронната търговия се превръща в свръхконкурентен пазар на високи технологии и скорости, глобални гиганти и милиарди продукти

Тайната зад Ocado

Технологиите са причината британската компания да е лидер в онлайн продажбата на храни

Технологиите в действие

Или как британският онлайн супермаркет Ocado работи за напълно автоматизиране на изпълнението на поръчките в складовете си

Персонализация, платформи, изкуствен интелект

Развитието на онлайн пазара ще накара все повече модни компании да се обърнат към технологиите. В противен случай рискуват да изпаднат от борда

Още една добра година за е-commerce

Най-големите онлайн търговци в света стават още по-големи според доклада на Deloitte

Какво правите online?

Сред гостите на конференцията за e-commerce

Бъдещето е зад граница

До 2020 г. електронният трансграничен пазар ще нарасне три пъти и ще се развива много по-бързо от вътрешните пазари на отделните държави в света

Успешната дигитална кампания - стъпка по стъпка

Как би изглеждало дигиталното позициониране на един конкретен продукт - хранителна добавка за здраве

Кофички за кисело мляко извън стандарт

КЗК глоби пет фирми за използване на неразрешени от БДС пластмасови опаковки

Какво ново в новия регламент за "новите храни"

От началото на годината в ЕС действа нов регламент

Категориите сирене и кашкавал генерират 275 млн. лв. през 2017 г.

Собствените марки на веригите имат дял едва под 5%

Три сделки повлияха на пазара на бутилирана вода през 2017 г.

Консумацията на този продукт все още е слаба и очакваме да се покачва

Бебешката козметика с ръст от 7.5% в стойност през 2017 г.

Продажбите в количество са най-силни в хипермаркетите, а в стойност - в аптеките

Фоторепортаж: Е-commerce – бъдещето е вече тук

Революцията в ритейла - онлайн пазаруването, вече е факт

Най-важното от сектора на бързооборотните стоки

"Мото-Пфое" беше продадена на японската Sumitomo Corporation, най-богатият чех купува "Теленор" и "Нова тв", "Градус" ще търси 100 млн. лв. от борсата и още

Още издания

К100: Най-големите компании в България

Капитал PRO
юли 2020
Кои 300 дружества намират място сред корпоративните лидери в страната?

CIO 6

Капитал PRO
юли 2020
Възходът на дигитализацията

Networkworld, 2 брой 2020

Капитал PRO
юли 2020
Защо българските студенти предпочитат да работят за телекоми и как се справя мрежовата индустрия в пандемията

Топ 100 Технологични компании в България

Капитал PRO
юни 2020
Най-големите телекомуникационни, софтуерни и хардуерни компании по приходи

Офис площи

Капитал PRO
юни 2020

CIO 5

Капитал PRO
юни 2020
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK