Издания

Регал
Част от абонаментен план Капитал PRO

Регал

април 2018
Издание за бизнеса с бързооборотни стоки

В изданието четете

Специално издание "Регал" - Потребителят Millennial

Какви са характеристиките, навиците и желанията на порасналите деца, които вече са в активна работна възраст, печелят, харчат и настройват живота си по начин, различен от този на предишните поколения

Потребителят Millennial

Поколението между 1980 и 2000 г. е напът да промени живота във всички негови аспекти – социален, икономически и политически

Кен Кристиян: Противно на някои доклади, Millennials не поръчват всичко онлайн

Те искат да се наслаждават на живота чрез хубави преживявания. Следващото околение Z по-скоро търси достъп до нещата, а не притежание, казва директорът в консултантската компания Callison RTKL пред "Регал"

Милениълите са най-малобройното поколение в България

Жалко, защото са склонни да опитват нови продукти и да плащат повече за качество

Какво да очакваме от иноваторите

Поколенията Y и Z объркаха работодателите, казват от HILL International

Потребителската кошница на Millennials в България

Поколението Y очаква марката да го кара да се чувства ценено, модерно и да усъвършенства знанията си

Да продаваш на Millennials

На българския пазар на бързооборотни стоки има все повече компании, за които поколението 25-35 е сред основните таргет групи Какви са основните предизвикателства пред тях

e-Commerce: до ръба на Космоса

Електронната търговия се превръща в свръхконкурентен пазар на високи технологии и скорости, глобални гиганти и милиарди продукти

Тайната зад Ocado

Технологиите са причината британската компания да е лидер в онлайн продажбата на храни

Технологиите в действие

Или как британският онлайн супермаркет Ocado работи за напълно автоматизиране на изпълнението на поръчките в складовете си

Персонализация, платформи, изкуствен интелект

Развитието на онлайн пазара ще накара все повече модни компании да се обърнат към технологиите. В противен случай рискуват да изпаднат от борда

Още една добра година за е-commerce

Най-големите онлайн търговци в света стават още по-големи според доклада на Deloitte

Какво правите online?

Сред гостите на конференцията за e-commerce

Бъдещето е зад граница

До 2020 г. електронният трансграничен пазар ще нарасне три пъти и ще се развива много по-бързо от вътрешните пазари на отделните държави в света

Успешната дигитална кампания - стъпка по стъпка

Как би изглеждало дигиталното позициониране на един конкретен продукт - хранителна добавка за здраве

Кофички за кисело мляко извън стандарт

КЗК глоби пет фирми за използване на неразрешени от БДС пластмасови опаковки

Какво ново в новия регламент за "новите храни"

От началото на годината в ЕС действа нов регламент

Категориите сирене и кашкавал генерират 275 млн. лв. през 2017 г.

Собствените марки на веригите имат дял едва под 5%

Три сделки повлияха на пазара на бутилирана вода през 2017 г.

Консумацията на този продукт все още е слаба и очакваме да се покачва

Бебешката козметика с ръст от 7.5% в стойност през 2017 г.

Продажбите в количество са най-силни в хипермаркетите, а в стойност - в аптеките

Фоторепортаж: Е-commerce – бъдещето е вече тук

Революцията в ритейла - онлайн пазаруването, вече е факт

Най-важното от сектора на бързооборотните стоки

"Мото-Пфое" беше продадена на японската Sumitomo Corporation, най-богатият чех купува "Теленор" и "Нова тв", "Градус" ще търси 100 млн. лв. от борсата и още

Още издания

Networkworld, брой 4&5 2020

Капитал PRO
декември 2020
Интернет на сетивата или потребителските нагласи през... 2030 г.

Светът през 2021 г.

Капитал PRO
декември 2020

CIO 10

Капитал PRO
декември 2020

КМаркетинг Factbook

Капитал PRO
декември 2020
Бизнес доклад за състоянието на комуникационния пазар в България

Бакхус 163

Капитал PRO
ноември 2020

CIO 9

Капитал PRO
ноември 2020
Специална тема: Проектен мениджмънт
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK