Издания

Регал 100
Част от абонаментен план Капитал PRO

Регал 100

септември 2018
Този брой на "Регал" е посветен на класациите. Поставихме си амбициозната цел да подредим най-големите компании в целия сектор "Търговия" с неговите основи подсектори и да направим анализ на тяхното развитие.

В изданието четете

Щастливото число 10

Бизнесът на най-големите 100 търговци на дребно е пораснал с 10% за година. Сумарният им приход достига 10 млрд. лв.

Общият ръст на топ 30 за бързооборотни стоки леко се забавя

Само при три от осемте най-големи търговеца продажбите растат по-бързо спрямо предходната година

Българските потребители са сред най-лоялните към веригите и марките

Промоциите не са самоцел, трябва да стимулират дългосрочния растеж на категориите

Продажбите на топ 20 търговци на техника надскочиха 1.5 млрд. лв.

Всички компании, с изключение на "Техномаркет" вдигат оборота си, като средното увеличение за миналата година е 14%

Сияен ръст

Продажбите на козметични продукти са отбелязали ръст от 10%

Най-големите компании за дрехи и обувки: Мода за 1 млрд. лв.

Целият сектор расте с 15% за година, спортните марки имат силно присъствие

Илияна Алипиева: Онлайн търговията вече е задължителен елемент от бизнеса

Собственичката на MDL и "Делта Хандел" пред "Капитал"

Година на промени за глобалните ритейлъри

Водещите десет компании завземат все по-голям дял от продажбите в индустрията, показва докладът Global Powers of Retailing 2018

Моята логистична база е моята крепост

Все повече големи търговски вериги в България организират доставките си през собствени центрове. Предимствата оправдават високата инвестиция

Български марки на чужди регали

Как местните компании могат да развиват собствени продукти за износ и защо това си заслужава

Модерната ритейл война

Глобалната борба с пластмасовите отпадъци кара все повече производители и търговци да преосмислят бизнес стратегиите си, за да отговорят на нарастващите притеснения за околната среда

Нови европейски правила въвеждат как да се посочва произходът на основните съставки на храните

Регламентът засяга българските продукти, които се правят от небългарски съставки

Продажбите на охладено пилешко нарастват с 2% за 2017 г.

През първото полугодие на тази година ръстът се ускорява до 5% спрямо същия период на предходната

Продажбите на трайни колбаси растат с 13.5% от началото на годината

Потребителите търсят висококачествени продукти и са готови да платят по-висока цена за тях

През 2018 г. течният препарат може да измести праха за пране

Потребителите нямат лоялност към марките, обръщат внимание на промоциите

Мегаскладът на JYSK

Центърът на датската верига край Божурище е най-високото логистично съоръжение в България

Още издания

Networkworld, 2 брой 2020

Капитал PRO
юли 2020
Защо българските студенти предпочитат да работят за телекоми и как се справя мрежовата индустрия в пандемията

Топ 100 Технологични компании в България

Капитал PRO
юни 2020
Най-големите телекомуникационни, софтуерни и харудерни компании по приходи

Офис площи

Капитал PRO
юни 2020

CIO 5

Капитал PRO
юни 2020

Здраве

Капитал PRO
юни 2020
Актуалните теми от сезона, свързани със заболявания, лечения и медикаменти

CIO 4

Капитал PRO
юни 2020
Кризите са шанс да станем по-силни и по-добри
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK