Издания

Регал 500
Част от абонаментен план Капитал PRO

Регал 500

октомври 2018
Най-големите производители на бързооборотни стоки в България

В изданието четете

Производителите на бързооборотни стоки през 2017 г. - големи и по-малки печеливши

Класацията "Регал 500+" представя водещите компании в сектора в България

Производството на мляко и млечни продукти надхвърля 822 млн. лв.

Секторът е подложен на поредица от регулации

Солиден ръст при захарните и шоколадовите изделия

Приходите в една от най-големите категории са близо 820 млн. лв.

Силна година за продажбите на преработени меса

За пръв път оборотите на 25-те най-големи надминават половин милиард лева

Продажбите на хляб спадат с близо 6%

Компаниите около "Симид София" остават лидери с 22% от пазара, но делът им намалява

Продажбите на хлебни изделия нарастват с 6.6%

В сектора са се появили 17 нови компании, а над две трети от водещите фирми са разширили бизнеса си

Палмовото масло помага на пазара на олио

Лидерът "Олива" генерира една трета от продажбите в категорията

С 14% расте стойността на продажбите на червени меса

Две компании от групата на "Бони холдинг" държат 1/5 от пазара в България

Двуцифрен ръст за пазара на птиче месо до 620 млн. лв.

Двигател е търсенето на пилешко филе и увеличените цени в Европа

Пет компании държат 80% от пазара на безалкохолни напитки и вода

Броят на дружествата в сектора се увеличава, продажбите бележат малък ръст

Продажбите на бира леко се свиват до 420 млн. лв.

Топ 3 в сектора - "Каменица", "Загорка" и "Карлсберг" държат 91% от целия пазар в стойност

Пазарът на брашно – лек спад на продажбите, ръст на износа

Почти целият експорт се извършва от първите две компании в класацията

Символичен ръст в козметиката

Продажбите на компаниите нарастват с малко над 1%, спадът в износа е над 5%

Продажбите на вино надхвърлиха 250 млн. лв.

Износът спада през 2017 г., докато общите приходи растат с 4%, движени от вътрешния пазар

Черешката в алкохол – ключов продукт в преработвателната индустрия

Четири пети от продажбите в сектора са зад граница, бизнесът със замразени плодове се разраства

Топ 3 на компаниите за кафе държи 91% от пазара в стойност

Общите приходи от продажби продължават да растат

Топ 25 на компаниите за зеленчуци увеличават бизнеса си

Тенденцията на общия пазар е за спад на продажбите и износа

Над 40% от приходите от хартиени изделия са от износ

Пазарът на топ 25 е пораснал с 16% за една година

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол

Спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ

Компаниите за битова химия изнасят повече продукция през 2017 г.

Най-големите 25 компании държат 97% от пазара

Раздвижване на пазара на готови храни

Най-големите компании в сектора увеличават продажбите си както на местния пазар, така и в чужбина

Двуцифрен ръст в рибния сектор

Три четвърти от производството в страната е предназначено за износ

Пазарът на сладолед - концентрация и повече премиум продукти

Три компании държат 64% от продажбите в стойност

Продажбите на натурални сокове растат със 7.2%, износът намалява

Топ 10 компании в сектора държат 98% от пазара в стойност

Още издания

Networkworld, 3 брой 2020

Капитал PRO
октомври 2020
Каква е мрежата на бъдещето и как 5G честотите влияят върху обхвата и скоростта

Земеделие и бизнес

Капитал PRO
октомври 2020
Топ 100 на компаниите от сектор селско стопанство

CIO 7

Капитал PRO
септември 2020
Специална тема: Жените в технологиите

К100: Най-големите компании в България

Капитал PRO
юли 2020
Кои 300 дружества намират място сред корпоративните лидери в страната?

CIO 6

Капитал PRO
юли 2020
Възходът на дигитализацията

Networkworld, 2 брой 2020

Капитал PRO
юли 2020
Защо българските студенти предпочитат да работят за телекоми и как се справя мрежовата индустрия в пандемията
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK