Издания

Регал 100
ноември 2019
Голямата картина на сектора:
➤ 10.5 млрд. лв. оборот
➤ 9% ръст
➤ 60% от продажбите на топ 100 компаниите са на бързооборотни стоки
Сравняваме и анализираме бизнеса на най-големите търговци в петте основни сектора:
➤ Бързооборотни стоки
➤ Техника
➤ Козметика
➤ За дома
➤ Мода
Данни за:
➤ Приходи
➤ Печалба
➤ Брой заети
➤ Сравнение на данните спрямо предходните 2 години
В изданието четете

Регал Топ 100
Какво ще прочетете в новия брой на изданието "Регал 100"

Най-големите търговци на дребно: Скок над върха от 10 млрд. лв.
Общият ръст на топ 100 компании в сектора е 9% за година. Веригите за бързооборотни стоки заемат 60% от пазара

Маркетиране в реално време спрямо локацията на потребителя
Огнян Попов, основател и управител на Prospecto Group, за последните тенденции в ритейл маркетинга

Веригите за храни: Най-силен е ръстът при регионалните магазини
Силна конкуренция в София, потенциал в Северна България, насищане в Южна и слаби приходи по морето, показва анализът на топ 30

Иван Чернев: Намалението на печалбата ни е планирано
Оптимизираме продуктовия микс, развиваме асортимента си и сме в процес на експанзия, казва главният изпълнителен директор на "Кауфланд България"

Проучване на Nielsen: Цените нарастват, а потребителят губи увереността си
Пазарът на бързооборотни стоки расте с по-бавен темп от преди

Стабилни отношения с доставчиците и компактен формат са формулата на ритейл успеха
Човешкият фактор най-често обърква бизнеса на търговските вериги, допълва Христо Станев, специалист по мърчандайзинг

Стремежът за природосъобразен живот стигна и до CSR инициативите
Грижи за здравето, природата и общността изместват традиционната благотворителност от кампаниите на веригите за бързооборотни стоки

Билки и подправки Kotanyi
Продуктите са познати и обичани в над 25 страни от Централна и Източна Европа, Русия, Китай, Америка

Веригите за техника: Пазар за 2 млрд. лв.
Продажбите на електроника в България продължават да растат, движени от веригите и телекомите

Веригите за стоки за дома: Ръст от над 11%
Нетните приходи на компаниите в класацията са за близо 1.6 млрд. лв. през 2018 г.

Алекс Брату: Пазарът не е пренаситен и има място за още големи вериги
Кънтри мениджърът на JYSK за Румъния и България пред "Капитал"

Бизнесът на аптеките и дрогериите е пораснал с 10%
Топ 20 на компаниите правят оборот от над 1.7 млрд. лв. Ръстът е заради козметичните продукти

Николай Костов: Все още само 1% от аптечните продажби в България стават онлайн
Съсобственикът на аптеки "Ремедиум" пред "Капитал"

Веригите за мода: Растежът се забавя
През 2018 г. приходите на 50-те най-големи компании за дрехи и обувки са нараснали със 7%

Мигел Кандон: През 2019 г. Decathlon ще има ръст, близък до миналогодишния
Изпълнителният директор на веригата в България пред "Капитал"

Стратегия за дигитален маркетинг – стъпка по стъпка
Определяне на измерими цели, дефиниране на потребителите и създаване на дългосрочен план са сред ключовите фактори за успех

Какво е измама с храни и има ли защита срещу нея
Най-често се предлагат негодни за консумация продукти или такива с погрешни етикети

Нови правила ще пазят търговската тайна и ноу-хау
Засегнатите могат да искат обезпечителни мерки или обезщетение за вреди

С над 78 млн. лв. е нараснал пазарът на алкохолни напитки през последните 12 месеца
Повишават се цените, движени от вносните и луксозни марки и ръста на консумацията в заведения

Пазарът на сурово-сушените меса е за над 230 млн. лв. за година
Категорията с най-голям ръст е луканката. Общите продажби забавят ръста си

Категорията на шоколада в България има перспектива за развитие
Средната му консумация е все още под средната за Европа

Пожар по време на растеж
Remix преодоля кризата и отвори нов склад за 1.5 млн. евро

Най-важното от ритейл сектора накратко
JYSK откри дистрибуционния си център в Божурище, "Кока-Кола ХБК България" разширява фабриката си в Костинброд с 40 млн. лв., Mondelez инвестира над 22 млн. лв. в нова линия за шоколадови бонбони в Своге