Какво ще прочетете в новия брой на изданието "Регал 100"
Общият ръст на топ 100 компании в сектора е 9% за година. Веригите за бързооборотни стоки заемат 60% от пазара
Огнян Попов, основател и управител на Prospecto Group, за последните тенденции в ритейл маркетинга
Силна конкуренция в София, потенциал в Северна България, насищане в Южна и слаби приходи по морето, показва анализът на топ 30
Оптимизираме продуктовия микс, развиваме асортимента си и сме в процес на експанзия, казва главният изпълнителен директор на "Кауфланд България"
Пазарът на бързооборотни стоки расте с по-бавен темп от преди
Човешкият фактор най-често обърква бизнеса на търговските вериги, допълва Христо Станев, специалист по мърчандайзинг
Грижи за здравето, природата и общността изместват традиционната благотворителност от кампаниите на веригите за бързооборотни стоки
Продуктите са познати и обичани в над 25 страни от Централна и Източна Европа, Русия, Китай, Америка
Продажбите на електроника в България продължават да растат, движени от веригите и телекомите
Нетните приходи на компаниите в класацията са за близо 1.6 млрд. лв. през 2018 г.
Кънтри мениджърът на JYSK за Румъния и България пред "Капитал"
Топ 20 на компаниите правят оборот от над 1.7 млрд. лв. Ръстът е заради козметичните продукти
Съсобственикът на аптеки "Ремедиум" пред "Капитал"
През 2018 г. приходите на 50-те най-големи компании за дрехи и обувки са нараснали със 7%
Изпълнителният директор на веригата в България пред "Капитал"
Определяне на измерими цели, дефиниране на потребителите и създаване на дългосрочен план са сред ключовите фактори за успех
Най-често се предлагат негодни за консумация продукти или такива с погрешни етикети
Засегнатите могат да искат обезпечителни мерки или обезщетение за вреди
Повишават се цените, движени от вносните и луксозни марки и ръста на консумацията в заведения
Категорията с най-голям ръст е луканката. Общите продажби забавят ръста си
Средната му консумация е все още под средната за Европа
Remix преодоля кризата и отвори нов склад за 1.5 млн. евро
JYSK откри дистрибуционния си център в Божурище, "Кока-Кола ХБК България" разширява фабриката си в Костинброд с 40 млн. лв., Mondelez инвестира над 22 млн. лв. в нова линия за шоколадови бонбони в Своге