Издания

Регал 100

Регал 100

Капитал PRO

ноември 2019

Капитал PRO

Този брой на "Регал" е посветен на класациите. Поставихме си амбициозната цел да подредим най-големите компании в целия сектор "Търговия" с неговите основи подсектори и да направим анализ на тяхното развитие.

Голямата картина на сектора:
10.5 млрд. лв. оборот
9% ръст
60% от продажбите на топ 100 компаниите са на бързооборотни стоки

Сравняваме и анализираме бизнеса на най-големите търговци в петте основни сектора:
➤ Бързооборотни стоки
➤ Техника
➤ Козметика
➤ За дома
➤ Мода

Данни за:
➤ Приходи
➤ Печалба
➤ Брой заети
➤ Сравнение на данните спрямо предходните 2 години

В изданието четете

Регал Топ 100

Регал Топ 100

Какво ще прочетете в новия брой на изданието "Регал 100"

comments 0
likes 0
views 6758
Най-големите търговци на дребно: Скок над върха от 10 млрд. лв.

Най-големите търговци на дребно: Скок над върха от 10 млрд. лв.

Общият ръст на топ 100 компании в сектора е 9% за година. Веригите за бързооборотни стоки заемат 60% от пазара

comments 3
likes 6
views 16606
Съдържание от Prospecto Group
Маркетиране в реално време спрямо локацията на потребителя

Маркетиране в реално време спрямо локацията на потребителя

Огнян Попов, основател и управител на Prospecto Group, за последните тенденции в ритейл маркетинга

comments 1
likes 3
views 4994
Веригите за храни: Най-силен е ръстът при регионалните магазини

Веригите за храни: Най-силен е ръстът при регионалните магазини

Силна конкуренция в София, потенциал в Северна България, насищане в Южна и слаби приходи по морето, показва анализът на топ 30

comments 1
likes 9
views 30354
Иван Чернев: Намалението на печалбата ни е планирано

Иван Чернев: Намалението на печалбата ни е планирано

Оптимизираме продуктовия микс, развиваме асортимента си и сме в процес на експанзия, казва главният изпълнителен директор на "Кауфланд България"

comments 4
likes 3
views 8403
Проучване на Nielsen: Цените нарастват, а потребителят губи увереността си

Проучване на Nielsen: Цените нарастват, а потребителят губи увереността си

Пазарът на бързооборотни стоки расте с по-бавен темп от преди

comments 0
likes 3
views 7880
Стабилни отношения с доставчиците и компактен формат са формулата на ритейл успеха

Стабилни отношения с доставчиците и компактен формат са формулата на ритейл успеха

Човешкият фактор най-често обърква бизнеса на търговските вериги, допълва Христо Станев, специалист по мърчандайзинг

comments 0
likes 3
views 6895
Стремежът за природосъобразен живот стигна и до CSR инициативите

Стремежът за природосъобразен живот стигна и до CSR инициативите

Грижи за здравето, природата и общността изместват традиционната благотворителност от кампаниите на веригите за бързооборотни стоки

comments 6
likes 1
views 12325
Съдържание от Kotanyi
Билки и подправки Kotanyi

Билки и подправки Kotanyi

Продуктите са познати и обичани в над 25 страни от Централна и Източна Европа, Русия, Китай, Америка

comments 0
likes 4
views 8310
Веригите за техника: Пазар за 2 млрд. лв.

Веригите за техника: Пазар за 2 млрд. лв.

Продажбите на електроника в България продължават да растат, движени от веригите и телекомите

comments 0
likes 3
views 11570
Веригите за стоки за дома: Ръст от над 11%

Веригите за стоки за дома: Ръст от над 11%

Нетните приходи на компаниите в класацията са за близо 1.6 млрд. лв. през 2018 г.

comments 11
likes 2
views 13564
Алекс Брату: Пазарът не е пренаситен и има място за още големи вериги

Алекс Брату: Пазарът не е пренаситен и има място за още големи вериги

Кънтри мениджърът на JYSK за Румъния и България пред "Капитал"

comments 0
likes 1
views 8491
Бизнесът на аптеките и дрогериите е пораснал с 10%

Бизнесът на аптеките и дрогериите е пораснал с 10%

Топ 20 на компаниите правят оборот от над 1.7 млрд. лв. Ръстът е заради козметичните продукти

comments 2
likes 3
views 14866
Николай Костов: Все още само 1% от аптечните продажби в България стават онлайн

Николай Костов: Все още само 1% от аптечните продажби в България стават онлайн

Съсобственикът на аптеки "Ремедиум" пред "Капитал"

comments 0
likes 4
views 10652
Веригите за мода: Растежът се забавя

Веригите за мода: Растежът се забавя

През 2018 г. приходите на 50-те най-големи компании за дрехи и обувки са нараснали със 7%

comments 1
likes 3
views 11404
Мигел Кандон: През 2019 г. Decathlon ще има ръст, близък до миналогодишния

Мигел Кандон: През 2019 г. Decathlon ще има ръст, близък до миналогодишния

Изпълнителният директор на веригата в България пред "Капитал"

comments 0
likes 15
views 13182
Стратегия за дигитален маркетинг – стъпка по стъпка

Стратегия за дигитален маркетинг – стъпка по стъпка

Определяне на измерими цели, дефиниране на потребителите и създаване на дългосрочен план са сред ключовите фактори за успех

comments 1
likes 5
views 11279
Какво е измама с храни и има ли защита срещу нея

Какво е измама с храни и има ли защита срещу нея

Най-често се предлагат негодни за консумация продукти или такива с погрешни етикети

comments 0
likes 3
views 7215
Нови правила ще пазят търговската тайна и ноу-хау

Нови правила ще пазят търговската тайна и ноу-хау

Засегнатите могат да искат обезпечителни мерки или обезщетение за вреди

comments 0
likes 2
views 9303
С над 78 млн. лв. е нараснал пазарът на алкохолни напитки през последните 12 месеца

С над 78 млн. лв. е нараснал пазарът на алкохолни напитки през последните 12 месеца

Повишават се цените, движени от вносните и луксозни марки и ръста на консумацията в заведения

comments 1
likes 3
views 10047
Пазарът на сурово-сушените меса е за над 230 млн. лв. за година

Пазарът на сурово-сушените меса е за над 230 млн. лв. за година

Категорията с най-голям ръст е луканката. Общите продажби забавят ръста си

comments 2
likes 1
views 10313
Категорията на шоколада в България има перспектива за развитие

Категорията на шоколада в България има перспектива за развитие

Средната му консумация е все още под средната за Европа

comments 0
likes 2
views 5845
Пожар по време на растеж

Пожар по време на растеж

Remix преодоля кризата и отвори нов склад за 1.5 млн. евро

comments 0
likes 3
views 10127
Най-важното от ритейл сектора накратко

Най-важното от ритейл сектора накратко

JYSK откри дистрибуционния си център в Божурище, "Кока-Кола ХБК България" разширява фабриката си в Костинброд с 40 млн. лв., Mondelez инвестира над 22 млн. лв. в нова линия за шоколадови бонбони в Своге

comments 0
likes 0
views 2010

Още издания

Бакхус

декември 2021

Капитал PRO

Net Zero Economy

декември 2021

Капитал PRO

Светът утре 2022

декември 2021

Капитал PRO

КМаркетинг Factbook

ноември 2021

Капитал PRO

Бизнес доклад за състоянието на комуникационния пазар в България

Тежка индустрия

ноември 2021

Капитал PRO

Изданието представя сектора с данни, анализ и ревю на актуалните теми

Градове Пловдив

ноември 2021

Капитал PRO

Поредица на "Капитал", изследваща постиженията и проблемите на бизнеса в регионите на България