Издания

Регал 100
Част от абонаментен план Капитал PRO

Регал 100

ноември 2019
Този брой на "Регал" е посветен на класациите. Поставихме си амбициозната цел да подредим най-големите компании в целия сектор "Търговия" с неговите основи подсектори и да направим анализ на тяхното развитие.

Голямата картина на сектора:
10.5 млрд. лв. оборот
9% ръст
60% от продажбите на топ 100 компаниите са на бързооборотни стоки

Сравняваме и анализираме бизнеса на най-големите търговци в петте основни сектора:
➤ Бързооборотни стоки
➤ Техника
➤ Козметика
➤ За дома
➤ Мода

Данни за:
➤ Приходи
➤ Печалба
➤ Брой заети
➤ Сравнение на данните спрямо предходните 2 години

В изданието четете

Регал Топ 100

Какво ще прочетете в новия брой на изданието "Регал 100"

Най-големите търговци на дребно: Скок над върха от 10 млрд. лв.

Общият ръст на топ 100 компании в сектора е 9% за година. Веригите за бързооборотни стоки заемат 60% от пазара

Съдържание от Prospecto Group

Маркетиране в реално време спрямо локацията на потребителя

Огнян Попов, основател и управител на Prospecto Group, за последните тенденции в ритейл маркетинга

Съдържание от Prospecto Group

Веригите за храни: Най-силен е ръстът при регионалните магазини

Силна конкуренция в София, потенциал в Северна България, насищане в Южна и слаби приходи по морето, показва анализът на топ 30

Иван Чернев: Намалението на печалбата ни е планирано

Оптимизираме продуктовия микс, развиваме асортимента си и сме в процес на експанзия, казва главният изпълнителен директор на "Кауфланд България"

Проучване на Nielsen: Цените нарастват, а потребителят губи увереността си

Пазарът на бързооборотни стоки расте с по-бавен темп от преди

Стабилни отношения с доставчиците и компактен формат са формулата на ритейл успеха

Човешкият фактор най-често обърква бизнеса на търговските вериги, допълва Христо Станев, специалист по мърчандайзинг

Стремежът за природосъобразен живот стигна и до CSR инициативите

Грижи за здравето, природата и общността изместват традиционната благотворителност от кампаниите на веригите за бързооборотни стоки

Съдържание от Kotanyi

Билки и подправки Kotanyi

Продуктите са познати и обичани в над 25 страни от Централна и Източна Европа, Русия, Китай, Америка

Съдържание от Kotanyi

Веригите за техника: Пазар за 2 млрд. лв.

Продажбите на електроника в България продължават да растат, движени от веригите и телекомите

Веригите за стоки за дома: Ръст от над 11%

Нетните приходи на компаниите в класацията са за близо 1.6 млрд. лв. през 2018 г.

Алекс Брату: Пазарът не е пренаситен и има място за още големи вериги

Кънтри мениджърът на JYSK за Румъния и България пред "Капитал"

Бизнесът на аптеките и дрогериите е пораснал с 10%

Топ 20 на компаниите правят оборот от над 1.7 млрд. лв. Ръстът е заради козметичните продукти

Веригите за мода: Растежът се забавя

През 2018 г. приходите на 50-те най-големи компании за дрехи и обувки са нараснали със 7%

Мигел Кандон: През 2019 г. Decathlon ще има ръст, близък до миналогодишния

Изпълнителният директор на веригата в България пред "Капитал"

Стратегия за дигитален маркетинг – стъпка по стъпка

Определяне на измерими цели, дефиниране на потребителите и създаване на дългосрочен план са сред ключовите фактори за успех

Какво е измама с храни и има ли защита срещу нея

Най-често се предлагат негодни за консумация продукти или такива с погрешни етикети

Нови правила ще пазят търговската тайна и ноу-хау

Засегнатите могат да искат обезпечителни мерки или обезщетение за вреди

С над 78 млн. лв. е нараснал пазарът на алкохолни напитки през последните 12 месеца

Повишават се цените, движени от вносните и луксозни марки и ръста на консумацията в заведения

Пазарът на сурово-сушените меса е за над 230 млн. лв. за година

Категорията с най-голям ръст е луканката. Общите продажби забавят ръста си

Категорията на шоколада в България има перспектива за развитие

Средната му консумация е все още под средната за Европа

Пожар по време на растеж

Remix преодоля кризата и отвори нов склад за 1.5 млн. евро

Най-важното от ритейл сектора накратко

JYSK откри дистрибуционния си център в Божурище, "Кока-Кола ХБК България" разширява фабриката си в Костинброд с 40 млн. лв., Mondelez инвестира над 22 млн. лв. в нова линия за шоколадови бонбони в Своге

Още издания

Networkworld, брой 4&5 2020

Капитал PRO
декември 2020
Интернет на сетивата или потребителските нагласи през... 2030 г.

Светът през 2021 г.

Капитал PRO
декември 2020

CIO 10

Капитал PRO
декември 2020

КМаркетинг Factbook

Капитал PRO
декември 2020
Бизнес доклад за състоянието на комуникационния пазар в България

Бакхус 163

Капитал PRO
ноември 2020

CIO 9

Капитал PRO
ноември 2020
Специална тема: Проектен мениджмънт
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK