Издания

КМаркетинг Factbook

КМаркетинг Factbook

Капитал PRO

декември 2019

Капитал PRO

KMarketing Factbook е годишен справочник, който представя обобщена информация за участниците в своеобразния маркетинг триъгълник - агенции, медии и клиенти.

В изданието ще научите финансови данни за най-големите рекламни, медийни и PR агенции:
➤ Приходи
Списък с клиентите
Брой заети

Ще научите също:

➤ Анализ на пазара и тенденции за развитието му
➤ Кои са най-големите рекламодатели
➤ Какви са новите медийни навици на потребителите

В изданието четете

Агенции на промяната

Агенции на промяната

Кои са най-големите комуникационни компании в България и как се променят през последната година

comments 0
likes 3
views 6628
Новата разменна валута

Новата разменна валута

Комуникационният пазар през годината

comments 0
likes 3
views 4736
Комуникации зад граница

Комуникации зад граница

В какво инвестират агенциите, за да разраснат бизнесите си

comments 0
likes 2
views 4689
Топ 10 комуникационни групи

Топ 10 комуникационни групи

Приходите на осем от десет групи нарастват, а общият им оборот за 2018 г. се увеличава с близо 14%

comments 0
likes 0
views 7025
Най-големите независими комуникационни агенции

Най-големите независими комуникационни агенции

Бизнесът на повечето компании в групата нараства през 2018 г., а общите им приходи отчитат двуцифрен ръст - 16%

comments 0
likes 0
views 7115
Янис Манакос: Честността с хората и партньорите е печеливша

Янис Манакос: Честността с хората и партньорите е печеливша

Основателят и изпълнителен директор на Huts Group пред "Капитал"

comments 0
likes 3
views 6641
Най-големите медийни агенции

Най-големите медийни агенции

Общите приходи не отчитат значителни промени през 2018 г. в сравнение с година по-рано

comments 0
likes 0
views 5195
Най-големите PR агенции

Най-големите PR агенции

Двуцифреният ръст през 2018 г. до голяма степен се дължи на разширяване на услугите и привличането на нови клиенти

comments 0
likes 0
views 9131
Най-големите рекламодатели на пазара

Най-големите рекламодатели на пазара

Строителният сектор значително увеличава комуникационните си инвестиции

comments 0
likes 1
views 14972
Тенденции и прогнози за комуникационния пазар

Тенденции и прогнози за комуникационния пазар

Разказват мениджърите на някои от най-големите агенции

comments 0
likes 1
views 7052
Съдържание от Mastercard
Подкрепяме смислените каузи, дори да коства загуба на клиенти

Подкрепяме смислените каузи, дори да коства загуба на клиенти

Марта Зичинска, директор маркетинг и комуникации на Mastercard за 21 държави в Централна и Източна Европа

comments 0
likes 1
views 3644
Рекламният пазар по канали

Рекламният пазар по канали

През изминалата година нетните вложения за пръв път достигат 415 млн. лв., което е повишение от 12%

comments 0
likes 0
views 4706
Пазарът на онлайн реклама

Пазарът на онлайн реклама

Нетният обем на интернет пазара през 2018 г. достига 98.5 млн. лв., като расте със 7.2%

comments 0
likes 2
views 4908
Особености на българския телевизионен пазар

Особености на българския телевизионен пазар

Секторът продължава да бъде предпазлив в инвестициите си в ново програмно съдържание

comments 0
likes 2
views 11190
Предизвикателствата на комуникационния пазар

Предизвикателствата на комуникационния пазар

Ниски цени и често провеждане на конкурси

comments 0
likes 1
views 4396
Поведение на потребителите

Поведение на потребителите

Какви са новите навици и предпочитания на аудиторията

comments 0
likes 0
views 2877
Съдържание от APRA Porter Novelli
Никога досега не е било толкова лесно да стигнеш до масовата публика

Никога досега не е било толкова лесно да стигнеш до масовата публика

Томислав Цолов, основател и генерален мениджър на APRA Porter Novelli

comments 0
likes 4
views 7511
Съдържание от All Digital
Силната страна на All Digital e екипът

Силната страна на All Digital e екипът

Управителите на агенцията - Людмил Георгиев и Дария Сърменова-Илиева, за плюсовете на цялостното дигитално обслужване

comments 0
likes 3
views 6758
Съдържание от Медия агенция Аргент
Въвеждаме нови услуги, разработваме собствени инструменти

Въвеждаме нови услуги, разработваме собствени инструменти

Владимир Денев, основател и управител на медия агенция "Аргент", и Симона Тенчева, оперативен директор на "Аргент" и Global Network Director на Local Planet International

comments 0
likes 3
views 3735
Съдържание от Българска Медиа Агенция
Помагаме на хората, марките и бизнеса да разгърнат потенциала си за растеж

Помагаме на хората, марките и бизнеса да разгърнат потенциала си за растеж

Вече второ десетилетие Българска Медиа Агенция се радва на растеж и продължава да утвърждава успешно партньорство със своите дългогодишни клиенти

comments 0
likes 7
views 6046
Съдържание от V and O Communication
Ценим думите и тяхната сила

Ценим думите и тяхната сила

Светлана Савова: Обичаме работата си, защото ни среща с визионери, които имат ясното съзнание, че оставят следа и променят средата, казва управляващият партньор на V+O Communication

comments 0
likes 8
views 6639
Съдържание от Digital ID
Най-големият ресурс на Digital ID е практическият й опит

Най-големият ресурс на Digital ID е практическият й опит

Чавдар Платиканов, собственик и изпълнителен директор, за успешните кампании и стратегията на агенцията

comments 0
likes 4
views 8892
Съдържание от Intelday Solutions
Боян Иванович: Време е за следващото ниво - да преживяваме комуникацията с помощта на технологиите

Боян Иванович: Време е за следващото ниво - да преживяваме комуникацията с помощта на технологиите

Изпълнителният директор на комуникационна агенция Intelday Solutions за предстоящите предизвикателства в бизнеса

comments 0
likes 3
views 9840
Съдържание от M3 Communications Group Inc.
25 години PR революция с M3 Communications Group, Inc.

25 години PR революция с M3 Communications Group, Inc.

Компанията е реализирала над 5000 проекта, работила е с повече от 200 клиенти от целия свят в различни сектори и е спечелила десетки международни награди

comments 0
likes 3
views 6935
Съдържание от McCann Sofia
McCann Sofia с постоянен ръст през последните 3 години

McCann Sofia с постоянен ръст през последните 3 години

Десислава Олованова, управляващ директор на McCann Sofia

comments 0
likes 1
views 7700
Съдържание от Номер Едно АДВ
"Номер Едно АДВ" защитава името си всеки ден

"Номер Едно АДВ" защитава името си всеки ден

Николай Кондев – управител, за силните страни на компанията

comments 0
likes 9
views 10763
Съдържание от The Smarts
PRAKTIKA – пътят към практическото знание

PRAKTIKA – пътят към практическото знание

Или как се развива най-голямата платформа за обучения, събития и професионално развитие в областта на комуникациите в България

comments 0
likes 0
views 5081
Съдържание от Publicis Groupe България
Николай Неделчев: Ние даваме на клиентите творчески решения, базирани на данни

Николай Неделчев: Ние даваме на клиентите творчески решения, базирани на данни

Основателят и главен изпълнителен директор на "Publicis Groupe България" за ключовите бизнес направления на водещата маркетинг и комуникационна група в страната

comments 0
likes 0
views 8107
Съдържание от SiteMedia Consultancy
SiteMedia Consultancy: Комуникационната 2019-а в 21 точки

SiteMedia Consultancy: Комуникационната 2019-а в 21 точки

Годината е динамична и успешна за професионалната общност

comments 0
likes 5
views 12485
Съдържание от Huts JWT Bulgaria
May you live in interesting times

May you live in interesting times

Yiannis Manakos, Founder & CEO of Huts Group: We focus on client sales results rather than vanity or creativity for the sake of creativity

comments 0
likes 0
views 5766
Съдържание от Huts JWT България
Дано живееш в интересни времена

Дано живееш в интересни времена

Янис Манакос, основател и СЕО на Huts Group: Фокусираме се върху продажбите на своите клиенти вместо върху суетата

comments 0
likes 3
views 7699
Съдържание от United Partners
United Partners: Предизвикателствата и динамиката са подарък за бързо и интересно израстване

United Partners: Предизвикателствата и динамиката са подарък за бързо и интересно израстване

Стратегията на агенцията се гради на три основни стълба: екип, иновации и резултати

comments 0
likes 1
views 5672
Съдържание от Янев и Янев
ПР-ът през 2020 - консултант за изграждане на бизнес общности

ПР-ът през 2020 - консултант за изграждане на бизнес общности

Една от тенденциите ще е завръщането към автентичността на брандовете, казва Тодор Янев - собственик на "Янев и Янев"

comments 0
likes 0
views 2396

Още издания

Бакхус

юли 2022

Капитал PRO

Градове Велико Търново, Габрово

юни 2022

Капитал PRO

Поредица на "Капитал", изследваща постиженията и проблемите на бизнеса в регионите на България

Net Zero Economy

юни 2022

Капитал PRO

Градове Варна

май 2022

Капитал PRO

Поредица на "Капитал", изследваща постиженията и проблемите на бизнеса в регионите на България