Издания

КМаркетинг Factbook
декември 2019
В изданието ще научите финансови данни за най-големите рекламни, медийни и PR агенции:
➤ Приходи
➤ Списък с клиентите
➤ Брой заети
Ще научите също:
➤ Анализ на пазара и тенденции за развитието му
➤ Кои са най-големите рекламодатели
➤ Какви са новите медийни навици на потребителите
В изданието четете

Новата разменна валута
Комуникационният пазар през годината

Агенции на промяната
Кои са най-големите комуникационни компании в България и как се променят през последната година

Комуникации зад граница
В какво инвестират агенциите, за да разраснат бизнесите си

Топ 10 комуникационни групи
Приходите на осем от десет групи нарастват, а общият им оборот за 2018 г. се увеличава с близо 14%

Най-големите независими комуникационни агенции
Бизнесът на повечето компании в групата нараства през 2018 г., а общите им приходи отчитат двуцифрен ръст - 16%

Янис Манакос: Честността с хората и партньорите е печеливша
Основателят и изпълнителен директор на Huts Group пред "Капитал"

Най-големите медийни агенции
Общите приходи не отчитат значителни промени през 2018 г. в сравнение с година по-рано

Най-големите PR агенции
Двуцифреният ръст през 2018 г. до голяма степен се дължи на разширяване на услугите и привличането на нови клиенти

Най-големите рекламодатели на пазара
Строителният сектор значително увеличава комуникационните си инвестиции

Тенденции и прогнози за комуникационния пазар
Разказват мениджърите на някои от най-големите агенции

Подкрепяме смислените каузи, дори да коства загуба на клиенти
Марта Зичинска, директор маркетинг и комуникации на Mastercard за 21 държави в Централна и Източна Европа

Рекламният пазар по канали
През изминалата година нетните вложения за пръв път достигат 415 млн. лв., което е повишение от 12%

Пазарът на онлайн реклама
Нетният обем на интернет пазара през 2018 г. достига 98.5 млн. лв., като расте със 7.2%

Особености на българския телевизионен пазар
Секторът продължава да бъде предпазлив в инвестициите си в ново програмно съдържание

Предизвикателствата на комуникационния пазар
Ниски цени и често провеждане на конкурси

Поведение на потребителите
Какви са новите навици и предпочитания на аудиторията

Никога досега не е било толкова лесно да стигнеш до масовата публика
Томислав Цолов, основател и генерален мениджър на APRA Porter Novelli

Силната страна на All Digital e екипът
Управителите на агенцията - Людмил Георгиев и Дария Сърменова-Илиева, за плюсовете на цялостното дигитално обслужване

Въвеждаме нови услуги, разработваме собствени инструменти
Владимир Денев, основател и управител на медия агенция "Аргент", и Симона Тенчева, оперативен директор на "Аргент" и Global Network Director на Local Planet International

Помагаме на хората, марките и бизнеса да разгърнат потенциала си за растеж
Вече второ десетилетие Българска Медиа Агенция се радва на растеж и продължава да утвърждава успешно партньорство със своите дългогодишни клиенти

Ценим думите и тяхната сила
Светлана Савова: Обичаме работата си, защото ни среща с визионери, които имат ясното съзнание, че оставят следа и променят средата, казва управляващият партньор на V+O Communication

Най-големият ресурс на Digital ID е практическият й опит
Чавдар Платиканов, собственик и изпълнителен директор, за успешните кампании и стратегията на агенцията

Боян Иванович: Време е за следващото ниво - да преживяваме комуникацията с помощта на технологиите
Изпълнителният директор на комуникационна агенция Intelday Solutions за предстоящите предизвикателства в бизнеса

25 години PR революция с M3 Communications Group, Inc.
Компанията е реализирала над 5000 проекта, работила е с повече от 200 клиенти от целия свят в различни сектори и е спечелила десетки международни награди

McCann Sofia с постоянен ръст през последните 3 години
Десислава Олованова, управляващ директор на McCann Sofia

"Номер Едно АДВ" защитава името си всеки ден
Николай Кондев – управител, за силните страни на компанията

PRAKTIKA – пътят към практическото знание
Или как се развива най-голямата платформа за обучения, събития и професионално развитие в областта на комуникациите в България

Николай Неделчев: Ние даваме на клиентите творчески решения, базирани на данни
Основателят и главен изпълнителен директор на "Publicis Groupe България" за ключовите бизнес направления на водещата маркетинг и комуникационна група в страната

SiteMedia Consultancy: Комуникационната 2019-а в 21 точки
Годината е динамична и успешна за професионалната общност

May you live in interesting times
Yiannis Manakos, Founder & CEO of Huts Group: We focus on client sales results rather than vanity or creativity for the sake of creativity

Дано живееш в интересни времена
Янис Манакос, основател и СЕО на Huts Group: Фокусираме се върху продажбите на своите клиенти вместо върху суетата

United Partners: Предизвикателствата и динамиката са подарък за бързо и интересно израстване
Стратегията на агенцията се гради на три основни стълба: екип, иновации и резултати

ПР-ът през 2020 - консултант за изграждане на бизнес общности
Една от тенденциите ще е завръщането към автентичността на брандовете, казва Тодор Янев - собственик на "Янев и Янев"