Издания

КМаркетинг Factbook
Част от абонаментен план Капитал PRO

КМаркетинг Factbook

декември 2019
KMarketing Factbook е годишен справочник, който представя обобщена информация за участниците в своеобразния маркетинг триъгълник - агенции, медии и клиенти.

В изданието ще научите финансови данни за най-големите рекламни, медийни и PR агенции:
➤ Приходи
Списък с клиентите
Брой заети

Ще научите също:

➤ Анализ на пазара и тенденции за развитието му
➤ Кои са най-големите рекламодатели
➤ Какви са новите медийни навици на потребителите

В изданието четете

Новата разменна валута

Комуникационният пазар през годината

Агенции на промяната

Кои са най-големите комуникационни компании в България и как се променят през последната година

Комуникации зад граница

В какво инвестират агенциите, за да разраснат бизнесите си

Топ 10 комуникационни групи

Приходите на осем от десет групи нарастват, а общият им оборот за 2018 г. се увеличава с близо 14%

Най-големите независими комуникационни агенции

Бизнесът на повечето компании в групата нараства през 2018 г., а общите им приходи отчитат двуцифрен ръст - 16%

Янис Манакос: Честността с хората и партньорите е печеливша

Основателят и изпълнителен директор на Huts Group пред "Капитал"

Най-големите медийни агенции

Общите приходи не отчитат значителни промени през 2018 г. в сравнение с година по-рано

Най-големите PR агенции

Двуцифреният ръст през 2018 г. до голяма степен се дължи на разширяване на услугите и привличането на нови клиенти

Най-големите рекламодатели на пазара

Строителният сектор значително увеличава комуникационните си инвестиции

Тенденции и прогнози за комуникационния пазар

Разказват мениджърите на някои от най-големите агенции

Съдържание от Mastercard

Подкрепяме смислените каузи, дори да коства загуба на клиенти

Марта Зичинска, директор маркетинг и комуникации на Mastercard за 21 държави в Централна и Източна Европа

Съдържание от Mastercard

Рекламният пазар по канали

През изминалата година нетните вложения за пръв път достигат 415 млн. лв., което е повишение от 12%

Пазарът на онлайн реклама

Нетният обем на интернет пазара през 2018 г. достига 98.5 млн. лв., като расте със 7.2%

Особености на българския телевизионен пазар

Секторът продължава да бъде предпазлив в инвестициите си в ново програмно съдържание

Предизвикателствата на комуникационния пазар

Ниски цени и често провеждане на конкурси

Поведение на потребителите

Какви са новите навици и предпочитания на аудиторията

Съдържание от APRA Porter Novelli

Никога досега не е било толкова лесно да стигнеш до масовата публика

Томислав Цолов, основател и генерален мениджър на APRA Porter Novelli

Съдържание от APRA Porter Novelli
Съдържание от All Digital

Силната страна на All Digital e екипът

Управителите на агенцията - Людмил Георгиев и Дария Сърменова-Илиева, за плюсовете на цялостното дигитално обслужване

Съдържание от All Digital
Съдържание от Медия агенция Аргент

Въвеждаме нови услуги, разработваме собствени инструменти

Владимир Денев, основател и управител на медия агенция "Аргент", и Симона Тенчева, оперативен директор на "Аргент" и Global Network Director на Local Planet International

Съдържание от Медия агенция Аргент
Съдържание от Българска Медиа Агенция

Помагаме на хората, марките и бизнеса да разгърнат потенциала си за растеж

Вече второ десетилетие Българска Медиа Агенция се радва на растеж и продължава да утвърждава успешно партньорство със своите дългогодишни клиенти

Съдържание от Българска Медиа Агенция
Съдържание от V and O Communication

Ценим думите и тяхната сила

Светлана Савова: Обичаме работата си, защото ни среща с визионери, които имат ясното съзнание, че оставят следа и променят средата, казва управляващият партньор на V+O Communication

Съдържание от V and O Communication
Съдържание от Digital ID

Най-големият ресурс на Digital ID е практическият й опит

Чавдар Платиканов, собственик и изпълнителен директор, за успешните кампании и стратегията на агенцията

Съдържание от Digital ID
Съдържание от Intelday Solutions

Боян Иванович: Време е за следващото ниво - да преживяваме комуникацията с помощта на технологиите

Изпълнителният директор на комуникационна агенция Intelday Solutions за предстоящите предизвикателства в бизнеса

Съдържание от Intelday Solutions
Съдържание от M3 Communications Group Inc.

25 години PR революция с M3 Communications Group, Inc.

Компанията е реализирала над 5000 проекта, работила е с повече от 200 клиенти от целия свят в различни сектори и е спечелила десетки международни награди

Съдържание от M3 Communications Group Inc.
Съдържание от McCann Sofia

McCann Sofia с постоянен ръст през последните 3 години

Десислава Олованова, управляващ директор на McCann Sofia

Съдържание от McCann Sofia
Съдържание от Номер Едно АДВ

"Номер Едно АДВ" защитава името си всеки ден

Николай Кондев – управител, за силните страни на компанията

Съдържание от Номер Едно АДВ
Съдържание от The Smarts

PRAKTIKA – пътят към практическото знание

Или как се развива най-голямата платформа за обучения, събития и професионално развитие в областта на комуникациите в България

Съдържание от The Smarts
Съдържание от Publicis Groupe България

Николай Неделчев: Ние даваме на клиентите творчески решения, базирани на данни

Основателят и главен изпълнителен директор на "Publicis Groupe България" за ключовите бизнес направления на водещата маркетинг и комуникационна група в страната

Съдържание от Publicis Groupe България
Съдържание от SiteMedia Consultancy

SiteMedia Consultancy: Комуникационната 2019-а в 21 точки

Годината е динамична и успешна за професионалната общност

Съдържание от SiteMedia Consultancy
Съдържание от Huts JWT Bulgaria

May you live in interesting times

Yiannis Manakos, Founder & CEO of Huts Group: We focus on client sales results rather than vanity or creativity for the sake of creativity

Съдържание от Huts JWT Bulgaria
Съдържание от Huts JWT България

Дано живееш в интересни времена

Янис Манакос, основател и СЕО на Huts Group: Фокусираме се върху продажбите на своите клиенти вместо върху суетата

Съдържание от Huts JWT България
Съдържание от United Partners

United Partners: Предизвикателствата и динамиката са подарък за бързо и интересно израстване

Стратегията на агенцията се гради на три основни стълба: екип, иновации и резултати

Съдържание от United Partners
Съдържание от Янев и Янев

ПР-ът през 2020 - консултант за изграждане на бизнес общности

Една от тенденциите ще е завръщането към автентичността на брандовете, казва Тодор Янев - собственик на "Янев и Янев"

Съдържание от Янев и Янев

Още издания

Networkworld, брой 4&5 2020

Капитал PRO
декември 2020
Интернет на сетивата или потребителските нагласи през... 2030 г.

Светът през 2021 г.

Капитал PRO
декември 2020

CIO 10

Капитал PRO
декември 2020

КМаркетинг Factbook

Капитал PRO
декември 2020
Бизнес доклад за състоянието на комуникационния пазар в България

Бакхус 163

Капитал PRO
ноември 2020

CIO 9

Капитал PRO
ноември 2020
Специална тема: Проектен мениджмънт
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK