Издания

Регал 100
октомври 2020
"Регал 100" е широка и дълбока дисекция на сектор търговия, която е насочена, от една страна, към компаниите - участници в класацията, а от друга, към техните партньори. Първите могат да сравнят своя бизнес с този на конкурентите си, а вторите могат да получат по-ясна представа кой кой е на пазара и как се справя.
В изданието четете

Регал Топ 100
Какво ще прочетете в новия брой на изданието "Регал 100"

Веригите през 2019 – силен скок преди големия шок
Повече от 10% е ръстът в приходите на магазините за продажба на дребно. Топ 5 вече се държи само от сектора на бързооборотните стоки

Албена Георгиева: Приоритетите на BILLA остават висока хигиена, качество и свежест
Интересът към новата BILLA Card е голям, а тя дава много повече предимства, казва главният оперативен директор на компанията

Ръстът на FMCG веригите се забърза
Национално представените търговци, веригите в София и обектите за акцизни стоки са големите печеливши на 2019 г.

Държавата би трябвало да е партньор, а не враг на бизнеса
Татяна Попова - управител на веригата "Аванти", за развитието на компанията и бизнес средата

Най-големите производители на храни: Добра година преди трудности
Компаниите за хляб и мляко отбелязват стабилен ръст, при месото е имало сериозни предизвикателства

Веригите за техника: Рекордна година
Продажбите на електроника продължиха да растат и през 2019 г. през всички канали

Един дезинфектант, много приложения
ELVI Rapid Action пести време, безопасен е и върши работата си гарантирано качествено както в бита, така и в разнообразни бизнес условия

"Рожен-1" е официален вносител за България и Румъния на Cadbury
За българския пазар са подбрани 23 артикула в категории "шоколад", "бисквити" и "хапки"

Веригите за стоки за дома: Над 16% ръст на приходите
Компаниите за бързооборотни стоки вече са сериозен играч и в тази категория

Ръстът на фармацевтичния и козметичния пазар продължава
COVID-19 кризата успя да доведе до свръхпотребление през март и след това до огромен спад в аптеките и дрогериите през април и май

Лука Чичов: Фармацевтичният пазар расте по време на COVID кризата
Генералният мениджър на IQVIA за България пред "Капитал"

Валерия Видулова: Клиентите започнаха да пазаруват онлайн продукти, които преди купуваха от аптеките
Изпълнителният директор "Търговия на дребно" в "Софарма трейдинг" пред "Капитал"

Андрей Петров: Заради пандемията трябваше да реагираме бързо и заложихме на онлайн търговията
Председателят на борда на управителите на "dm България" пред "Капитал"

Най-големите вериги за мода: Последен скок преди кризата
През 2019 г. приходите на 50-те водещи ритейлъри на облекла и обувки са пораснали с близо 19%, а голямата изненада е засилващото се влияние на супермаркетите в тези категории

Красимир Цонов, Sport Depot: Голямото ни желание е да се възстанови организацията отпреди кризата
Създателят и изпълнителен директор на веригата за спортни стоки пред "Капитал"