Издания

Регал 100
Част от абонаментен план Капитал PRO

Регал 100

октомври 2020
Топ 100 на най-големите търговци на дребно в България за 2019 г. - данни, анализи, прогнози. Класации по подсектори - бързооборотни стоки, техника, козметика, за дома, мода.

"Регал 100" е широка и дълбока дисекция на сектор търговия, която е насочена, от една страна, към компаниите - участници в касацията, а от друга, към техните партньори. Първите могат да сравнят своя бизнес с този на конкурентите си, а вторите могат да получат по-ясна представа кой кой е на пазара и как се справя.

В изданието четете

Регал Топ 100

Какво ще прочетете в новия брой на изданието "Регал 100"

Веригите през 2019 – силен скок преди големия шок

Повече от 10% е ръстът в приходите на магазините за продажба на дребно. Топ 5 вече се държи само от сектора на бързооборотните стоки

Съдържание от BILLA България

Албена Георгиева: Приоритетите на BILLA остават висока хигиена, качество и свежест

Интересът към новата BILLA Card е голям, а тя дава много повече предимства, казва главният оперативен директор на компанията

Съдържание от BILLA България

Ръстът на FMCG веригите се забърза

Национално представените търговци, веригите в София и обектите за акцизни стоки са големите печеливши на 2019 г.

Съдържание от Аванти

Държавата би трябвало да е партньор, а не враг на бизнеса

Татяна Попова - управител на веригата "Аванти", за развитието на компанията и бизнес средата

Съдържание от Аванти

Най-големите производители на храни: Добра година преди трудности

Компаниите за хляб и мляко отбелязват стабилен ръст, при месото е имало сериозни предизвикателства

Веригите за техника: Рекордна година

Продажбите на електроника продължиха да растат и през 2019 г. през всички канали

Съдържание от Булеко 2000

Един дезинфектант, много приложения

ELVI Rapid Action пести време, безопасен е и върши работата си гарантирано качествено както в бита, така и в разнообразни бизнес условия

Съдържание от Булеко 2000
Съдържание от Рожен-1

"Рожен-1" е официален вносител за България и Румъния на Cadbury

За българския пазар са подбрани 23 артикула в категории "шоколад", "бисквити" и "хапки"

Съдържание от Рожен-1

Веригите за стоки за дома: Над 16% ръст на приходите

Компаниите за бързооборотни стоки вече са сериозен играч и в тази категория

Ръстът на фармацевтичния и козметичния пазар продължава

COVID-19 кризата успя да доведе до свръхпотребление през март и след това до огромен спад в аптеките и дрогериите през април и май

Лука Чичов: Фармацевтичният пазар расте по време на COVID кризата

Генералният мениджър на IQVIA за България пред "Капитал"

Валерия Видулова: Клиентите започнаха да пазаруват онлайн продукти, които преди купуваха от аптеките

Изпълнителният директор "Търговия на дребно" в "Софарма трейдинг" пред "Капитал"

Андрей Петров: Заради пандемията трябваше да реагираме бързо и заложихме на онлайн търговията

Председателят на борда на управителите на "dm България" пред "Капитал"

Най-големите вериги за мода: Последен скок преди кризата

През 2019 г. приходите на 50-те водещи ритейлъри на облекла и обувки са пораснали с близо 19%, а голямата изненада е засилващото се влияние на супермаркетите в тези категории

Красимир Цонов, Sport Depot: Голямото ни желание е да се възстанови организацията отпреди кризата

Създателят и изпълнителен директор на веригата за спортни стоки пред "Капитал"

Още издания

Networkworld, брой 4&5 2020

Капитал PRO
декември 2020
Интернет на сетивата или потребителските нагласи през... 2030 г.

Светът през 2021 г.

Капитал PRO
декември 2020

CIO 10

Капитал PRO
декември 2020

КМаркетинг Factbook

Капитал PRO
декември 2020
Бизнес доклад за състоянието на комуникационния пазар в България

Бакхус 163

Капитал PRO
ноември 2020

CIO 9

Капитал PRO
ноември 2020
Специална тема: Проектен мениджмънт
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK