Новият брой:
Чудото на езикаИздания

КМаркетинг Factbook
декември 2020
- Най-големите комуникационни агенции и групи по приходи за 2019 г.
- Данни за рекламния пазар по канали
- Актуална информация за състоянието и промените в индустрията през 2020 г
- Интервюта и прогнози
В изданието четете

Възможности на хоризонта
Второто издание "КМаркетинг Factbook" разказва подробно за комуникационния пазар през годината

Надпревара за новата формула на успеха
Как посрещат кризата най-големите комуникационни агенции в страната

Най-големите комуникационни групи в България
Как се променят бизнес резултатите им през последната година

София Пенева: Успяхме бързо да се приспособим към новото нормално
Изпълнителният директор на BBDO Group пред "Капитал"

Александър Дурчев: Тази криза беше най-сериозният стрес тест за целия комуникационен бранш
Изпълнителният директор на All Channels Communication пред "Капитал"

Мария Грашнова: Българският комуникационен пазар вече започва да се стабилизира
Главният изпълнителен директор на dentsu - България, Румъния, адриатически пазари, пред "Капитал"

Иванка Кючукова: Истинското партньорство оцелява във всяка криза
Изпълнителният директор на Havas Group - България, пред "Капитал"

Красимир Петков: Човешкият ресурс е основният актив на компанията
Управляващият директор на Direct Media Group Bulgaria пред "Капитал"

Гергана Иванова: Идеите и креативността имат още по-голяма стойност
Съоснователят на The Smarts пред "Капитал"

Ангелос Парасхакис: Кризата дава възможност за трансформация на всички нива
Изпълнителният директор на DDB Group пред "Капитал"

Екатерина Тупарева: Има смисъл да инвестираш по време на криза
Изпълнителният директор на Ogilvy Group Bulgaria пред "Капитал"

Николай Неделчев: Марките трябва да преосмислят отношението си с потребителите
Главният изпълнителен директор на "Publicis Groupe България" пред "Капитал"

Най-големите комуникационни агенции в България, които не са част от група
Как се променя бизнесът им през последната година

Най-големите медийни агенции в България
Как се променя бизнесът им през последната година

Най-големите PR агенции в България
Как се променя бизнесът им през последната година

Кризисни бизнес промени
Тенденции и прогнози за комуникационния пазар през погледа на представители на някои от най-големите агенции

Пандемията преобърна рекламния пазар
Компаниите са предпазливи при планиране на инвестициите си в медии

Какво би било, ако...
Независимата дигитална агенция е текущо ангажирана с обслужването на над 40 бранда от най-различни индустрии

Близост по време на отдалеченост или как да помогнем на лидерите да помогнат на екипа си
Светлана Савова, управляващ партньор на V+O Bulgaria, водеща агенция за стратегически комуникации в Югоизточна Европа с офиси в 7 държави

Модерна компания? Откраднете малко идеи оттук
Netpeak инвестира в служители и в клиентско доверие

"Предоставяме цялостни стратегически маркетинг решения за бизнеса"
Николай Стоянов, основател и СЕО на Influence Vibes

Рекламният пазар по канали
Къде рекламодателите инвестират най-голям дял от рекламните си вложения

Пазарът на онлайн реклама
България се нарежда в последната четворка на държавите от Европа по общи инвестиции в онлайн реклама

Кои са най-посещаваните сайтове в България
И през какви устройства се достъпват те

Телевизионният пазар в условията на пандемия
Най-трудната битка за каналите ще бъде задържането на рекламодателите и запазването на цените на телевизионната реклама

Отложено гледане в България
Зрителите все по-често се възползват от възможността да гледат предпочитани тв предавания и филми в удобно за тях време

Радиопазар в тиха битка за приходи
Печелят компаниите - част от големи медийни групи, които попадат в общите пакети към рекламодателите

Външната реклама в България
В кои градове има най-много възможности за позициониране през външна реклама и кои са най-големите играчи на пазара

Ускорена дигитализация
Как се промени потреблението на медии и навиците на хората вследствие от мерките и кризата

За какво има винаги бюджет?
За работещи неща - това означава качествена маркетинг информация, бързина на реакция, безупречно изпълнение и actionable обратна връзка