Издания

КМаркетинг Factbook
Част от абонаментен план Капитал PRO

КМаркетинг Factbook

декември 2020
Второто издание"КМаркетинг Factbook" надгражда идеята на "Капитал" да има едно място с подробни данни за българския комуникационен пазар:
  • Най-големите комуникационни агенции и групи по приходи за 2019 г.
  • Данни за рекламния пазар по канали
  • Актуална информация за състоянието и промените в индустрията през 2020 г
  • Интервюта и прогнози

В изданието четете

Възможности на хоризонта

Второто издание "КМаркетинг Factbook" разказва подробно за комуникационния пазар през годината

Надпревара за новата формула на успеха

Как посрещат кризата най-големите комуникационни агенции в страната

Най-големите комуникационни групи в България

Как се променят бизнес резултатите им през последната година

София Пенева: Успяхме бързо да се приспособим към новото нормално

Изпълнителният директор на BBDO Group пред "Капитал"

Мария Грашнова: Българският комуникационен пазар вече започва да се стабилизира

Главният изпълнителен директор на dentsu - България, Румъния, адриатически пазари, пред "Капитал"

Иванка Кючукова: Истинското партньорство оцелява във всяка криза

Изпълнителният директор на Havas Group - България, пред "Капитал"

Красимир Петков: Човешкият ресурс е основният актив на компанията

Управляващият директор на Direct Media Group Bulgaria пред "Капитал"

Екатерина Тупарева: Има смисъл да инвестираш по време на криза

Изпълнителният директор на Ogilvy Group Bulgaria пред "Капитал"

Николай Неделчев: Марките трябва да преосмислят отношението си с потребителите

Главният изпълнителен директор на "Publicis Groupe България" пред "Капитал"

Най-големите комуникационни агенции в България, които не са част от група

Как се променя бизнесът им през последната година

Най-големите медийни агенции в България

Как се променя бизнесът им през последната година

Най-големите PR агенции в България

Как се променя бизнесът им през последната година

Кризисни бизнес промени

Тенденции и прогнози за комуникационния пазар през погледа на представители на някои от най-големите агенции

Пандемията преобърна рекламния пазар

Компаниите са предпазливи при планиране на инвестициите си в медии

Съдържание от What If

Какво би било, ако...

Независимата дигитална агенция е текущо ангажирана с обслужването на над 40 бранда от най-различни индустрии

Съдържание от What If
Съдържание от Influence Vibes

"Предоставяме цялостни стратегически маркетинг решения за бизнеса"

Николай Стоянов, основател и СЕО на Influence Vibes

Съдържание от Influence Vibes

Рекламният пазар по канали

Къде рекламодателите инвестират най-голям дял от рекламните си вложения

Съдържание от Netpeak

Модерна компания? Откраднете малко идеи оттук

Netpeak инвестира в служители и в клиентско доверие

Съдържание от Netpeak

Пазарът на онлайн реклама

България се нарежда в последната четворка на държавите от Европа по общи инвестиции в онлайн реклама

Кои са най-посещаваните сайтове в България

И през какви устройства се достъпват те

Телевизионният пазар в условията на пандемия

Най-трудната битка за каналите ще бъде задържането на рекламодателите и запазването на цените на телевизионната реклама

Отложено гледане в България

Зрителите все по-често се възползват от възможността за отложено гледане

Радиопазар в тиха битка за приходи

Печелят компаниите - част от големи медийни групи, които попадат в общите пакети към рекламодателите

Външната реклама в България

В кои градове има най-много възможности за позициониране през външна реклама и кои са най-големите играчи на пазара

Ускорена дигитализация

Как се промени потреблението на медии и навиците на хората вследствие от мерките и кризата

Съдържание от Xplora

За какво има винаги бюджет?

За работещи неща - това означава качествена маркетинг информация, бързина на реакция, безупречно изпълнение и actionable обратна връзка

Съдържание от Xplora

Още издания

Networkworld, брой 4&5 2020

Капитал PRO
декември 2020
Интернет на сетивата или потребителските нагласи през... 2030 г.

Светът през 2021 г.

Капитал PRO
декември 2020

CIO 10

Капитал PRO
декември 2020

Бакхус 163

Капитал PRO
ноември 2020

CIO 9

Капитал PRO
ноември 2020
Специална тема: Проектен мениджмънт

Гепард

Капитал PRO
ноември 2020
Класация на най-динамичните малки и средни компании в България
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK