Второто издание "КМаркетинг Factbook" разказва подробно за комуникационния пазар през годината
Как посрещат кризата най-големите комуникационни агенции в страната
Как се променят бизнес резултатите им през последната година
Изпълнителният директор на BBDO Group пред "Капитал"
Изпълнителният директор на All Channels Communication пред "Капитал"
Главният изпълнителен директор на dentsu - България, Румъния, адриатически пазари, пред "Капитал"
Изпълнителният директор на Havas Group - България, пред "Капитал"
Управляващият директор на Direct Media Group Bulgaria пред "Капитал"
Съоснователят на The Smarts пред "Капитал"
Изпълнителният директор на DDB Group пред "Капитал"
Изпълнителният директор на Ogilvy Group Bulgaria пред "Капитал"
Главният изпълнителен директор на "Publicis Groupe България" пред "Капитал"
Как се променя бизнесът им през последната година
Как се променя бизнесът им през последната година
Как се променя бизнесът им през последната година
Тенденции и прогнози за комуникационния пазар през погледа на представители на някои от най-големите агенции
Компаниите са предпазливи при планиране на инвестициите си в медии
Светлана Савова, управляващ партньор на V+O Bulgaria, водеща агенция за стратегически комуникации в Югоизточна Европа с офиси в 7 държави
Независимата дигитална агенция е текущо ангажирана с обслужването на над 40 бранда от най-различни индустрии
Николай Стоянов, основател и СЕО на Influence Vibes
Къде рекламодателите инвестират най-голям дял от рекламните си вложения
Netpeak инвестира в служители и в клиентско доверие
България се нарежда в последната четворка на държавите от Европа по общи инвестиции в онлайн реклама
И през какви устройства се достъпват те
Най-трудната битка за каналите ще бъде задържането на рекламодателите и запазването на цените на телевизионната реклама
Зрителите все по-често се възползват от възможността да гледат предпочитани тв предавания и филми в удобно за тях време
Печелят компаниите - част от големи медийни групи, които попадат в общите пакети към рекламодателите
В кои градове има най-много възможности за позициониране през външна реклама и кои са най-големите играчи на пазара
Как се промени потреблението на медии и навиците на хората вследствие от мерките и кризата
За работещи неща - това означава качествена маркетинг информация, бързина на реакция, безупречно изпълнение и actionable обратна връзка