Издания

КМаркетинг Factbook
Част от абонаментен план Капитал PRO

КМаркетинг Factbook

декември 2020
Второто издание"КМаркетинг Factbook" надгражда идеята на "Капитал" да има едно място с подробни данни за българския комуникационен пазар:
  • Най-големите комуникационни агенции и групи по приходи за 2019 г.
  • Данни за рекламния пазар по канали
  • Актуална информация за състоянието и промените в индустрията през 2020 г
  • Интервюта и прогнози

В изданието четете

Възможности на хоризонта

Второто издание "КМаркетинг Factbook" разказва подробно за комуникационния пазар през годината

Надпревара за новата формула на успеха

Как посрещат кризата най-големите комуникационни агенции в страната

Най-големите комуникационни групи в България

Как се променят бизнес резултатите им през последната година

София Пенева: Успяхме бързо да се приспособим към новото нормално

Изпълнителният директор на BBDO Group пред "Капитал"

Мария Грашнова: Българският комуникационен пазар вече започва да се стабилизира

Главният изпълнителен директор на dentsu - България, Румъния, адриатически пазари, пред "Капитал"

Иванка Кючукова: Истинското партньорство оцелява във всяка криза

Изпълнителният директор на Havas Group - България, пред "Капитал"

Красимир Петков: Човешкият ресурс е основният актив на компанията

Управляващият директор на Direct Media Group Bulgaria пред "Капитал"

Екатерина Тупарева: Има смисъл да инвестираш по време на криза

Изпълнителният директор на Ogilvy Group Bulgaria пред "Капитал"

Николай Неделчев: Марките трябва да преосмислят отношението си с потребителите

Главният изпълнителен директор на "Publicis Groupe България" пред "Капитал"

Най-големите комуникационни агенции в България, които не са част от група

Как се променя бизнесът им през последната година

Най-големите медийни агенции в България

Как се променя бизнесът им през последната година

Най-големите PR агенции в България

Как се променя бизнесът им през последната година

Кризисни бизнес промени

Тенденции и прогнози за комуникационния пазар през погледа на представители на някои от най-големите агенции

Пандемията преобърна рекламния пазар

Компаниите са предпазливи при планиране на инвестициите си в медии

Съдържание от V and O Bulgaria

Близост по време на отдалеченост или как да помогнем на лидерите да помогнат на екипа си

Светлана Савова, управляващ партньор на V+O Bulgaria, водеща агенция за стратегически комуникации в Югоизточна Европа с офиси в 7 държави

Съдържание от V and O Bulgaria
Съдържание от What If

Какво би било, ако...

Независимата дигитална агенция е текущо ангажирана с обслужването на над 40 бранда от най-различни индустрии

Съдържание от What If
Съдържание от Influence Vibes

"Предоставяме цялостни стратегически маркетинг решения за бизнеса"

Николай Стоянов, основател и СЕО на Influence Vibes

Съдържание от Influence Vibes

Рекламният пазар по канали

Къде рекламодателите инвестират най-голям дял от рекламните си вложения

Съдържание от Netpeak

Модерна компания? Откраднете малко идеи оттук

Netpeak инвестира в служители и в клиентско доверие

Съдържание от Netpeak

Пазарът на онлайн реклама

България се нарежда в последната четворка на държавите от Европа по общи инвестиции в онлайн реклама

Кои са най-посещаваните сайтове в България

И през какви устройства се достъпват те

Телевизионният пазар в условията на пандемия

Най-трудната битка за каналите ще бъде задържането на рекламодателите и запазването на цените на телевизионната реклама

Отложено гледане в България

Зрителите все по-често се възползват от възможността да гледат предпочитани тв предавания и филми в удобно за тях време

Радиопазар в тиха битка за приходи

Печелят компаниите - част от големи медийни групи, които попадат в общите пакети към рекламодателите

Външната реклама в България

В кои градове има най-много възможности за позициониране през външна реклама и кои са най-големите играчи на пазара

Ускорена дигитализация

Как се промени потреблението на медии и навиците на хората вследствие от мерките и кризата

Съдържание от Xplora

За какво има винаги бюджет?

За работещи неща - това означава качествена маркетинг информация, бързина на реакция, безупречно изпълнение и actionable обратна връзка

Съдържание от Xplora

Още издания

К10 - Най-добрите банки в България

Капитал PRO
април 2021
Най-добрите банки в България

CIO 2

Капитал PRO
април 2021
Специалнa тема: Най-старите ИТ компании

Networkworld, брой 6 2020

Капитал PRO
март 2021
Какво да очаква телеком браншът от 2021 г.?

Fintech

Капитал PRO
март 2021
Секторът на финансовите технологии се оказа един от печелившите от корона кризата

CIO 1

Капитал PRO
февруари 2021
Какво да очакваме от финтех сектора
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.