Издания

КМаркетинг Factbook

КМаркетинг Factbook

Капитал PRO

ноември 2021

Капитал PRO

Тази година изданието е разделено на три части и ще го намерите с три различни корици, олицетворяващи миналото, настоящето и бъдещето на комуникационния бизнес в страната.
  • Класация на най-големите комуникационни агенции в България
  • Най-големите рекламодатели в страната
  • Най-популярните инфлуенсъри и партньорствата с рекламодатели
  • Проучване за използването на маркетинга през съдържание на българския пазар
  • Проблемите с намирането на кадри
  • Бъдещето на онлайн рекламата без бисквитките на Google

В изданието четете

Минало, настояще, бъдеще

Минало, настояще, бъдеще

Третото издание на приложението "КМаркетинг Factbook" проследява промените на комуникационния пазар в България през последните три години

comments 0
likes 1
views 4498
Отражението на икономическата и здравна криза върху комуникационния бизнес в България

Отражението на икономическата и здравна криза върху комуникационния бизнес в България

Въпреки трудностите най-големите агенции гледат с оптимизъм към 2022 г.

comments 1
likes 0
views 2630
Най-големите комуникационни групи в България

Най-големите комуникационни групи в България

Пандемичен спад в бизнесите на мастодонтите на пазара

comments 0
likes 0
views 3190
София Пенева, BBDO Group: Ще се задълбочава проблемът с липсата на кадри

София Пенева, BBDO Group: Ще се задълбочава проблемът с липсата на кадри

Изпълнителният директор на групата пред "Капитал"

comments 0
likes 1
views 3716
Янис Манакос, Huts Group: Ефектът на пандемията върху комуникационния бизнес приключи

Янис Манакос, Huts Group: Ефектът на пандемията върху комуникационния бизнес приключи

Основателят и изпълнителен директор на групата пред "Капитал"

comments 0
likes 0
views 3515
Мария Грашнова, dentsu: Успешният бранд трябва да застава зад ясни ценности и да ги защитава всеки ден

Мария Грашнова, dentsu: Успешният бранд трябва да застава зад ясни ценности и да ги защитава всеки ден

Изпълнителният директор на групата за Югоизточна Европа пред "Капитал"

comments 0
likes 0
views 3333
Какво са комуникациите

Какво са комуникациите

Отговарят мениджърите на най-големите комуникационни групи

comments 0
likes 0
views 6415
Най-големите агенции, които не са част от група

Най-големите агенции, които не са част от група

Дигиталната реклама като двигател на оборотите през 2020 г.

comments 0
likes 1
views 4064
Съдържание от Httpool Bulgaria
Ще продължим да помагаме на нашите клиенти да растат

Ще продължим да помагаме на нашите клиенти да растат

Венцислав Костов, управител на Httpool Bulgaria

comments 0
likes 3
views 4062
Най-големите медийни агенции

Най-големите медийни агенции

Оптимизъм на пазара

comments 0
likes 0
views 4625
Най-големите PR агенции

Най-големите PR агенции

Как се отрази пандемията на участниците на пазара

comments 3
likes 0
views 7730
Най-големите BTL агенции

Най-големите BTL агенции

Бавно възстановяване на най-засегнатия от пандемията комуникационен сектор

comments 0
likes 2
views 7050
Първенците за комуникационния бизнес

Първенците за комуникационния бизнес

Мнения на мениджърите на някои от най-големите агенции в страната

comments 0
likes 0
views 3503
Къде изчезнаха рекламистите?

Къде изчезнаха рекламистите?

Изтичането на кадри е казус в рекламната индустрия от доста време, който пандемията ускори и накара много агенции да опитат да задържат служителите си

comments 0
likes 0
views 3346
Най-големите рекламодатели в телевизия

Най-големите рекламодатели в телевизия

Хазартните компании са двигатели на ръста в рекламните инвестиции за 2021 г.

comments 0
likes 2
views 5890
Рекламният пазар по канали

Рекламният пазар по канали

Телевизията и тази година ще остане най-предпочитаният рекламен канал - 54% от общите инвестиции за 2021 г. (270 млн. лв.), но дигиталните медии бележат най-голям ръст - 13% (161 млн. лв.)

comments 0
likes 0
views 2632
Пазарът на онлайн реклама

Пазарът на онлайн реклама

Инвестициите продължават да нарастват

comments 0
likes 0
views 3597
На всяка реклама инфлуенсър

На всяка реклама инфлуенсър

Кои са най-популярните лидери на мнение в страната и какви инвестиции привличат

comments 1
likes 1
views 5151
Медийното потребление в България

Медийното потребление в България

Какви са навиците и предпочитанията на потребителите

comments 0
likes 0
views 4282
Разпределение на телевизионния пазар в България

Разпределение на телевизионния пазар в България

Диспропорция между привлечени инвестиции и дял от аудиторията при най-големите медийни групи

comments 1
likes 1
views 9919
Данни отложено гледане

Данни отложено гледане

През есенния телевизионен сезон делът на отложеното гледане значително нараства

comments 0
likes 0
views 3027
Радиопазарът в България

Радиопазарът в България

Инвестициите в реклама плавно се покачват

comments 2
likes 5
views 5207
Да влезе кралят на съдържанието

Да влезе кралят на съдържанието

Какви са нагласите на компаниите към маркетинга през съдържание представя първото в България проучване по темата на STORiO

comments 0
likes 1
views 4762
Има ли бъдеще след края на бисквитките

Има ли бъдеще след края на бисквитките

Google отново отложи премахването на събирането на данни за потребителите в браузъра на Chrome

comments 0
likes 3
views 5788
Каква ще бъде 2022 г. за комуникационния бизнес

Каква ще бъде 2022 г. за комуникационния бизнес

Очакванията на мениджърите са пазарът да надмине нивата отпреди пандемията

comments 0
likes 1
views 3952
Съдържание от "Аномали"
Аномалии в маркетинга

Аномалии в маркетинга

Или как се създават успешни аномалии в комуникациите "неочаквано, но общоприето"

comments 0
likes 6
views 7228
Съдържание от APRA PN BCG
APRA PN BCG остава най-голямата PR агенция в страната

APRA PN BCG остава най-голямата PR агенция в страната

"Подчинихме работата си на един основен принцип – кратко, точно и ясно", казва основателят и генерален мениджър на агенцията Томислав Цолов

comments 0
likes 5
views 4174
Съдържание от bTV Radio Group
Как да грабнем вниманието, като използваме радио?

Как да грабнем вниманието, като използваме радио?

Радиото е медия, която обединява, защото е достъпна навсякъде, комуникира чрез познати гласове и дава отражение на всичко, което се случва точно тук и сега

comments 0
likes 0
views 4392
Съдържание от bTV Media Group
Код "Премиера"

Код "Премиера"

Изцяло нови заглавия и формати в каналите на bTV Media Group влизат в дома на българския зрител през пролетта на 2022 г.

comments 0
likes 0
views 2496
Съдържание от DigitalID
Накрая са важни клиентите, а не наградите

Накрая са важни клиентите, а не наградите

Чавдар Платиканов, собственик и изпълнителен директор на рекламна агенция Digital ID

comments 0
likes 2
views 4726
Съдържание от d:istinkt
Съдържание от Influence Vibes
Дигиталният маркетинг не е разход, а инвестиция

Дигиталният маркетинг не е разход, а инвестиция

Николай Стоянов, основател и изпълнителен директор на Influence Vibes

comments 0
likes 0
views 3525
Съдържание от "Интерпартнерс"
Привличане на таланти и отговорно съдържание са ключови предизвикателства пред агенциите

Привличане на таланти и отговорно съдържание са ключови предизвикателства пред агенциите

Поемането на ангажимент от клиентите ни и оценяването на експертния труд са в основата на промяната

comments 0
likes 1
views 2807
Съдържание от М3 Communications Group, Inc.
Максим Бехар: Кризата ни помогна да станем още по-добри експерти

Максим Бехар: Кризата ни помогна да станем още по-добри експерти

Успяхме да сe отървем от несвойствените бизнеси и да се концентрираме там, където сме безспорно силни – качествения консултантски бизнес, казва управителят на М3 Communications Group, Inc.

comments 0
likes 3
views 3770
Съдържание от United Partners
Оперираме на над 30 пазара, развиваме ключови партньорства

Оперираме на над 30 пазара, развиваме ключови партньорства

Мария Гергова-Бенгтссон (СЕО), Николай Събев (Business Development Manager) и Виктор Савкин (Head of Finance & Strategy), United Partners

comments 0
likes 3
views 3656
Съдържание от Xplora
Съвети за успешен дигитален маркетинг от практици

Съвети за успешен дигитален маркетинг от практици

Четири съвета от Xplora - агенция за интегриран дигитален маркетинг. И още три от Xplora Academy - платформа за онлайн курсове по дигитален маркетинг

comments 0
likes 45
views 3961
Съдържание от V+O Communication
Как пантофите започват да убиват

Как пантофите започват да убиват

Професионалното прегряване се превърна в психическо, казва Светлана Савова, управляващ партньор на V+O Communication

comments 0
likes 0
views 5328

Още издания

Градове Велико Търново, Габрово

юни 2022

Капитал PRO

Поредица на "Капитал", изследваща постиженията и проблемите на бизнеса в регионите на България

Net Zero Economy

юни 2022

Капитал PRO

Градове Варна

май 2022

Капитал PRO

Поредица на "Капитал", изследваща постиженията и проблемите на бизнеса в регионите на България

K Insights Special Report: The Energy Future of Bulgaria

май 2022

KInsights

Where is Bulgarian energy transition heading? Natural Gas, Electricity, Fuel and RES