Издания

КМаркетинг Factbook

КМаркетинг Factbook

Капитал PRO

ноември 2021

Капитал PRO

Тази година изданието е разделено на три части и ще го намерите с три различни корици, олицетворяващи миналото, настоящето и бъдещето на комуникационния бизнес в страната.
  • Класация на най-големите комуникационни агенции в България
  • Най-големите рекламодатели в страната
  • Най-популярните инфлуенсъри и партньорствата с рекламодатели
  • Проучване за използването на маркетинга през съдържание на българския пазар
  • Проблемите с намирането на кадри
  • Бъдещето на онлайн рекламата без бисквитките на Google

В изданието четете

Минало, настояще, бъдеще

Минало, настояще, бъдеще

Третото издание на приложението "КМаркетинг Factbook" проследява промените на комуникационния пазар в България през последните три години

comments 0
likes 1
views 3265
Отражението на икономическата и здравна криза върху комуникационния бизнес в България

Отражението на икономическата и здравна криза върху комуникационния бизнес в България

Въпреки трудностите най-големите агенции гледат с оптимизъм към 2022 г.

comments 0
likes 0
views 1744
Най-големите комуникационни групи в България

Най-големите комуникационни групи в България

Пандемичен спад в бизнесите на мастодонтите на пазара

comments 0
likes 0
views 2297
София Пенева, BBDO Group: Ще се задълбочава проблемът с липсата на кадри

София Пенева, BBDO Group: Ще се задълбочава проблемът с липсата на кадри

Изпълнителният директор на групата пред "Капитал"

comments 0
likes 1
views 2947
Янис Манакос, Huts Group: Ефектът на пандемията върху комуникационния бизнес приключи

Янис Манакос, Huts Group: Ефектът на пандемията върху комуникационния бизнес приключи

Основателят и изпълнителен директор на групата пред "Капитал"

comments 0
likes 0
views 2619
Мария Грашнова, dentsu: Успешният бранд трябва да застава зад ясни ценности и да ги защитава всеки ден

Мария Грашнова, dentsu: Успешният бранд трябва да застава зад ясни ценности и да ги защитава всеки ден

Изпълнителният директор на групата за Югоизточна Европа пред "Капитал"

comments 0
likes 0
views 2234
Какво са комуникациите

Какво са комуникациите

Отговарят мениджърите на най-големите комуникационни групи

comments 0
likes 0
views 3229
Най-големите агенции, които не са част от група

Най-големите агенции, които не са част от група

Дигиталната реклама като двигател на оборотите през 2020 г.

comments 0
likes 1
views 2724
Съдържание от Httpool Bulgaria
Ще продължим да помагаме на нашите клиенти да растат

Ще продължим да помагаме на нашите клиенти да растат

Венцислав Костов, управител на Httpool Bulgaria

comments 0
likes 3
views 3120
Най-големите медийни агенции

Най-големите медийни агенции

Оптимизъм на пазара

comments 0
likes 0
views 1621
Най-големите PR агенции

Най-големите PR агенции

Как се отрази пандемията на участниците на пазара

comments 3
likes 0
views 3957
Най-големите BTL агенции

Най-големите BTL агенции

Бавно възстановяване на най-засегнатия от пандемията комуникационен сектор

comments 0
likes 2
views 3825
Първенците за комуникационния бизнес

Първенците за комуникационния бизнес

Мнения на мениджърите на някои от най-големите агенции в страната

comments 0
likes 0
views 2385
Къде изчезнаха рекламистите?

Къде изчезнаха рекламистите?

Изтичането на кадри е казус в рекламната индустрия от доста време, който пандемията ускори и накара много агенции да опитат да задържат служителите си

comments 0
likes 0
views 2488
Най-големите рекламодатели в телевизия

Най-големите рекламодатели в телевизия

Хазартните компании са двигатели на ръста в рекламните инвестиции за 2021 г.

comments 0
likes 2
views 3363
Рекламният пазар по канали

Рекламният пазар по канали

Телевизията и тази година ще остане най-предпочитаният рекламен канал - 54% от общите инвестиции за 2021 г. (270 млн. лв.), но дигиталните медии бележат най-голям ръст - 13% (161 млн. лв.)

comments 0
likes 0
views 2018
Пазарът на онлайн реклама

Пазарът на онлайн реклама

Инвестициите продължават да нарастват

comments 0
likes 0
views 2691
На всяка реклама инфлуенсър

На всяка реклама инфлуенсър

Кои са най-популярните лидери на мнение в страната и какви инвестиции привличат

comments 1
likes 1
views 2300
Медийното потребление в България

Медийното потребление в България

Какви са навиците и предпочитанията на потребителите

comments 0
likes 0
views 3068
Разпределение на телевизионния пазар в България

Разпределение на телевизионния пазар в България

Диспропорция между привлечени инвестиции и дял от аудиторията при най-големите медийни групи

comments 1
likes 1
views 5518
Данни отложено гледане

Данни отложено гледане

През есенния телевизионен сезон делът на отложеното гледане значително нараства

comments 0
likes 0
views 2221
Радиопазарът в България

Радиопазарът в България

Инвестициите в реклама плавно се покачват

comments 2
likes 5
views 3582
Да влезе кралят на съдържанието

Да влезе кралят на съдържанието

Какви са нагласите на компаниите към маркетинга през съдържание представя първото в България проучване по темата на STORiO

comments 0
likes 1
views 1729
Има ли бъдеще след края на бисквитките

Има ли бъдеще след края на бисквитките

Google отново отложи премахването на събирането на данни за потребителите в браузъра на Chrome

comments 0
likes 2
views 3800
Каква ще бъде 2022 г. за комуникационния бизнес

Каква ще бъде 2022 г. за комуникационния бизнес

Очакванията на мениджърите са пазарът да надмине нивата отпреди пандемията

comments 0
likes 1
views 2870
Съдържание от "Аномали"
Аномалии в маркетинга

Аномалии в маркетинга

Или как се създават успешни аномалии в комуникациите "неочаквано, но общоприето"

comments 0
likes 5
views 4541
Съдържание от APRA PN BCG
APRA PN BCG остава най-голямата PR агенция в страната

APRA PN BCG остава най-голямата PR агенция в страната

"Подчинихме работата си на един основен принцип – кратко, точно и ясно", казва основателят и генерален мениджър на агенцията Томислав Цолов

comments 0
likes 5
views 3355
Съдържание от bTV Radio Group
Как да грабнем вниманието, като използваме радио?

Как да грабнем вниманието, като използваме радио?

Радиото е медия, която обединява, защото е достъпна навсякъде, комуникира чрез познати гласове и дава отражение на всичко, което се случва точно тук и сега

comments 0
likes 0
views 3506
Съдържание от bTV Media Group
Код "Премиера"

Код "Премиера"

Изцяло нови заглавия и формати в каналите на bTV Media Group влизат в дома на българския зрител през пролетта на 2022 г.

comments 0
likes 0
views 1797
Съдържание от DigitalID
Накрая са важни клиентите, а не наградите

Накрая са важни клиентите, а не наградите

Чавдар Платиканов, собственик и изпълнителен директор на рекламна агенция Digital ID

comments 0
likes 2
views 3725
Съдържание от d:istinkt
Съдържание от Influence Vibes
Дигиталният маркетинг не е разход, а инвестиция

Дигиталният маркетинг не е разход, а инвестиция

Николай Стоянов, основател и изпълнителен директор на Influence Vibes

comments 0
likes 0
views 2628
Съдържание от "Интерпартнерс"
Привличане на таланти и отговорно съдържание са ключови предизвикателства пред агенциите

Привличане на таланти и отговорно съдържание са ключови предизвикателства пред агенциите

Поемането на ангажимент от клиентите ни и оценяването на експертния труд са в основата на промяната

comments 0
likes 1
views 2078
Съдържание от М3 Communications Group, Inc.
Максим Бехар: Кризата ни помогна да станем още по-добри експерти

Максим Бехар: Кризата ни помогна да станем още по-добри експерти

Успяхме да сe отървем от несвойствените бизнеси и да се концентрираме там, където сме безспорно силни – качествения консултантски бизнес, казва управителят на М3 Communications Group, Inc.

comments 0
likes 3
views 2730
Съдържание от United Partners
Оперираме на над 30 пазара, развиваме ключови партньорства

Оперираме на над 30 пазара, развиваме ключови партньорства

Мария Гергова-Бенгтссон (СЕО), Николай Събев (Business Development Manager) и Виктор Савкин (Head of Finance & Strategy), United Partners

comments 0
likes 3
views 2893
Съдържание от Xplora
Съвети за успешен дигитален маркетинг от практици

Съвети за успешен дигитален маркетинг от практици

Четири съвета от Xplora - агенция за интегриран дигитален маркетинг. И още три от Xplora Academy - платформа за онлайн курсове по дигитален маркетинг

comments 0
likes 45
views 2647
Съдържание от V+O Communication
Как пантофите започват да убиват

Как пантофите започват да убиват

Професионалното прегряване се превърна в психическо, казва Светлана Савова, управляващ партньор на V+O Communication

comments 0
likes 0
views 4461

Още издания

Бакхус

декември 2021

Капитал PRO

Net Zero Economy

декември 2021

Капитал PRO

Светът утре 2022

декември 2021

Капитал PRO

Тежка индустрия

ноември 2021

Капитал PRO

Изданието представя сектора с данни, анализ и ревю на актуалните теми

Градове Пловдив

ноември 2021

Капитал PRO

Поредица на "Капитал", изследваща постиженията и проблемите на бизнеса в регионите на България

Гепард

ноември 2021

Капитал PRO