Издания

КМаркетинг Factbook

КМаркетинг Factbook

Капитал PRO

октомври 2022

Капитал PRO

  • Класация на най-големите комуникационни агенции в Българи
  • Най-големите агенции, които не са част от група
  • Най-големите медийни агенции
  • Най-големите рекламодатели в страната

В изданието четете

Пътят напред: какво следва за комуникационната индустрия в България

Пътят напред: какво следва за комуникационната индустрия в България

Излезе четвъртото издание на "КМаркетинг Factbook"

comments 2
likes 0
views 3450
Кризи на комуникационното поле

Кризи на комуникационното поле

С какви трудности се сблъскват най-големите агенции на пазара и какви решения предприемат

comments 0
likes 0
views 2415
Най-големите комуникационни групи в България

Най-големите комуникационни групи в България

Рекордни общи приходи от 350 млн. лв. за холдингите от маркетинг и PR агенции

comments 1
likes 0
views 3702
Янис Манакос, Huts Group: Маркетингът и комерсиализмът правиха неудобните примери да изглеждат нормални
comments 0
likes 0
views 2657
Иванка Кючукова, "Havas Group - България": Поверителността на данните е жизненоважна
comments 0
likes 0
views 2247
Екатерина Тупарева, Ogilvy Group Bulgaria: Комуникационният пазар напълно се възстанови
comments 0
likes 1
views 3339
Мария Грашнова, dentsu: Рекламодателите трябва да култивират трайни емоционални връзки с потребителите

Мария Грашнова, dentsu: Рекламодателите трябва да култивират трайни емоционални връзки с потребителите

Изпълнителният директор на групата за Югоизточна Европа пред "Капитал"

comments 0
likes 0
views 4972
Ангелос Прасхакис, DDB Group: Съдържанието е новото черно

Ангелос Прасхакис, DDB Group: Съдържанието е новото черно

Изпълнителният директор на групата пред "Капитал"

comments 0
likes 2
views 3834
Весела Апостолова, "Publicis Groupe България": Брандовете ще търсят начини да са близо до хората
comments 0
likes 0
views 1614
Комуникационни проблеми за решаване

Комуникационни проблеми за решаване

Приоритетите на индустрията

comments 0
likes 0
views 2041
Разпределение на телевизионния пазар в България

Разпределение на телевизионния пазар в България

В очакване на силно последно тримесечие на 2022 г., наситено със събития

comments 1
likes 1
views 3409
Най-големите рекламни агенции, които не са част от група

Най-големите рекламни агенции, които не са част от група

Фокусът върху дигиталните услуги води до разрастване на бизнесите

comments 0
likes 2
views 5200
Около 80% от българите усещат съществено увеличение на цените

Около 80% от българите усещат съществено увеличение на цените

Като основна причина за инфлацията анкетираните посочват на първо място войната в Украйна, показва ново проучване на Pragmatica

comments 0
likes 0
views 1967
Най-големите медийни агенции

Най-големите медийни агенции

Ръст в рекламните инвестиции преди нови предизвикателства на пазара

comments 0
likes 0
views 443
Съдържание от Httpool
Httpool отчита ускорен ръст на бизнеса

Httpool отчита ускорен ръст на бизнеса

Венцислав Костов, управляващ директор на "Httpool България"

comments 0
likes 4
views 2859
Най-големите PR агенции

Най-големите PR агенции

Общите обороти за миналата година на топ10 се равняват на рекордните 25.5 млн. лв., което е ръст от над 50%

comments 0
likes 0
views 2515
Съдържание от "Аргент"
Пътят към лидерство в медийната индустрия

Пътят към лидерство в медийната индустрия

Владимир Денев - съосновател и управител на медийна агенция "Аргент"

comments 0
likes 2
views 3347
Най-големите BTL агенции

Най-големите BTL агенции

След ковид петте лидера в сектора отчитат двуцифрен ръст в бизнеса им през 2021 г., а общите им приходи достигат 16.8 млн. лв., или над 50% нагоре

comments 1
likes 3
views 2384
Първенците в комуникационния бизнес

Първенците в комуникационния бизнес

Мнения на мениджърите на някои от най-големите агенции в страната

comments 0
likes 0
views 401
Най-големите рекламодатели в телевизия

Най-големите рекламодатели в телевизия

Фармацията властва на телевизионното поле, а нови хазартни компании навлизат в тв ефира

comments 0
likes 0
views 2422
Бъдещето на рекламните фестивали

Бъдещето на рекламните фестивали

Проучване за нагласите на индустрията към браншовите събития и награди

comments 0
likes 0
views 344
Рекламният пазар по канали

Рекламният пазар по канали

Въпреки силната 2021 г. ръстът на инвестициите в реклама ще се забави

comments 0
likes 0
views 2260
Разпознаваемост на клипове в рекламния блок

Разпознаваемост на клипове в рекламния блок

Кои брандове запомнят зрителите пред малкия екран

comments 0
likes 0
views 363
Пазарът на онлайн реклама в България

Пазарът на онлайн реклама в България

Пазарът на дигитална реклама е пораснал с 38% и достига рекордните 198.9 млн. лв.

comments 1
likes 0
views 2064
Съдържание от "Нетинфо", част от "Нова Броудкастинг Груп"
Ключово за нас е да бъдем най-ефективни в привличането на нови потребители и клиенти

Ключово за нас е да бъдем най-ефективни в привличането на нови потребители и клиенти

Александър Варов - изпълнителен директор на "Нетинфо", част от "Нова Броудкастинг Груп"

comments 1
likes 3
views 2968
Пазарът на онлайн реклама в Европа

Пазарът на онлайн реклама в Европа

Инвестициите за дигитална реклама в Европа нарастват с 30% през 2021 г

comments 0
likes 0
views 2020
Радиопазарът в България

Радиопазарът в България

Инвестициите в радиореклама са все по-малка част от общия рекламен микс

comments 0
likes 0
views 386
Инфлуенсър маркетингът като спасителен пояс за индустрията

Инфлуенсър маркетингът като спасителен пояс за индустрията

Инвестициите в инфлуенс маркетинг у нас през 2021 г. достигат 6.1 млн. лв.

comments 2
likes 2
views 3262
Какво гледат и слушат българите

Какво гледат и слушат българите

Медийните навици и предпочитания на потребителите според проучването AB Brand Tracking

comments 0
likes 1
views 2928
Къде, какви и кои подкасти слушат българите

Къде, какви и кои подкасти слушат българите

Подкастите на български език, развлекателното съдържание и YouTube доминират българския пазар на подкасти

comments 1
likes 3
views 4906
Формула за успешен маркетинг през съдържание в България

Формула за успешен маркетинг през съдържание в България

Кои са предпочитаните формати и колко инвестират компаниите представя второто проучване по темата на STORiO

comments 0
likes 0
views 392
Прогнози за рекламната 2023 г.

Прогнози за рекламната 2023 г.

Каква ще бъде 2023 г. според мениджърите на някои от най-големите агенции в страната

comments 0
likes 0
views 1854
Корица на комуникационната индустрия

Корица на комуникационната индустрия

Представяме ви някои от най-добрите предложения за корица на изданието "КМаркетинг Factbook"

comments 0
likes 0
views 3709
Съдържание от "Anomaly"
Твоят личен маркетинг екип

Твоят личен маркетинг екип

Първият фокус на Anomaly е да позиционира клиентите си пред най-голям брой заинтересовани очи

comments 0
likes 6
views 3728
Съдържание от Action Globul Communication
Променихме фокуса си от ПР фирма в интегриран център за маркетингови комуникации

Променихме фокуса си от ПР фирма в интегриран център за маркетингови комуникации

Росица Донкова, управляващ директор на Action Global Communications Bulgaria

comments 0
likes 3
views 3398
Съдържание от bTV Media Group
Висококачественото съдържание е ключово за изграждането на успешни марки

Висококачественото съдържание е ключово за изграждането на успешни марки

За развитието на рекламния и маркетингов пазар, трендовете, доказаните практики и потенциала на комуникационната сфера - говори търговският директор на водещата медийна група

comments 0
likes 0
views 2717
Съдържание от Connect Me
Connect Me: Дигиталният маркетинг не е fast food

Connect Me: Дигиталният маркетинг не е fast food

Ален Попович - CEO на агенция Connect Me

comments 0
likes 1
views 3173
Съдържание от Interpartners
Абсолютната интеграция е устойчива тенденция в комуникациите днес

Абсолютната интеграция е устойчива тенденция в комуникациите днес

Катя Димитрова, управляващ партньор, Interpartners Group: Все по-малко делим реклама от ПР

comments 0
likes 0
views 2394
Съдържание от Social Freaks
Social Freaks - от смяната на бизнес фокуса, локацията и екипа до устойчивия модел

Social Freaks - от смяната на бизнес фокуса, локацията и екипа до устойчивия модел

Елица Михайлова - основател и криейтив директор на Social Freaks

comments 0
likes 9
views 2778
Съдържание от United Partners
United Partners – на прага на една нова ера в комуникационния свят

United Partners – на прага на една нова ера в комуникационния свят

Какво е да си на пазара повече от четвърт век?

comments 0
likes 3
views 2541
Ах, този бум на събития

Ах, този бум на събития

Събитийният бизнес е на нивата от преди пандемията. Растежът продължава, но не липсват и проблеми

comments 0
likes 0
views 386
Съдържание от "Гранд хотел и СПА Приморец" - Бургас
"Гранд хотел и СПА Приморец" - Бургас, е от най-предпочитаните места за бизнес мероприятия

"Гранд хотел и СПА Приморец" - Бургас, е от най-предпочитаните места за бизнес мероприятия

С гъвкави опции и отличен екип елегантният хотел привлича разнообразен микс от конферентни събития

comments 0
likes 0
views 2351
Съдържание от Хотел "Интернационал"
Индивидуалният подход към всяко събитие е нашата запазена марка

Индивидуалният подход към всяко събитие е нашата запазена марка

Дилян Георгиев - търговски директор, "Интернационал хотел и казино"

comments 0
likes 2
views 2550
Съдържание от Хотел "Премиер" - Велико Търново
Гъвкавост и ефективна комуникация като част от рецептата за успеха на събитийния мениджмънт

Гъвкавост и ефективна комуникация като част от рецептата за успеха на събитийния мениджмънт

Валерия Вълева - маркетинг мениджър на хотел "Премиер", Велико Търново

comments 0
likes 1
views 3029
Съдържание от Хотел "Петте елемента"
Хотел "Петте елемента" е проектиран с идеята за събитиен туризъм

Хотел "Петте елемента" е проектиран с идеята за събитиен туризъм

Весела Богданова, генерален мениджър на комплекса

comments 0
likes 1
views 3076
Съдържание от Sofia Hotels Management
Sofia Hotels Management: ново начало за събитийния мениджмънт и туризъм

Sofia Hotels Management: ново начало за събитийния мениджмънт и туризъм

Адриана Ангелова - директор "Бизнес развитие" на Sofia Hotels Management

comments 0
likes 5
views 5334
Съдържание от Mind to Mind
Mind to mind е място за иновации, вдъхновение, споделен опит и знания

Mind to mind е място за иновации, вдъхновение, споделен опит и знания

Катарина Леал Баки - Co-founder и управляващ директор на Mind to Mind

comments 0
likes 2
views 2809
Съдържание от The Steps
Мястото, което среща хората с различни идеи

Мястото, което среща хората с различни идеи

Иван Димов, изпълнителен директор на The Steps

comments 0
likes 4
views 4729

Още издания