Библиотека

Капитал

K10

юни 2014
Борбата за клиентите поражда и редица предизвикателства, като всяка банка ще трябва да избира своя стратегия как да се справи с тях. От една страна, за да предложат по-атрактивни условия, те ще трябва да работят при свиващи се маржове, от друга - ще трябва да внимават със свалянето на лихвите да не изгубят вложители. От една страна, ще са изправени пред нуждата да инвестират в нови технологии, но от друга, все още не могат да пренебрегнат и класическите канали на банкиране през клоновата мрежа. А всичко това трябва да се балансира и с натиска за оптимизиране на административните разходи.
Коя е най-добрата банка? Тази, която успява да намери точния баланс между тези крайности, с които да удовлетвори клиентите си и да привлече нови.
Едно е сигурно - за всеки клиент подходящият продукт може да е различен. Класацията К10 е инструмент, който може да ви помогне да се ориентирате по-добре, да видите къде стоят финансовите институции по показатели, които може да са важни за вас, и да направи избора ви по-лесен.
А надяваме се -  и по-успешен и доходоносен.

Акцентите в броя

Още издания

Регал E-Commerce

Капитал PRO
май 2019
Издание за бизнеса с бързооборотни стоки

К10: Най-добрите банки на 2018 г.

Капитал PRO
април 2019
Най-добрите банки в България

Гепард

Капитал PRO
ноември 2018
Класация на най-динамичните малки и средни компании в България

Регал 500

Капитал PRO
октомври 2018
Най-големите производители на бързооборотни стоки в България

Регал 100

Капитал PRO
септември 2018
Топ 100 на най-големите търговци на дребно в България

К100

Капитал PRO
юли 2018
Специално издание на "Капитал" с данни на компании, организирани в различни класации с анализ