Библиотека

Капитал, брой 4704
Част от абонаментен план Капитал PRO

Основните тенденции на 2016

февруари 2016
FMCG мениджърите очакват статичен пазар, консолидация при модерната търговия и стабилен дял на традиционната

Акцентите в броя

По-виртуално, по-натурално, по-споделено

Продуктови и технологични иновации ще движат ритейл бранша в Европа през 2016 г. според прогнози на Mintel

Собствените марки са средно 24% от стойността на кошницата

Най-много от най-евтините продукти са под private label във "Фантастико" и в "Лидл"

Три закона ще регулират хранителния сектор

Структуроопределящ ще е изцяло новият закон за храните

Още издания

К10: Най-добрите банки на 2018 г.

Капитал PRO
април 2019
Най-добрите банки в България

Гепард

Капитал PRO
ноември 2018
Класация на най-динамичните малки и средни компании в България

Регал 500

Капитал PRO
октомври 2018
Най-големите производители на бързооборотни стоки в България

Регал 100

Капитал PRO
септември 2018
Топ 100 на най-големите търговци на дребно в България

К100

Капитал PRO
юли 2018
Специално издание на "Капитал" с данни на компании, организирани в различни класации с анализ

Регал

Капитал PRO
април 2018
Издание за бизнеса с бързооборотни стоки