Библиотека

Част от абонаментен план Капитал PRO

Регал

април 2018
В този брой обръщаме внимание на потребителя Millennial и представяме подробно и детайлно какви са неговите характеристики, навици, желания. И понеже основният канал, през който потребителите Millennial пазаруват или най-малкото се информират, е онлайн, разглеждаме най-новите тенденции в електронната търговия в България и по света.

Акцентите в броя

Потребителят Millennial Потребителят Millennial

Поколението между 1980 и 2000 г. е напът да промени живота във всички негови аспекти – социален, икономически и политически

Милениълите са най-малобройното поколение в България Милениълите са най-малобройното поколение в България

Жалко, защото са склонни да опитват нови продукти и да плащат повече за качество

Успешната дигитална кампания - стъпка по стъпка Успешната дигитална кампания - стъпка по стъпка

Как би изглеждало дигиталното позициониране на един конкретен продукт - хранителна добавка за здраве

Още издания

Регал E-Commerce

Капитал PRO
май 2019
Издание за бизнеса с бързооборотни стоки

К10: Най-добрите банки на 2018 г.

Капитал PRO
април 2019
Най-добрите банки в България

Гепард

Капитал PRO
ноември 2018
Класация на най-динамичните малки и средни компании в България

Регал 500

Капитал PRO
октомври 2018
Най-големите производители на бързооборотни стоки в България

Регал 100

Капитал PRO
септември 2018
Топ 100 на най-големите търговци на дребно в България

К100

Капитал PRO
юли 2018
Специално издание на "Капитал" с данни на компании, организирани в различни класации с анализ