Издания

Част от абонаментен план Капитал PRO

КМаркетинг Factbook

декември 2019
KMarketing Factbook е годишен справочник, който представя обобщена информация за участниците в своеобразния маркетинг триъгълник - агенции, медии и клиенти.

В изданието ще научите финансови данни за най-големите рекламни, медийни и PR агенции:
➤ Приходи
Списък с клиентите
Брой заети

Ще научите също:

➤ Анализ на пазара и тенденции за развитието му
➤ Кои са най-големите рекламодатели
➤ Какви са новите медийни навици на потребителите

В изданието четете

Новата разменна валута

Комуникационният пазар през годината

Агенции на промяната

Кои са най-големите комуникационни компании в България и как се променят през последната година

Комуникации зад граница

В какво инвестират агенциите, за да разраснат бизнесите си

Топ 10 комуникационни групи

Приходите на осем от десет групи нарастват, а общият им оборот за 2018 г. се увеличава с близо 14%

Най-големите независими комуникационни агенции

Бизнесът на повечето компании в групата нараства през 2018 г., а общите им приходи отчитат двуцифрен ръст - 16%

Най-големите медийни агенции

Общите приходи не отчитат значителни промени през 2018 г. в сравнение с година по-рано

Най-големите PR агенции

Двуцифреният ръст през 2018 г. до голяма степен се дължи на разширяване на услугите и привличането на нови клиенти

Най-големите рекламодатели на пазара

Строителният сектор значително увеличава комуникационните си инвестиции

Тенденции и прогнози за комуникационния пазар

Разказват мениджърите на някои от най-големите агенции

Съдържание от Mastercard

Подкрепяме смислените каузи, дори да коства загуба на клиенти

Марта Зичинска, директор маркетинг и комуникации на Mastercard за 21 държави в Централна и Източна Европа

Съдържание от Mastercard

Рекламният пазар по канали

През изминалата година нетните вложения за пръв път достигат 415 млн. лв., което е повишение от 12%

Пазарът на онлайн реклама

Нетният обем на интернет пазара през 2018 г. достига 98.5 млн. лв., като расте със 7.2%

Особености на българския телевизионен пазар

Секторът продължава да бъде предпазлив в инвестициите си в ново програмно съдържание

Предизвикателствата на комуникационния пазар

Ниски цени и често провеждане на конкурси

Поведение на потребителите

Какви са новите навици и предпочитания на аудиторията

Съдържание от APRA Porter Novelli

Никога досега не е било толкова лесно да стигнеш до масовата публика

Томислав Цолов, основател и генерален мениджър на APRA Porter Novelli

Съдържание от APRA Porter Novelli
Съдържание от All Digital

Силната страна на All Digital e екипът

Управителите на агенцията - Людмил Георгиев и Дария Сърменова-Илиева, за плюсовете на цялостното дигитално обслужване

Съдържание от All Digital
Съдържание от Медия агенция Аргент

Въвеждаме нови услуги, разработваме собствени инструменти

Владимир Денев, основател и управител на медия агенция "Аргент", и Симона Тенчева, оперативен директор на "Аргент" и Global Network Director на Local Planet International

Съдържание от Медия агенция Аргент
Съдържание от Българска Медиа Агенция

Помагаме на хората, марките и бизнеса да разгърнат потенциала си за растеж

Вече второ десетилетие Българска Медиа Агенция се радва на растеж и продължава да утвърждава успешно партньорство със своите дългогодишни клиенти

Съдържание от Българска Медиа Агенция
Съдържание от V and O Communication

Ценим думите и тяхната сила

Светлана Савова: Обичаме работата си, защото ни среща с визионери, които имат ясното съзнание, че оставят следа и променят средата, казва управляващият партньор на V+O Communication

Съдържание от V and O Communication
Съдържание от Digital ID

Най-големият ресурс на Digital ID е практическият й опит

Чавдар Платиканов, собственик и изпълнителен директор, за успешните кампании и стратегията на агенцията

Съдържание от Digital ID
Съдържание от M3 Communications Group Inc.

25 години PR революция с M3 Communications Group, Inc.

Компанията е реализирала над 5000 проекта, работила е с повече от 200 клиенти от целия свят в различни сектори и е спечелила десетки международни награди

Съдържание от M3 Communications Group Inc.
Съдържание от McCann Sofia

McCann Sofia с постоянен ръст през последните 3 години

Десислава Олованова, управляващ директор на McCann Sofia

Съдържание от McCann Sofia
Съдържание от Номер Едно АДВ

"Номер Едно АДВ" защитава името си всеки ден

Николай Кондев – управител, за силните страни на компанията

Съдържание от Номер Едно АДВ
Съдържание от The Smarts

PRAKTIKA – пътят към практическото знание

Или как се развива най-голямата платформа за обучения, събития и професионално развитие в областта на комуникациите в България

Съдържание от The Smarts
Съдържание от Publicis Groupe България

Николай Неделчев: Ние даваме на клиентите творчески решения, базирани на данни

Основателят и главен изпълнителен директор на "Publicis Groupe България" за ключовите бизнес направления на водещата маркетинг и комуникационна група в страната

Съдържание от Publicis Groupe България
Съдържание от SiteMedia Consultancy

SiteMedia Consultancy: Комуникационната 2019-а в 21 точки

Годината е динамична и успешна за професионалната общност

Съдържание от SiteMedia Consultancy
Съдържание от Huts JWT Bulgaria

May you live in interesting times

Yiannis Manakos, Founder & CEO of Huts Group: We focus on client sales results rather than vanity or creativity for the sake of creativity

Съдържание от Huts JWT Bulgaria
Съдържание от Huts JWT България

Дано живееш в интересни времена

Янис Манакос, основател и СЕО на Huts Group: Фокусираме се върху продажбите на своите клиенти вместо върху суетата

Съдържание от Huts JWT България
Съдържание от United Partners

United Partners: Предизвикателствата и динамиката са подарък за бързо и интересно израстване

Стратегията на агенцията се гради на три основни стълба: екип, иновации и резултати

Съдържание от United Partners
Съдържание от Янев и Янев

ПР-ът през 2020 - консултант за изграждане на бизнес общности

Една от тенденциите ще е завръщането към автентичността на брандовете, казва Тодор Янев - собственик на "Янев и Янев"

Съдържание от Янев и Янев

Още издания

2020: Bulgaria and the Global Economic Slowdown

Капитал PRO
януари 2020

Книга на фамилния бизнес в България

Свободен достъп
януари 2020
Издание на EY

Капитал градове: 10 успешни регионални проекта финансирани от ЕС

Свободен достъп
януари 2020
Защо си струва да си член на клуба ЕС

CIO #12

Капитал PRO
декември 2019

Капитал градове: Благоевград

Свободен достъп
декември 2019
Поредица на "Капитал", изследваща постиженията и проблемите на бизнеса в регионите на България

Здраве

Капитал
декември 2019
Актуалните теми от сезона, свързани със заболявания, лечения и медикаменти