В Германия тръгва женска телевизия
Рекламодателите държат на строго диференцирана аудитория
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Сериалите "Бевърли хилс" и "Калифорнийски клан", които вървят по германския телевизионен канал RTL, се гледат предимно от 30-годишни зрители. Този факт донесе на тв-компанията солидни договори с фирмите "Pepsi", "Nike", "Clerasil". Филмите нямат особена художествена стойност, но притежават много важно качество. Имат постоянна и възрастово точно определена аудитория, което е най-важното условие, поставяно от рекламодателите.
Точно обратен е случаят с друг сериал "Д-р Стефан Франк - лекарят на когото жените се доверяват" пак по RTL. Той има 6 милиона зрители, което е изключително висок процент за телевизионно предаване. Но това е недостатъчно, за да остане на екран. Сериала го очаква нерадостна съдба, защото се гледа само от жени над 50-годишна възраст. А този факт не отговаря на целите и стратегията на рекламната индустрия. Тя търси и залага основно на "младите, свободни и предимно несемейни хора" и предпочита жените като телевизионна аудитория.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.