Трамваите са с много рекламни надписи
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Трамваите са с много рекламни надписи

Трамваите са с много рекламни надписи

1015 прочитания

Вече пет години превозните средства от градския транспорт се движат облепени с непрекъснато сменящи се шарени реклами. Стойността на рекламния наем за един стикер с размери 2 м на 0.6 м е 52.8 долара за 1 месец на трамвай. За автобус и тролейбус стойността е съответно 43.2 долара и 48 долара. Изработката на стикерите се заплаща отделно и зависи от техния брой, цветове и сложност на проекта. Минималният срок за рекламиране е 1 месец.

Цялостното облепване с реклами на превозните средства е предпочитана форма за реклама от по-мощните фирми. Към нея са се ориентирали "Кока Кола", "Филип Морис", "Форд - Мото Пфое", "Филипс" и др. Цената за поставяне на реклами на целия трамвай за една година е 6050 долара, за тролейбус - 5500 долара, и за автобус 4950 долара. За 6 месеца тези суми са съответно 3300 долара за трамвай, 3000 за тролей и 2700 за автобус.

Рекламодателите предпочитат трамваите, които преминават по бул. "Витоша" и ул. "Граф Игнатиев" - линии с номера 1, 7, 12, 19. На второ място в класацията са тролейбусите, които преминават през центъра на града. От автобусните линии най-често се появяват реклами върху колите с номера 213, 313, 305, 76.

Друга форма на реклама на градския транспорт с рекламата върху обратната страна на абонаментните карти и новите билети. Техните номера ще дават възможност на рекламодателите да разиграват различни лотарии. По този начин рекламата се съхранява за по-дълъг срок от потенциалните клиенти. Цената на тази рекламна услуга е между 0.15 и 0.20 ст. на карта или билет, като минималното количество билети или карти с 500 000 броя.

(Капитал прес)

Вече пет години превозните средства от градския транспорт се движат облепени с непрекъснато сменящи се шарени реклами. Стойността на рекламния наем за един стикер с размери 2 м на 0.6 м е 52.8 долара за 1 месец на трамвай. За автобус и тролейбус стойността е съответно 43.2 долара и 48 долара. Изработката на стикерите се заплаща отделно и зависи от техния брой, цветове и сложност на проекта. Минималният срок за рекламиране е 1 месец.

Цялостното облепване с реклами на превозните средства е предпочитана форма за реклама от по-мощните фирми. Към нея са се ориентирали "Кока Кола", "Филип Морис", "Форд - Мото Пфое", "Филипс" и др. Цената за поставяне на реклами на целия трамвай за една година е 6050 долара, за тролейбус - 5500 долара, и за автобус 4950 долара. За 6 месеца тези суми са съответно 3300 долара за трамвай, 3000 за тролей и 2700 за автобус.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK