С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
27 ное 1995, 13:05, 7264 прочитания

Рекламната агенция Gray advertising стъпи и в България

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Gray advertising е последната международна рекламна агенция, която откри свое представителство в България. Офисът в София е част от подразделението на Grey за Централна и Източна Европа, базирано в Дюселдорф. България е осмата страна от Източна Европа, която става част от семейството на международната рекламна агенция. Досега представителства има в Полша, Унгария, Естония, Русия, Чехия, Словакия, Словения и Румъния и в тях работят 120 души.

Преди откриването на софийския офис през юли тази година международните клиенти на Grey бяха разпръснати по останалите големи български рекламни агенции. Сега българското представителство на Grey държи бюджетите на повечето продукти на Mars (някой от храните за домашни животни, част от шоколадовите изделия на световния гигант и млечните напитки). Grey-София отговаря за всички медии за изделията на Mars без телевизията, която е при Saatchi & Saatchi. До неотдавна "саачитата" държаха почти целия бюджет на Mars навсякъде по света. След скандалното излизане на братята Саачи от рекламната агенция Mars прехвърлиха бюджета си на Grey. В момента Grey - София, само адаптира клиповете на Mars, а медиапланирането и купуването на рекламно време се прави от Saatchi & Saatchi.


Софийският офис на рекламната агенция вече обслужва и Procter & Gamble за някои от домакинските препарати на фирмата и "високата козметика" - Hugo Boss, Otto Kern и Cover Girl. Рекламната агенция работи в България и за всички продукти на Bosch, както и за Skoda Felicia.

Рекламите на продуктите на Smith Kline Beecham - Aquafresh и Coldrex, също минават през Grey - София. Доскоро с планирането и купуването на рекламно време за Smith Kline Beecham се занимаваше PBI.

Българският офис на Grey ще извършва всички елементи на рекламния цикъл - медиапланиране, творческа дейност, промоции, PR-дейности. Купуването на рекламно време и място няма да се извършва директно, а чрез медийния магазин "Балкан медиа".



Маркетинговите и медийни изследвания за клиентите си рекламната агенция прави при "Маркет тест", "Адевал" и Data consulting. За 1995 г. Grey предвиждат оборот от 130 хил. долара.

Gray Advertising е основана през 1932 г. в САЩ и в момента има 278 офиса в 70 страни по света. За 1994 г. рекламната агенция има оборот от 5.2 млрд. долара, което я поставя между първите пет агенции в света. Сред по-големите международни клиенти на Grey са Procter & Gamble, Mars Inc., Johnson & Johnson, Nike, Nissan, Scoda и Groupe Danone.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Климатичните промени спънаха разширяването на лондонското летище "Хийтроу" Климатичните промени спънаха разширяването на лондонското летище "Хийтроу"

Ръководството на най-голямата британска аерогара ще обжалва казуса пред Върховния съд на страната

28 фев 2020, 194 прочитания

Седмични новини за енергетика Седмични новини за енергетика

В рубриката събираме всички най-важни новини от последните седем дни

28 фев 2020, 197 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "K2: Бизнесът" Затваряне
"Вест-1" ще продължи да снабдява новите павилиони в София с вестници

Още от Капитал
Шопинг в Ямбол

Двама бизнесмени от региона строят ритейл парк за 12 млн. лв. с финансиране от банка и еврофондове

Да се учиш да можеш да се отучиш

Главният изпълнителен директор на "А1 България" Александър Димитров пред "Капитал"

Могат ли БНТ и БНР да останат без реклама

Това е едно от ключовите предложения за промени в Законът за радиото и телевизията, които сектора обсъжда

Автогол с еврозоната, мачът продължава

Изборът сега е между по-добро икономическо бъдеще и статуквото

Кино: "Котка в стената"

Изчезващата милост към другия

20 въпроса: Капка Тодорова

От журналистите, които успяват да си изковат име независимо от или въпреки медията, в която работят

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10