С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
27 ное 1995, 13:05, 6453 прочитания

Рекламната агенция Gray advertising стъпи и в България

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Gray advertising е последната международна рекламна агенция, която откри свое представителство в България. Офисът в София е част от подразделението на Grey за Централна и Източна Европа, базирано в Дюселдорф. България е осмата страна от Източна Европа, която става част от семейството на международната рекламна агенция. Досега представителства има в Полша, Унгария, Естония, Русия, Чехия, Словакия, Словения и Румъния и в тях работят 120 души.

Преди откриването на софийския офис през юли тази година международните клиенти на Grey бяха разпръснати по останалите големи български рекламни агенции. Сега българското представителство на Grey държи бюджетите на повечето продукти на Mars (някой от храните за домашни животни, част от шоколадовите изделия на световния гигант и млечните напитки). Grey-София отговаря за всички медии за изделията на Mars без телевизията, която е при Saatchi & Saatchi. До неотдавна "саачитата" държаха почти целия бюджет на Mars навсякъде по света. След скандалното излизане на братята Саачи от рекламната агенция Mars прехвърлиха бюджета си на Grey. В момента Grey - София, само адаптира клиповете на Mars, а медиапланирането и купуването на рекламно време се прави от Saatchi & Saatchi.


Софийският офис на рекламната агенция вече обслужва и Procter & Gamble за някои от домакинските препарати на фирмата и "високата козметика" - Hugo Boss, Otto Kern и Cover Girl. Рекламната агенция работи в България и за всички продукти на Bosch, както и за Skoda Felicia.

Рекламите на продуктите на Smith Kline Beecham - Aquafresh и Coldrex, също минават през Grey - София. Доскоро с планирането и купуването на рекламно време за Smith Kline Beecham се занимаваше PBI.

Българският офис на Grey ще извършва всички елементи на рекламния цикъл - медиапланиране, творческа дейност, промоции, PR-дейности. Купуването на рекламно време и място няма да се извършва директно, а чрез медийния магазин "Балкан медиа".



Маркетинговите и медийни изследвания за клиентите си рекламната агенция прави при "Маркет тест", "Адевал" и Data consulting. За 1995 г. Grey предвиждат оборот от 130 хил. долара.

Gray Advertising е основана през 1932 г. в САЩ и в момента има 278 офиса в 70 страни по света. За 1994 г. рекламната агенция има оборот от 5.2 млрд. долара, което я поставя между първите пет агенции в света. Сред по-големите международни клиенти на Grey са Procter & Gamble, Mars Inc., Johnson & Johnson, Nike, Nissan, Scoda и Groupe Danone.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

26 март 2019
Sofia Event Center

capital.bg/smartcities

SMART CITIES AND MOBILITY FORUM


Запазете своето място сега


На 26 март форумът ще събере експерти от бизнеса и общините от Великобритания, Финландия, Германия, Чехия, Холандия, Австрия, които ще говорят за бъдещето на:


  • управлението на умните градове
  • зелената, електрическа, автономна мобилност
  • интелигентните комунални услуги
  • умните, устойчиви сгради и домове

Краен срок за регистрация до 24 март

Прочетете и това

Конкурсът за генерален директор на БНР ще се проведе в средата на май Конкурсът за генерален директор на БНР ще се проведе в средата на май

Въпреки очакванията СЕМ показа воля да проведе състезанието преди изборите за европейски депутати

19 мар 2019, 761 прочитания

"Синергон холдинг" поиска официално да купи "Ви газ България" 1 "Синергон холдинг" поиска официално да купи "Ви газ България"

Собствеността на пазара на пропан-бутан ще стане още по-концентрирана

19 мар 2019, 1008 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Стажове, стипендии, конкурси (25 февруари – 3 март)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (18 - 24 февруари)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Каква е ползата от обучението на юристите

По-добрите съдебни процедури водят след себе си до по-висок икономически растеж

Стажове, стипендии, конкурси (11 - 17 февруари)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

PwC България подкрепя студенти и докторанти по педагогически специалности

Консултантската компания ще даде на 11 младежи едногодишни стипендии и едномесечен стаж по специалността

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Бизнес" Затваряне
"Вест-1" ще продължи да снабдява новите павилиони в София с вестници

Цигареният пазар достигна 3 млрд. лв.

Продажбите се увеличават с 4% заради по-високи акцизи и намаляла контрабанда

Спокойствие на жилищния пазар след години на ръст

Търсенето и предлагането започват да се изравняват, което спира поскъпването на апартаментите в София

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

Кубоиди, фараони...

Художничката Моника Попова отбеляза 50-ия си юбилей с три изложби, които проследяват различните й интереси през годините

Кино: "Къщата, която Джак построи"

Ларс фон Триер задава неудобни въпроси с безупречно кино

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 11

Капитал

Брой 11 // 16.03.2019 Прочетете
Капитал PRO, "Еврохолд" ще търси 156 млн. лв. през борсата, хотел "България" няма да се надстроява, сливане на пазара на пропан-бутан

Емисия

DAILY @7AM // 20.03.2019 Прочетете