С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
27 ное 1995, 13:05, 5812 прочитания

Рекламната агенция Gray advertising стъпи и в България

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Gray advertising е последната международна рекламна агенция, която откри свое представителство в България. Офисът в София е част от подразделението на Grey за Централна и Източна Европа, базирано в Дюселдорф. България е осмата страна от Източна Европа, която става част от семейството на международната рекламна агенция. Досега представителства има в Полша, Унгария, Естония, Русия, Чехия, Словакия, Словения и Румъния и в тях работят 120 души.

Преди откриването на софийския офис през юли тази година международните клиенти на Grey бяха разпръснати по останалите големи български рекламни агенции. Сега българското представителство на Grey държи бюджетите на повечето продукти на Mars (някой от храните за домашни животни, част от шоколадовите изделия на световния гигант и млечните напитки). Grey-София отговаря за всички медии за изделията на Mars без телевизията, която е при Saatchi & Saatchi. До неотдавна "саачитата" държаха почти целия бюджет на Mars навсякъде по света. След скандалното излизане на братята Саачи от рекламната агенция Mars прехвърлиха бюджета си на Grey. В момента Grey - София, само адаптира клиповете на Mars, а медиапланирането и купуването на рекламно време се прави от Saatchi & Saatchi.

Софийският офис на рекламната агенция вече обслужва и Procter & Gamble за някои от домакинските препарати на фирмата и "високата козметика" - Hugo Boss, Otto Kern и Cover Girl. Рекламната агенция работи в България и за всички продукти на Bosch, както и за Skoda Felicia.

Рекламите на продуктите на Smith Kline Beecham - Aquafresh и Coldrex, също минават през Grey - София. Доскоро с планирането и купуването на рекламно време за Smith Kline Beecham се занимаваше PBI.

Българският офис на Grey ще извършва всички елементи на рекламния цикъл - медиапланиране, творческа дейност, промоции, PR-дейности. Купуването на рекламно време и място няма да се извършва директно, а чрез медийния магазин "Балкан медиа".



Маркетинговите и медийни изследвания за клиентите си рекламната агенция прави при "Маркет тест", "Адевал" и Data consulting. За 1995 г. Grey предвиждат оборот от 130 хил. долара.

Gray Advertising е основана през 1932 г. в САЩ и в момента има 278 офиса в 70 страни по света. За 1994 г. рекламната агенция има оборот от 5.2 млрд. долара, което я поставя между първите пет агенции в света. Сред по-големите международни клиенти на Grey са Procter & Gamble, Mars Inc., Johnson & Johnson, Nike, Nissan, Scoda и Groupe Danone.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

24 октомври 2018 г.
Sofia Event Center

capital.bg/hrforum

HR and Leadership Forum: Management 4.0



  • Как да привлечем точните таланти с помощта на креативни подходи, нови технологии и изкуствен интелект?
  • Как да развиваме хората в екипа си “в крак” с новите тенденции и подходи в сферата на обученията?
  • Кои са факторите, които правят хората щастливи на работното им място и какво и как да направим, за да ги осигурим?
  • Какво прави лидерите лидери?
  • Как да развием култура на иновативност и предприемачество и кои от новите стартъп модели (не) работят?

capital.bg/hrforum

Прочетете и това

Продажбите на нови автомобили в Европа се сринаха с 23% през септември Продажбите на нови автомобили в Европа се сринаха с 23% през септември

Това се дължи на влязлото в сила изискване на пазара да се предлагат само модели, минали тест за разход на гориво по нов стандарт

17 окт 2018, 1 прочитания

"БТЛ Индъстрийз" ще увеличи значително приходите си до 215 млн. лв. през 2019 г.

Персоналът на чешката компания в България ще надхвърли 300 служители

17 окт 2018, 64 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Университетът в Тулон, Франция

Марина Малчева разказва за магистратурата по дигитална комуникация и преживяванията си във френския университет

Мениджърът на бъдещето управлява чувствата, емоциите и мотивацията на хората

Хесус Вега, консултант и бивш управляващ директор на Zara-Inditex, лектор в HR and Leadership Forum

Стажове, стипендии, конкурси (25 - 30 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (17 - 23 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Уебинар: Как да изберете MBA програмата си и как да я завършите успешно

На 25 септември от 19 ч. можете да задавате въпросите си на Д-р Лесли Самози, академичен директор на MBA програмата на Шефийлдския университет

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Бизнес" Затваряне
"Вест-1" ще продължи да снабдява новите павилиони в София с вестници

Дългото сбогуване на Меркел

Слабостта на германския канцлер отваря вакуум в ЕС, особено в момент, когато и Макрон става все по-непопулярен във Франция

Без Спас Русев в InterContinental

Спас Русев е излязъл като собственик в хотел InterContiental и вече контролът е еднолично в "Галакси инвестмънт груп"

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

Бягай, Затопек, бягай

Писателят Ян Новак за графичния си роман, посветен на рекордьора бегач Емил Затопек

Какво ново в съвременното изкуство

Новите изложби, интересните автори и важните събития - какво да знаем и къде да отидем

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 41

Капитал

Брой 41 // 13.10.2018 Прочетете
Капитал PRO, Данъчните закони минаха на първо четене; Индустриалните зони с поръчка за 70 млн. лв.; "Уникредит" ще продава застраховки на "Алианц"

Емисия

DAILY @7AM // 17.10.2018 Прочетете