С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
28 окт 1996, 15:28, 1163 прочитания

Нова маркетингова агенция стъпва у нас

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Британската фирма за маркетингови изследвания "Тейлър Нелсън Ей Джи Би" (Taylor Nelson AGB) обяви създаването на джойнт-венчър с българската социологическа агенция BBSS, член на международната верига "Галъп". Двете страни имат амбицията новата компания да развие на Балканите панелните изследвания на потребителите и домакинствата, които са ключови за маркетинга на производителите на храни и стоки за бита. Първият подобен панел на нашия полуостров стартира в България.

"Тейлър Нелсън Ей Джи Би" е компания с оборот от над 120 млн. долара и е в световната десетка на маркетинговите фирми. Нейните акции се котират на Лондонската фондова борса. Създадена е през 1962 г., а през 1989 г. става част от Maxwell Group - групировката на загиналия при неизяснени обстоятелства бизнесмен Робърт Максуел. Името й се свързва най-вече с домакински панелни проучвания и медийни изследвания в света. "Проектът ни е пилотен за региона и слага началото на трайното ни присъствие на Балканите", заяви г-н Тони Коулинг.


Българският партньор на Taylor Nelson NAGB - BBSS, е основан през 1991 г. от Кънчо Стойчев и Андрей Райчев. Година по-късно става член на международната изследователска верига Gallup International.

Новият джойнт-венчър е четвъртата социологическа фирма на Стойчев и Райчев. Освен BBSS двамата имат участия и в "Медиана" и "Сова 5". Двамата социолози имат сериозен бизнесинтерес в областта на рекламата и на периодичния печат.

(Капитал)
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

3 октомври 2019
Хотел Империал Пловдив

Годишен бизнес форум Industry 4.0


Къде е мястото на България в Индустрия 4.0 и европейската карта на автомобилните производители?
Запазете своето място на форума Industry 4.0, организиран от Капитал, за да почерпите от първа ръка от опита и знанието на глобалните и местни лидери: Daimler, Volvo Group, McKinsey & Company, Schneider Electric, Aurubis и други.

Основни теми на събитието:


  • Перспективите за развитие на индустриалния и автомобилния сектори в страната и региона
  • Бизнес стратегиите за прилагане на нови технологии като AI и 5G на водещи европейски производители
  • Умните решения за по-добро използване на ресурсите и кръгова икономика
  • Конкретните ангажименти на държавата и общините за развитие на индустриалния сектор

Годишен бизнес форум Industry 4.0 Запазете билет

Прочетете и това

България вече не е вторият най-голям акционер в Международната инвестиционна банка България вече не е вторият най-голям акционер в Международната инвестиционна банка

Новият домакин на институцията Унгария окрупни дела си с 10 млн. евро инжекция до 14.72%

19 сеп 2019, 262 прочитания

Офис формулата на Park Lane Офис формулата на Park Lane

Как проектът се структурира като инвеститори, строители, наематели

19 сеп 2019, 661 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Бизнес" Затваряне
"Вестник за жената" обмисля смяна на издателя си

Новият играч в медийната реклама

Connected е новият бранд, отделен от портфолиото на All Channels Communication Group

ПИК-ът на отровената среда

Очернянето на годеницата на кандидат-кмет на София от кафявия сайт "ПИК" за първи път породи консенсус сред политици, журналисти и PR-и за това какво НЕ е журналистиката

Как започва вносът на боклуци в България

Отпадъци за горене започват да се внасят в периода 2014 - 2016 г., като зад начинанието е бившият директор на "Лукойл България" Валентин Златев.

Понижена или повишена е България в новата Еврокомисия

Мария Габриел ще отговаря за обширен ресор с огромен бюджет, но с малка политическа тежест

Ново място: Книжарница на издателство "Рибка"

Книжарницата има за цел да предложи пълноценна селекция от детска литература на български език

Книга: Иън Макюън - "Машини като мен"

Най-новият роман на популярния британски писател