Нова маркетингова агенция стъпва у нас
51 Нови
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Нова маркетингова агенция стъпва у нас

Нова маркетингова агенция стъпва у нас

1347 прочитания

Британската фирма за маркетингови изследвания "Тейлър Нелсън Ей Джи Би" (Taylor Nelson AGB) обяви създаването на джойнт-венчър с българската социологическа агенция BBSS, член на международната верига "Галъп". Двете страни имат амбицията новата компания да развие на Балканите панелните изследвания на потребителите и домакинствата, които са ключови за маркетинга на производителите на храни и стоки за бита. Първият подобен панел на нашия полуостров стартира в България.

"Тейлър Нелсън Ей Джи Би" е компания с оборот от над 120 млн. долара и е в световната десетка на маркетинговите фирми. Нейните акции се котират на Лондонската фондова борса. Създадена е през 1962 г., а през 1989 г. става част от Maxwell Group - групировката на загиналия при неизяснени обстоятелства бизнесмен Робърт Максуел. Името й се свързва най-вече с домакински панелни проучвания и медийни изследвания в света. "Проектът ни е пилотен за региона и слага началото на трайното ни присъствие на Балканите", заяви г-н Тони Коулинг.

Българският партньор на Taylor Nelson NAGB - BBSS, е основан през 1991 г. от Кънчо Стойчев и Андрей Райчев. Година по-късно става член на международната изследователска верига Gallup International.

Новият джойнт-венчър е четвъртата социологическа фирма на Стойчев и Райчев. Освен BBSS двамата имат участия и в "Медиана" и "Сова 5". Двамата социолози имат сериозен бизнесинтерес в областта на рекламата и на периодичния печат.

(Капитал)


0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK