"Вестник за жената" обмисля смяна на издателя си
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

"Вестник за жената" обмисля смяна на издателя си

Петьо Блъсков

"Вестник за жената" обмисля смяна на издателя си

Алексей Лазаров
1817 прочитания

Петьо Блъсков

© Капитал


Собствениците на "Вестник за жената" обмислят смяна на издателя си, стана ясно миналата седмица. Изданието в момента е под шапката на пресгрупа "168 часа". Самата търговска марка е собственост на журналистическа кооперация на екипа. Кооперацията има сключен петгодишен договор за сътрудничество с пресгрупата. Според източници от "168 часа" журналистите от женското издание били недоволни от сделката между Петьо Блъсков и немския концерн "Вестдойче алгемайне цайтунг", тъй като в нея бил включен и женският вестник. Те смятали, че интересите на "Вестник за жената" не са били взети предвид при продажбата на пресгрупата. Освен това се нарушавали и клаузи от договора между издателската групировка и "Вестник за жената".

"Има известни спорове", признава главната редакторка на женското издание Елена Влашка. Според нея обаче все още не е ясно как ще се разрешат тези недоразумения. "Твърде рано е да се каже дали въобще ще излизаме от пресгрупата и къде бихме могли да отидем", допълни тя.

Слухове в журналистическата колегия предполагат, че новият издател на "Вестник за жената" може да бъде "Медиа холдинг". "Водили сме разговори със собствениците, но те бяха много общи", заяви за "Капитал" президентът на издателската групировка Тошо Тошев. "Ако предложенията задоволяват взаимните ни интереси, може да се постигнат договорености, които да са изгодни и за двете страни", поясни г-н Тошев.

"Вестник за жената" се присъедини към пресгрупа "168 часа" преди близо две години след скандалите около "Отечествен вестник". Дотогава "ВЖ" излизаше като притурка в "Отечествен фронт", преименуван по-късно на "Отечествен вестник".


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.