Wizz Air със застраховка анти-вулкан

Компанията предлага обезщетение без значение какво е предизвикало закъснението

След изригването на вулкана в Исландия и блокирането на авиационния бизнес, темата с обезщетенията на пътниците при закъснение или отмяна на полет стана изключително актуална. Нискотарифният авиопревозвач Wizz Air не закъсня с въвеждането си на нова услуга за пътниците - "обезщетение при закъснение".

Ако полетът закъснее два или повече часа, пътникът ще получи кредит от 200 лева. Той ще може да се използва като компенсация за всеки полет и продукти на авиокомпанията до една година след получаването му. Парите ще се калкулират автоматично 7 дни след закъснението на полета.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се
Close
Бюлетин
Бюлетин

Вечерни новини

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.


7 коментара
  • 1
    yurukov avatar :-|
    Боян Юруков

    Тия са много зле обаче. Често отменят полети, плаща се за най-малкото нещо и отношението им е ужасно.

  • 2
    chimocor avatar :-(
    любовМуЕМайката

    До коментар [#1] от "Боян Юруков":

    Отношението им е наистина ужасно обаче имат доста удобни дестинаци за Българя и на доста ниски цени в сравнение с конкуренциата ... Аз лично не ги харесвам но не мога да отрека че са много удобни.

  • 3
    m17 avatar :-|
    m17

    До коментар [#2] от "chimocor":

    Пътувал съм няколко пъти конкретно с ВиззЕър и не смятам че отношението на персонала е по-лошо от това на Луфтханса с която пътувам редовно при служебни командировки. Летищния персонал е същия, процедурата е същата. В самолета нямам никакво общуване с персонала освен ако поискам кафенце или нещо от каталога. Приемат плащане в левове и евро, имат дребни за връщане, приемат и кредитни карти (уау, във въздуха). Персонала беше от българи, бяха любезни и отзивчиви.
    А за доплащането - такъв им е модела. И като теглиш чертата излиза 3-8 ПЪТИ под цената на луфтханза например. Миналото лято за 3'ма до Дортмунг дадох 350лв с багажа, кафето, ... Луфтханса изкаше 1500лв за същия полет !!!.

  • 4
    schlupf avatar :-|
    Нищо лично

    WizzAir имат много добро обслужване, но пътниците са ужасни! Със сигурност може би най-лошата прослойка в нашето общество. Като изключим това мога да кажа, че полетите им са много удобни, евтини, самолетите са нови... въобще доста добре се справят. Стюардесите винаги са усмихнати и услужливи. Оообаче пътниците са няма такава паплач (изключвам студентите). Не знам що за човек можеш да си, да пуснеш баба си сама, без да знае грам чужд език, само с ръчен багаж тежащ двайсетина килограма, на няколко торби. Немците веднага я хванаха на летището и горката жена за малко да получи инфаркт.

    Иначе като заключение 2 часа се издържат без проблем, особено ако си изгледаш някое филмче. Цените, най-важното, са супер :)

  • 5
    reality avatar :-|
    reality

    Аз също нямам оплаквания от персонала. Цените им са съобразени с услугата, която предлагат. И реагират доста бързо в критични ситуации като тази с вулкана. Още на следващия ден започнаха да връщат пари или презаверяват полети. Нещо, което дори и British Airways не успяха да организират. Така че ++ за WizzAir!

  • 6
    reality avatar :-P
    reality

    До коментар [#4] от "schlupf":

    Една забавна история по този повод. Предния път когато летях с Wizz до мен седна една женица от малцинствата. Аз умирам от страх да не ме окраде, а тя умираше от страх от полета (явно ѝ беше първи път). По едно време гледам върти се нервно, подръпва си полата и само си мисля: "Край, обраха ме", а всъщност на женицата явно ѝ се е свило сърцето от страх :)

  • 7
    margonka avatar :-|
    Margon

    А на мен пък ми е много смешно като вземат българите да се возят с нискотарифни компани и да се оплакват не-пре-къс-на-то. Все пак тази цена си има механизъм на образуване. Да - пътниците са малко странни, но все пак това са евтини полети. Съгласна с М17.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход