Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
23 25 юни 2010, 22:33, 12591 прочитания

Колко ни струва

Какъв е разходът за една и съща потребителска кошница в различните страни в Европа?

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Защо за едни стоки в България плащаме повече от другите страни, а за други - по-малко. Как вносителите на облекла определят дали една блуза тук ще има по-висока цена от тази в Гърция, или обратното.

В следващия брой на "Капитал" ще потърсим отговор на тези и други въпроси, свързани с цените на нещата, които си купуваме всеки ден - облекла, храни, техника, козметика. Ще разгледаме бизнес моделите и схемите за ценообразуване, предлагането на пазара, конуренцията и ще се опитаме да прогнозираме кога и при какви условия цените биха се променяли. Още повече, че с новите марки, които през последните месеци отвориха магазините си в страната, средата на пазаруване наистина се променя.


Ще направим и един експеримент, като се опитаме да изчислим какъв е разходът за една и съща потребителска кошница в различните страни в Европа. Тук ще се нуждаем от помощта на читателите ни. В този файл има изброени стоки и продукти. Ако се намирате извън България и искате да ни съдействате, попълнете таблицата с информация за цените (в местна валута) на всеки от тях. Помощта ви ще е безценна за нас, а получените резултати - със сигурност интересни.


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Как да "уловим момента" и да спечелим от кризата Как да "уловим момента" и да спечелим от кризата

"Карол Капитал Мениджмънт" със специален инвестиционен план, съобразен с днешните високи нива на несигурност

2 апр 2020, 537 прочитания

Коронавирусът взе страха на Уолстрийт 1 Коронавирусът взе страха на Уолстрийт

Заради срива на цените на петрола първа голяма компания за шистов добив поиска защита от фалит

1 апр 2020, 862 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Ритейл"

Седмичен бюлетин с най-важното от ритейл сектора

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "K2: Бизнесът" Затваряне
Фотогалерия: Първият завод за рециклиране на електроуреди

Още от Капитал
Банките: Истинският стрес тест

За банките предстоят трудни месеци, но секторът влиза в кризата с добри буфери от капитал и ликвидност

Ваксина срещу комуникационна криза

6 съвета как компаниите да адаптират комуникационните си стратегии към новата реалност

Експериментална ваксина за икономиката

Обявените от правителството икономически мерки за 2.2 млрд. лв. от бюджета изглеждат тромави и недостатъчни за фирмите, а без промени схемата за субсидирана заетост няма да проработи

Ричард Грийвсън: Дълбока рецесия е най-вероятният сценарий за региона

Заместник-председателят на Виенския институт за международни икономически изследвания wiiw пред "Капитал"

Шоу по време на пандемия

Как културата и шоубизнесът се променят насред постоянните трусове

Моне за всеки ден

Изложба преживяване в ново пространство за дигитални арт събития в Барселона ни потапя във вселената на Клод Моне

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10