Airbus: Авиопревозвачите ще купят самолети за 3.5 трлн. долара до 2030 г.
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Airbus: Авиопревозвачите ще купят самолети за 3.5 трлн. долара до 2030 г.

Главният изпълнителен директор на Airbus Том Ендерс.

Airbus: Авиопревозвачите ще купят самолети за 3.5 трлн. долара до 2030 г.

Една трета от търсенето ще бъде от Азия

2384 прочитания

Главният изпълнителен директор на Airbus Том Ендерс.

© Tim Chong


Световните авиопревозвачи ще имат нужда от нови самолети на стойност 3.5 трлн. долара до 2030 г., като над една трета от търсенето ще бъде от Азия, съобщи днес главният изпълнителен директор на Airbus Том Ендерс, цитиран от Асошиейтед прес.

Авиационният сектор ще има нужда от 27 800 нови самолета с капацитет над 100 места между 2010 и 2030 г., като вероятно Азия ще поиска около 9370 от тези самолети на стойност 1.3 трлн. долара, посочи Том Ендерс. Дейността ни не се мести на Изток, тя се е преместила на Изток, отбеляза Ендерс на пресконференция на международното авиоизложение Singapore Airshow, което започна вчера и ще продължи до 19 февруари.

Airbus и Boing отдавна се конкурират за азиатския пазар. Airbus е получил 1600 твърди поръчки от Азия миналата година, а Boing направи най-голямата си сделка през ноември, когато индонезийската авиокомпания Lion Air се споразумя с него да купи 230 самолета за 22 млрд. долара.

Boing посочи по-рано тази седмица, че очаква авиокомпаниите да имат нужда от 33 500 нови самолета на стойност 4 трлн. долара до 2030 г., като на Азия се падат 35% от тези самолети. Очакванията са, че Азия ще представлява около 33% от световния въздушен пътнически поток до 2030 г. спрямо сегашните 28 на сот, а делът на САЩ ще спадне от 27 на сто на 20%, посочиха от Airbus.

Ендерс повтори, че компанията поправя малките пукнатини, открити по крилата на някои от самолетите А380. Airbus проверява всички 69 машини А380, които е доставил досега, след като авиопревозвачите Singapore Airlines и Qantas съобщиха за малки цепнатини по крилата през декември. Airbus, чиято централа е във Франция, е най-големият производител на самолети в света. След него се нарежда американската компания Boing.

Световните авиопревозвачи ще имат нужда от нови самолети на стойност 3.5 трлн. долара до 2030 г., като над една трета от търсенето ще бъде от Азия, съобщи днес главният изпълнителен директор на Airbus Том Ендерс, цитиран от Асошиейтед прес.

Авиационният сектор ще има нужда от 27 800 нови самолета с капацитет над 100 места между 2010 и 2030 г., като вероятно Азия ще поиска около 9370 от тези самолети на стойност 1.3 трлн. долара, посочи Том Ендерс. Дейността ни не се мести на Изток, тя се е преместила на Изток, отбеляза Ендерс на пресконференция на международното авиоизложение Singapore Airshow, което започна вчера и ще продължи до 19 февруари.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

1 коментар

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.