Бизнес в естествен вид

Сертифицираният български производител на органична козметика разчита основно на износ

В България продукцията на "Алтея органикс" обикновено се разпространява в специализирани магазини за биокозметика
В България продукцията на "Алтея органикс" обикновено се разпространява в специализирани магазини за биокозметика
В България продукцията на "Алтея органикс" обикновено се разпространява в специализирани магазини за биокозметика    ©  Юлия Лазарова
В България продукцията на "Алтея органикс" обикновено се разпространява в специализирани магазини за биокозметика    ©  Юлия Лазарова
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

80% от продукцията на "Алтея органикс" се продава в чужбина

Преди повече от десет години семейство инженери, останали без работа от ДЗУ - Стара Загора ("Дискови запаметяващи устройства"), започват да се занимават със земеделие. Днес те са сред малкото български производители на биологични козметични продукти със сертификат, а резултатите са доказателство, че кризата може, ако не да се избегне, поне да се заобиколи. Началото на "Алтея органикс" е поставено още през 1999 г. от семейството Веселина и Георги Колеви. Тогава вземат земя под аренда и започват да отглеждат рози - от самото начало без използване на изкуствени торове и пестициди. Постепенно малкият им бизнес се разраства, създават "Алтея" заедно с други съдружници и започват да произвеждат все повече продукти.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    tsonkooo avatar :-|
    Тsonkooo
    • + 4

    Ето, че може!

    Нередност?
  • 2
    gallnare avatar :-?
    Мария

    Интересна информация. Логично възниква въпросът къде могат да се пробват продуктите, и излиза, че под "чужбина" се разбира sales offices in USA and Hong Kong http://www.alteya.com/aboutus.html

    А в Западна Европа? А как се продават в България?

    Това е рискът от подобни публикации: как да продължиш, след като си казал а-то, без това да замества платените репортажи.

    На производителите: още повече успехи! Продуктите ни от розово масло са директно конвертируема стока, както се казваше преди време.

    Нередност?
Нов коментар