Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
2 1 апр 2012, 17:48, 4292 прочитания

"Петрол" е продавал по-скъпо, но по-малко гориво

Компанията ще използва агресивен маркетинг през тази година в опит да увеличи продажбите си

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Дистрибуторът на горива "Петрол" отчита близо 3% ръст в приходите си от продажби за миналата година до 531 млн. лв., но причината за увеличението е базирана изцяло на по-скъпото продавано гориво. Като обем продадени горива дружеството отчита 7% спад. Причина за свития обем продажби е "тежката икономическа ситуация в страната и свитото вътрешно потребление", обясняват в годишния си доклад за дейността от "Петрол". Обемите продадено гориво се свиват за трета поредна година и се превръщат в тенденция. Заради по-малкото продадени горива компанията е загубила пазарен дял при дистрибуцията на дребно, но с 14.33% остава в топ 3.
Очакванията на ръководството на "Петрол" са през следващите години да се изостри конкуренцията между големите играчи на пазарите на дребно, като постепенно по-дребните независими търговци ще излязат от бизнеса с горива.

Развитие на бензиностанциите
През текущата година ще продължи развитието на програмата за спешни ремонти на стари бензиностанции. "Съгласно пановете на ръководството през 2012 г. по този метод ще бъдат реновирани значителен брой бензиностанции", обясняват в доклада си от мениджмънта на дружеството. Следвайки стратегията за разширяване на пазарния дял на дружеството на пазара на дребно по програмата за франчайзинг, "Петрол" планира да привлече 15 нови обекта. Ръководството планира да започне и изграждането на енергоспестяващи системи по съществуващите търговски обекти.


Агресивен маркетинг
През следващата година ръководството на дружеството ще насочи усилията си и към водене на активна маркетингова политика. По отношение на клиентите насоката е към привличане на нови групи от клиенти, които не са били сериозно застъпени в досегашните маркетингови планове, и изграждане на групи лоялни корпоративни клиенти, които да увеличат своя дял в общия обем на продажбите в търговските обекти. "Предвидени са мащабни маркетингови прояви - игри и промоции, подкрепени с медийни изяви, които да доведат до планиран ръст на продажбите на горива от 1.5%", обясняват в доклада си от дружеството.
Ръководството на компанията планира и да продължи развитието на картовата система на "Транскарт", както и създаване на система за клиентска лоялност.


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Как да "уловим момента" и да спечелим от кризата Как да "уловим момента" и да спечелим от кризата

"Карол Капитал Мениджмънт" със специален инвестиционен план, съобразен с днешните високи нива на несигурност

2 апр 2020, 313 прочитания

Коронавирусът взе страха на Уолстрийт 1 Коронавирусът взе страха на Уолстрийт

Заради срива на цените на петрола първа голяма компания за шистов добив поиска защита от фалит

1 апр 2020, 551 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "K2: Бизнесът" Затваряне
Пътните фирми свалиха цените за косене и за миене на знаци

Без промяна обаче остават стойностите за зимното почистване и кърпенето на дупки

Още от Капитал
Защо се бавим с бързите тестове

Националният кризисен щаб и премиерът са абсолютно против използването им в България

Ричард Грийвсън: Дълбока рецесия е най-вероятният сценарий за региона

Заместник-председателят на Виенския институт за международни икономически изследвания wiiw пред "Капитал"

Масови тестове или карантина без край

България не може да издържи повече от два месеца със спряла икономика, а разхлабване на мерките без масово тестване носи голям икономически и здравен риск

Проф. д-р Коста Костов: Колкото повече знаем за заразата, толкова по-добре ще се справим с нея

Ръководителят на Медицинския експертен съвет към Министерския съвет пред "Капитал"

Шоу по време на пандемия

Как културата и шоубизнесът се променят насред постоянните трусове

20 въпроса: Надежда Цекулова

Журналистката е в основата на сайт, който събира научни статии и ресурси на български за коронавируса

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10