Регулаторът във Великобритания постави ултиматум на банките

До средта на лятото трябва да предлагат по-добри услуги на клиентите си

HSBC заедно с Barclays, Royal Bank of Scotland и Lloyds са доминиращите банки на местния пазар във Великобритания
HSBC заедно с Barclays, Royal Bank of Scotland и Lloyds са доминиращите банки на местния пазар във Великобритания    ©  Shannon Stapleton
HSBC заедно с Barclays, Royal Bank of Scotland и Lloyds са доминиращите банки на местния пазар във Великобритания
HSBC заедно с Barclays, Royal Bank of Scotland и Lloyds са доминиращите банки на местния пазар във Великобритания    ©  Shannon Stapleton

Британският финансов регулатор Financial Services Authority (FSA) предупреди банките, че трябва да се отнасят по-добре със своите клиенти и това трябва да стане до лятото. В противен случай ще бъдат взете мерки от регулаторите в ЕС и на строва, пише Reuters. Банките все още не отделят първостепенно внимание в предоставянето на услуги с най-добро качество, смята Мартин Уитли, управляващ директор на FSA. Според него това затруднява възстановяването на доверието на обществото, особено след предоставените на банковата индустрия пари от данъкоплатците в началото на кризата от 2008 г.

Още през януари FSA е изпратил писмо до всички банки за необходимостта от насърчаване на активния подход към клиентите и предоставяне на качествени услуги, казва Уитли. В средата на лятото ще бъдат публикувани данните за изпълнението на препоръките и ще бъдат предприети необходимите действия към конкретни банки, коментира той.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се