По следите на мес(т)ното търсене

Без да пренебрегват България, и "Градус", и "Кен" гледат и към пазара в чужбина

"Кен" има най-сериозно пазарно присъствие при малотрайните колбаси и кренвиршите
"Кен" има най-сериозно пазарно присъствие при малотрайните колбаси и кренвиршите
"Кен" има най-сериозно пазарно присъствие при малотрайните колбаси и кренвиршите    ©  КРАСИМИР ЮСКЕСЕЛИЕВ
"Кен" има най-сериозно пазарно присъствие при малотрайните колбаси и кренвиршите    ©  КРАСИМИР ЮСКЕСЕЛИЕВ

"В предишни години по празници свършваха първо луканките и скъпият алкохол. Сега продаваме кренвирши и пилешко." Така управителката на един от най-големите магазини в град в Югозападна България определя параметрите на икономическата криза от своя гледна точка (ако, разбира се, оставим настрана намалелите обороти като показател за нея). Макар и да се съобразяват със свитите си доходи, голяма част от българите продължават да следват традицията, че на масата без месо не се сяда. След тенденцията на търсенето вървят и две от големите предприятия от хранително-вкусовия бранш в Стара Загора - "Градус" и "Кен". И за да могат не само да оцеляват, но и да растат, стратегията им е, от една страна, да се стремят към сериозно присъствие в по-широките вече ниши на по-нискобюджетното пазаруване в България, а от друга, да търсят източници за развитие и в чужбина.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове