По рафтовете на Германия

Веригите магазини промениха коренно бизнес средата в търговията и начина на пазаруване в България

През последните години тече напрежение в отношенията между веригите и доставчиците. При голямата конкуренция и в търсене на най-ниската цена търговците често използват прекалено агресивни методи за сваляне на маржовете
През последните години тече напрежение в отношенията между веригите и доставчиците. При голямата конкуренция и в търсене на най-ниската цена търговците често използват прекалено агресивни методи за сваляне на маржовете
През последните години тече напрежение в отношенията между веригите и доставчиците. При голямата конкуренция и в търсене на най-ниската цена търговците често използват прекалено агресивни методи за сваляне на маржовете    ©  ЦВЕТЕЛИНА БЕЛУТОВА
През последните години тече напрежение в отношенията между веригите и доставчиците. При голямата конкуренция и в търсене на най-ниската цена търговците често използват прекалено агресивни методи за сваляне на маржовете    ©  ЦВЕТЕЛИНА БЕЛУТОВА

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
6 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    nockout avatar :-|
    nockout
    • + 6

    "За първи път Kaufland изпревари основния си конкурент и записа годината с продажби от над 820 хил. лв.''

    Мисля, че по-скоро трябва да е 820 МЛН. лв. ?

    Нередност?
  • 2
    dblajev avatar :-|
    dblajev
    • + 2

    До коментар [#1] от "nockout":

    те и броя на магазините объркаха :)

    Нередност?
  • 3
    2.5 avatar :-P
    2.5
    • - 1
    • + 1

    "През последните години тече напрежение в отношенията между веригите и доставчиците. При голямата конкуренция и в търсене на най-ниската цена търговците често използват прекалено агресивни методи за сваляне на маржовете"
    -------------------------------------------
    Нека някой си купи Coca-Cola в Kaufland.

    Нередност?
  • 4
    patchev avatar :-|
    HXP
    • - 1

    Кауфланд доколкото знам е част от РЕВЕ груп, а ЛИДЛ е напълно отделна компания.

    Иначе от немските вериги съм доволен от МЕТРО и Лидл, останалите са под всякаква критика, Била беше добре в началото, но после някакси изостана-нелогичен мърчандайзинг, тесни магазини и прочие. Лидл противно на очакванията ми се справиха с дискаунт концепта в България много добре-естествено не можаха да предложат толкова ниски цени като в Германия поради ред причини, но успяха да предложат и малкият си асортимент в сравнение с Германия на разумни цени. МЕТРО безспорно е най-устойчивият немски играч, от тях никога не съм имал оплаквания, още повече са и денонощни, но и там инфлацията си казва думата.

    Извън немските вериги, мисля, че за момента най-добрата ритейл верига е Карфур, откъм разнообразие на стоките бият даже и МЕТРО, обслужването също им е повече от прилично!

    Нередност?
  • 5
    2.5 avatar :-P
    2.5

    До коментар [#4] от "patchev":

    Billa е част от REWE, заедно с Penny.
    Kaufland и Lidl са заедно.

    Master & Apprentice - вървят заедно, гледали сте Star Wars, надявам се.
    Всички вериги се справят, къде по-добре, къде не толкова с подобаваща политическа подкрепа, разбира се.

    Нередност?
  • 6
    ivan31 avatar :-|
    Иван Петров

    До коментар [#4] от "patchev":

    Лидл и Кауфланд са част от групата Schwarz
    Билла и Пени са част от групата REWE

    Иначе като изключим първото изречение от коментар №4, с останалото съм съгласен.

    Нередност?
Нов коментар