Горещи акции в Gangnam Style

Едноименната песен от Южна Корея и клипът към нея се превърнаха в най-изнасяния музикален продукт на страната и това е добре дошло за икономиката й, пише Тамара Бечева от "Елана"

Ако от време на време пребивавате виртуално във Facebook, Twitter или преглеждате най-гледаните клипове в YouTube, няма как да сте пропуснали южнокорейския хит "Gangnam Style" на Парк Йе-санг, повече известен като PSY. Със сигурност докато сте го гледали не сте си помислили, че появата и популярността му е свързана със стратегия за популяризиране на производството на Южна Корея. Тамара Бечева от "Елана трейдинг" е разгледала тази връзка в анализ.

През 2009 г. Южна Корея създава Съвет по търговските марки с основна цел да поддържа световния имидж на страната и да я популяризира. До 2013 г. се предвижда държавата да се изкачи до 15 място в индекса на търговските марки по страни и следва постоянна политика в тази посока. Индексът е основан на различни фактори, с които се измерва имиджът на държавата спрямо този на други държави, включващи износ, туризъм, култура и т.н.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се