От рафта към онлайн екрана (допълнена)
В България има добър потенциал за интернет продажби на стоки за ежедневна употреба, показва проучване на GfK


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
След като в последните години оборотът от електронна търговия с дрехи, обувки, стоки за дълготрайна употреба като техника и книги промени сериозно начина на пазаруване в почти целия свят, ново проучване в България показва добри перспективи и за купуването на различни бързооборотни продукти. Изследването е направено от компанията за пазарни проучвания GfK в България през септември и в анкетите са включени 20 групи хранителни и нехранителни стоки, както и техника, дрехи, обувки, туристически и финансови услуги. В проучването са участвали 640 души на възраст над 20 години. Според резултатите от анкетата добро отношение има и към покупката на биопродукти. Като цяло повечето хора, които пазаруват чрез мрежата, имат по-скоро положителен досегашен опит, особено с органични продукти.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
3 коментара
За мен основната причина, която спира българите да пазаруват по интернет, е чисто физическата нужда да обикалят по магазините, да разглеждат и да видят продукта на живо. Всеизвестно е, че навиците до голяма степен определят решенията ни – може и да не ни харесва да правим нещо, но го правим по навик. Така е и с физическото пазаруване – хората са свикнали да пазаруват така!
Местоположение, местоположение и ...местоположение.
Логистика, логистика и ...логистика.
Здравейте, собственик съм на онлайн магазин за мъжко и дамско бельо www.queerwear.net и трябва да ви кажа, че онлайн търговията в България не е лесна работа. Все още срещаме много недоверие от клиентите си, макар да предоставяме безплатна доставка и наложен платеж (плащаш при получаване). Това, по мое мнение, се дължи на много негативни публикации в медиите, които не винаги отговарят на действителността. Освен това в интернет не могат да се продават много евтини неща заради цената на доставката. Ние, например, се стремим да продаваме само марково бельо, което няма как да излезе евтино…а за съжаление хората искат всичко да е евтино…
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.