Българското представителство на BMW отчита ръст в продажбите
Увеличението е с 14% само за октомври, а при марката Mini достига 29% на годишна база


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Българското представителство на автомобилите BMW - "BMW Group България", е увеличило с 14% продажбите си през октомври спрямо същия месец на миналата година, съобщи пред журналисти управителят му Александър Миланов. До края на годината Миланов очаква ръстът да се запази, макар и с по-малки темпове. Годишният оборот на "BMW Group България" е около 50 млн. евро, без ДДС, а от него около 9 млн. евро идват от продажби на резервни части и аксесоари, уточни Миланов. Той посочи, че в България много добре се приема марката им Mini, при която ръстът на продажбите през октомври е 29%.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
4 коментара
Според мен ръста им е благодарение на реекспорт към трети страни. Това не е лошо, тъй като парите остават тук. Няма как да си обясня иначе задръстените от иззети БМВ-та паркинги на лизинговите фирми.
Право на ДДС кредит за електромобил наистина има шанс да отключи продажбите. Повечето фирми основно в големите градове разполагат с автопарк от служебни автомобили, които по цял ден пъркат по улиците на къси дистанции и допринасят за задръстване и замърсяване. Ако това бъде стимулирано да мине на ток - ефекта ще е страхотен (макар и да ме съмнява марката да е БМВ)
Заслужава да се спомене метана - съвсем рентабилно е служебни автомобили да са на такова гориво - евтино и екологично. Не съм срещал в актуалните оферти на BMW метанови автомобили, докато конкурентите му имат такива разработки. Странно е защо бягат от идеята?
Вместо това продължаваме да купуваме скъпите дизели и да ревем при поддръжката им .....
Не е вярно това което си написал. Ръста в продажбите е реален и се дължи на корпоративната политика на страховити отстъпки за някои модели, а не на реекспорт към трети страни. И поради факта, че основния им конкурент ВАГ не развива пазара си в България, няма как от БМВ да не се възползват. Друга причина е, че ако си купиш кола на лизинг от Камор поддръжката на автомобила- смяна на масла, филтри и тн. е безплатна, а в Порше си плащаш за всичко. Така, че обяснението в случая е съвсем просто.
БМВ си поизчисти имиджа на любима марка на мутри и сенчести бизнесмени. Вече се появиха и други заможни съсловия - лекари, адвокати, нотариуси и др., които все повече предпочитат тези автомобили.
Относно статистиката на новорегистрирани автомобили по марки се разбра, че КАТ я предоставя срещу заплащане от 400 лева. Толкова ли тази асоциация, за пресата да не говорим, се свиди да ги даде тези пари 1-2 пъти годишно и да ги цитира от достоверния първоизточник, или просто е по-изгодно страниците да се запълват с баластра от епистоларни форми, свободни съчинения и гадания, съчетани със солидна доза непроверяеми вайканици.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.