Българското представителство на BMW отчита ръст в продажбите

Увеличението е с 14% само за октомври, а при марката Mini достига 29% на годишна база

Сегашните облекчения за електромобили няма да помогнат за развиване на пазара им, смята Александър Миланов, управител на "BMW България"
Сегашните облекчения за електромобили няма да помогнат за развиване на пазара им, смята Александър Миланов, управител на "BMW България"
Сегашните облекчения за електромобили няма да помогнат за развиване на пазара им, смята Александър Миланов, управител на "BMW България"    ©  Юлия Лазарова
Сегашните облекчения за електромобили няма да помогнат за развиване на пазара им, смята Александър Миланов, управител на "BMW България"    ©  Юлия Лазарова
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Българското представителство на автомобилите BMW - "BMW Group България", е увеличило с 14% продажбите си през октомври спрямо същия месец на миналата година, съобщи пред журналисти управителят му Александър Миланов. До края на годината Миланов очаква ръстът да се запази, макар и с по-малки темпове. Годишният оборот на "BMW Group България" е около 50 млн. евро, без ДДС, а от него около 9 млн. евро идват от продажби на резервни части и аксесоари, уточни Миланов. Той посочи, че в България много добре се приема марката им Mini, при която ръстът на продажбите през октомври е 29%.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    dreamboxer avatar :-?
    hypercube
    • - 7
    • + 9

    Според мен ръста им е благодарение на реекспорт към трети страни. Това не е лошо, тъй като парите остават тук. Няма как да си обясня иначе задръстените от иззети БМВ-та паркинги на лизинговите фирми.
    Право на ДДС кредит за електромобил наистина има шанс да отключи продажбите. Повечето фирми основно в големите градове разполагат с автопарк от служебни автомобили, които по цял ден пъркат по улиците на къси дистанции и допринасят за задръстване и замърсяване. Ако това бъде стимулирано да мине на ток - ефекта ще е страхотен (макар и да ме съмнява марката да е БМВ)
    Заслужава да се спомене метана - съвсем рентабилно е служебни автомобили да са на такова гориво - евтино и екологично. Не съм срещал в актуалните оферти на BMW метанови автомобили, докато конкурентите му имат такива разработки. Странно е защо бягат от идеята?
    Вместо това продължаваме да купуваме скъпите дизели и да ревем при поддръжката им .....

    Нередност?
  • 2
    lidilidi avatar :-|
    lidilidi
    • - 2
    • + 12

    Не е вярно това което си написал. Ръста в продажбите е реален и се дължи на корпоративната политика на страховити отстъпки за някои модели, а не на реекспорт към трети страни. И поради факта, че основния им конкурент ВАГ не развива пазара си в България, няма как от БМВ да не се възползват. Друга причина е, че ако си купиш кола на лизинг от Камор поддръжката на автомобила- смяна на масла, филтри и тн. е безплатна, а в Порше си плащаш за всичко. Така, че обяснението в случая е съвсем просто.

    Нередност?
  • 3
    rangelkuzmanov avatar :-|
    Веселин Николов
    • - 4
    • + 6

    БМВ си поизчисти имиджа на любима марка на мутри и сенчести бизнесмени. Вече се появиха и други заможни съсловия - лекари, адвокати, нотариуси и др., които все повече предпочитат тези автомобили.

    Нередност?
  • 4
    cinik avatar :-|
    cinik
    • - 1
    • + 5

    Относно статистиката на новорегистрирани автомобили по марки се разбра, че КАТ я предоставя срещу заплащане от 400 лева. Толкова ли тази асоциация, за пресата да не говорим, се свиди да ги даде тези пари 1-2 пъти годишно и да ги цитира от достоверния първоизточник, или просто е по-изгодно страниците да се запълват с баластра от епистоларни форми, свободни съчинения и гадания, съчетани със солидна доза непроверяеми вайканици.

    Нередност?
Нов коментар