Българското представителство на BMW отчита ръст в продажбите

Увеличението е с 14% само за октомври, а при марката Mini достига 29% на годишна база

Сегашните облекчения за електромобили няма да помогнат за развиване на пазара им, смята Александър Миланов, управител на "BMW България"
Сегашните облекчения за електромобили няма да помогнат за развиване на пазара им, смята Александър Миланов, управител на "BMW България"    ©  Юлия Лазарова
Сегашните облекчения за електромобили няма да помогнат за развиване на пазара им, смята Александър Миланов, управител на "BMW България"
Сегашните облекчения за електромобили няма да помогнат за развиване на пазара им, смята Александър Миланов, управител на "BMW България"    ©  Юлия Лазарова

Българското представителство на автомобилите BMW - "BMW Group България", е увеличило с 14% продажбите си през октомври спрямо същия месец на миналата година, съобщи пред журналисти управителят му Александър Миланов. До края на годината Миланов очаква ръстът да се запази, макар и с по-малки темпове. Годишният оборот на "BMW Group България" е около 50 млн. евро, без ДДС, а от него около 9 млн. евро идват от продажби на резервни части и аксесоари, уточни Миланов. Той посочи, че в България много добре се приема марката им Mini, при която ръстът на продажбите през октомври е 29%.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се
Close
Бюлетин
Бюлетин

Вечерни новини

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.


4 коментара
  • 1
    dreamboxer avatar :-?
    hypercube

    Според мен ръста им е благодарение на реекспорт към трети страни. Това не е лошо, тъй като парите остават тук. Няма как да си обясня иначе задръстените от иззети БМВ-та паркинги на лизинговите фирми.
    Право на ДДС кредит за електромобил наистина има шанс да отключи продажбите. Повечето фирми основно в големите градове разполагат с автопарк от служебни автомобили, които по цял ден пъркат по улиците на къси дистанции и допринасят за задръстване и замърсяване. Ако това бъде стимулирано да мине на ток - ефекта ще е страхотен (макар и да ме съмнява марката да е БМВ)
    Заслужава да се спомене метана - съвсем рентабилно е служебни автомобили да са на такова гориво - евтино и екологично. Не съм срещал в актуалните оферти на BMW метанови автомобили, докато конкурентите му имат такива разработки. Странно е защо бягат от идеята?
    Вместо това продължаваме да купуваме скъпите дизели и да ревем при поддръжката им .....

  • 2
    lidilidi avatar :-|
    lidilidi

    Не е вярно това което си написал. Ръста в продажбите е реален и се дължи на корпоративната политика на страховити отстъпки за някои модели, а не на реекспорт към трети страни. И поради факта, че основния им конкурент ВАГ не развива пазара си в България, няма как от БМВ да не се възползват. Друга причина е, че ако си купиш кола на лизинг от Камор поддръжката на автомобила- смяна на масла, филтри и тн. е безплатна, а в Порше си плащаш за всичко. Така, че обяснението в случая е съвсем просто.

  • 3
    ikg29565817 avatar :-|
    Веселин Николов

    БМВ си поизчисти имиджа на любима марка на мутри и сенчести бизнесмени. Вече се появиха и други заможни съсловия - лекари, адвокати, нотариуси и др., които все повече предпочитат тези автомобили.

  • 4
    cinik avatar :-|
    cinik

    Относно статистиката на новорегистрирани автомобили по марки се разбра, че КАТ я предоставя срещу заплащане от 400 лева. Толкова ли тази асоциация, за пресата да не говорим, се свиди да ги даде тези пари 1-2 пъти годишно и да ги цитира от достоверния първоизточник, или просто е по-изгодно страниците да се запълват с баластра от епистоларни форми, свободни съчинения и гадания, съчетани със солидна доза непроверяеми вайканици.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход