Български производители обединяват храни в нов бранд
Продуктите ще са в по-високия ценови сегмент, а условието е в тях да няма изкуствени оцветители и консерванти


Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
След масовото навлизане на собствени марки храни на търговските вериги български компании също са решили да стъпят на пазара с подобна на тяхната концепция. Става въпрос за обединяването в една марка на хранителни продукти, произведени от различни компании, които ще сключват договор със собственика на марката и ще се задължават да отговарят на определени условия за качество. Марката "Така, да!" е на компанията "Фууд концепт", в която съдружник е Кирил Вътев, собственик на месопреработвателната "Тандем-В".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове