Български производители обединяват храни в нов бранд

Продуктите ще са в по-високия ценови сегмент, а условието е в тях да няма изкуствени оцветители и консерванти

Засега от марката "Така, да!" се произвеждат колбаси, млечни продукти и консерви, но от "Фууд Концепт" смятат да увеличат асортимента
Засега от марката "Така, да!" се произвеждат колбаси, млечни продукти и консерви, но от "Фууд Концепт" смятат да увеличат асортимента
Засега от марката "Така, да!" се произвеждат колбаси, млечни продукти и консерви, но от "Фууд Концепт" смятат да увеличат асортимента    ©  Георги Кожухаров
Засега от марката "Така, да!" се произвеждат колбаси, млечни продукти и консерви, но от "Фууд Концепт" смятат да увеличат асортимента    ©  Георги Кожухаров
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Засега продукти "Така, да!" правят "Тандем-В", "Зоров-91" и "Болгар консерв"

След масовото навлизане на собствени марки храни на търговските вериги български компании също са решили да стъпят на пазара с подобна на тяхната концепция. Става въпрос за обединяването в една марка на хранителни продукти, произведени от различни компании, които ще сключват договор със собственика на марката и ще се задължават да отговарят на определени условия за качество. Марката "Така, да!" е на компанията "Фууд концепт", в която съдружник е Кирил Вътев, собственик на месопреработвателната "Тандем-В".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове