Гепард: Туризмът е с билет за още добри очаквания

Малките туроператори, хотелиери и ресторантьори отчитат добра 2011 г.

Руският говор бе вторият доминиращ след българския по плажовете на Черно море и през 2011, и през 2012 г.
Руският говор бе вторият доминиращ след българския по плажовете на Черно море и през 2011, и през 2012 г.
Руският говор бе вторият доминиращ след българския по плажовете на Черно море и през 2011, и през 2012 г.    ©  Капитал
Руският говор бе вторият доминиращ след българския по плажовете на Черно море и през 2011, и през 2012 г.    ©  Капитал

Малко странно може да изглежда ръст в туризма при криза, но той е факт. Дружествата от този сектор в "Гепард" го показват с добрите си резултати. Освен това при всички фирми увеличението на приходите през миналата година е било предшествано от ръст и през 2010 г. При някои той е символичен, но все пак да увеличиш оборота си в кризата, в който и сектор да работиш, си е добро постижение.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар