"Загорка" отчете 11% ръст на продажбите

Компанията е произвела 1.6 млн. хектолитра бира през тази година

   ©  Георги Кожухаров
"Кризата при потреблението на бира от 2010 г. и 2011 г. вече е преодоляна, но постигнатите резултати все още са по-ниски от тези през 2009 г."

Рууд ван ден Ейнден, изпълнителен директор на "Загорка"

Продажбите на "Загорка" през тази година са нараснали с 11%, а по данни на Nielsen пазарният дял на компанията е достигнал 35.7% според приходите и 32.7% според реализираните обеми. Разликата в двете числа се дължи на по-високите цени на марките бира на компанията. "Кризата при потреблението на бира от 2010 г. и 2011 г. вече е преодоляна, но постигнатите резултати все още са по-ниски от тези през 2009 г.", обясни изпълнителният директор на "Загорка" Рууд ван ден Ейнден. Според него растежът на компанията идва от доброто представяне на стратегическите марки "Загорка", "Ариана" и "Хайнекен". Компанията, която е собственост на третата по големина пивоварна в света Heineken, е произвела около 1.6 млн. хектолитра бира през 2012 г.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове