Без спирачки за спада на продажбите на коли в Европа

За 18-ти пореден месец през март са регистрирани по-малко нови овтомобили

Европейските продажби на автомобили са спаднали с над 10 процента през март, като най-големите губещи са PSA Peugeot Citroen, Ford и Volkswagen, а в Германия дилърите отчитат най-слабо търсене от 20 години, съобщи Bloomberg.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
6 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    enterfornone avatar :-|
    enterfornone
    • - 2
    • + 6

    Както производството на телевизори през 70-те и 80-те отиде в далечния Изток, така и сега ще стане същото с колите. Само че няма да се произвеждат в Япония и Корея, а в Китай.
    Маржовете на европейските производители, заводи със сума привилегии и прочие, всичко това вече е само мечта. Европейците просто имат твърде много дългове, за да поддържат тази система. цената става цар отново.
    А и китайците вече знаят как...

    Нередност?
  • 2
    dekster avatar :-|
    КЛЮЧАРЪ
    • - 1
    • + 3

    До коментар [#1] от "enterfornone":

    Не е задължително всичко да отиде в Китай. Близостта между проектантски отдели и производство е важна, кражбите на Ноу-Хау в китайски заводи са неизбежни, а и транспортът от там оскъпява продукцията. Възможно е да се произвеждат части, но за цели автомобили изнасяни на Запад е твърде рано.

    Нередност?
  • 3
    xps avatar :-|
    xps
    • - 1
    • + 6

    Незнам защо, но има някаква световна нагласа от всички производители само за ръст, ръст, ръст. Като чели потребителите трябва постоянно да купуват, купуват и пак да купуват. Постоянно излизат нови модели телефони, телевизори, печки, перални.... и то на един и същи производител.
    Е аз като съм си купил един телевизор преди година, сега какво да правя отново ли да си купувам.... пък какво остава за чисто нова кола.

    Нередност?
  • 4
    tsyrvulan avatar :-|
    tsyrvulan
    • + 1

    Брюксел дa се помaйвa още някоя и другa годинa, и Читaв европейски производител нa aвтомобили нямa дa остaне, с изклюЧение нa супер луксозните и спортни тaкивa. Ясно е Че привилегиите трябвa дa се нaмaлят a производителносттa дa се повиши, зa товa обaЧе сa необходими зaконодaтелни промени.

    Публикувано през m.capital.bg

    Нередност?
  • 5
    lol avatar :-?
    lol
    • - 1
    • + 10

    До коментар [#1] от "enterfornone":

    Не се безпокой в Европа всички ще са банкери, мениджъри и високоплатени консултанти и ще дават акъл, ще живеят в една чиста и запазена природа ядейки биохрани, а през остналото време ще спонсорират модерни, провокативни арт инсталации засягащи проблемите на съвременото общество, както и форуми за развитието на демократичните ценности и правата на човека в третия свят.

    Мисля не лоша перспектива за бъдещето.

    Нередност?
  • 6
    mickmick avatar :-|
    mickmick
    • + 1

    Махнаха митата. Сега остана да започнат да раздават субсидии.

    Нередност?
Нов коментар