Speedy откри първите си офиси в търговски обекти
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Speedy откри първите си офиси в търговски обекти

Валери Мектупчиян, изпълнителен директор на Speedy

Speedy откри първите си офиси в търговски обекти

Компанията разширява мрежата за доставка чрез сътрудничество с партньори

11301 прочитания

Валери Мектупчиян, изпълнителен директор на Speedy

© Анелия Николова


До края на година компанията предвижда да създаде още 70 такива офиса в страната

Компанията за куриерски услуги Speedy откри 28 свои офиса в по-малки търговски обекти, съобщиха оттам. Това е част от проекта й за разширение на мрежата от точки за доставка чрез сътрудничество с представители на малкия и средния бизнес - по-малки магазини, ателие, малък офис.

Името на проекта е Speedy parcel shop (SPS). Предвидените за осъществяването му инвестиции са над 1 млн. лв., каза за "Капитал Daily" Валери Мектупчиян, изпълнителен директор на Speedy още в началото на тази година. В тези обекти ще може да се изпращат и получават пратки от и до крайни клиенти.

Градове с партньори

Сред градовете, в които компанията открива нови точки за изпращане и доставка на пратки, са Берковица, Бяла, Елин Пелин, Етрополе, Ихтиман, Казанлък, Левски, Луковит, Любимец, Мездра, Пещера, Попово, Правец, Раковски, Симитли, Стражица, Тутракан, Царево, посочват още от компанията. Speedy открива нови офиси и в областни градове – Варна, София, Пловдив, Пазарджик.

Партньорските офиси по програмата SPS обслужват пратки до 31.5 кг и за тях важат всички основни услуги на компанията, валидни за това тегло на пратката. В новите точки ще се предлага и нов ценово ориентиран продукт под формата на услуга "3-5-8", базирана на теглото на пратката, посочват от Speedy. Това означава, че цената на пратката е определена според теглото й – за пратка до 3 кг цената е 4 лв., до 5 кг – 6 лв., и до 8 кг – 9 лв. Срокът за доставка е два работни дни и услугата се предлага само за територията на страната.

За новите обекти

Оборудването с необходимата технология и обучението за работа с нея се поема изцяло от компанията, посочват оттам. Speedy няма да осигурява служител за тази дейност, тя ще се извършва от човека в съответния магазин, ателие и пр. В търговските обекти, които се присъединят към партньорската мрежа на компанията, ще бъдат обособени минимум 4 кв.м от основното помещение за приемане и предаване на куриерски пратки.

Към този момент кандидатите за партньори по проекта са над 5000 според Speedy. "Проектът е от полза и за местния малък и среден бизнес, който има възможност да разнообразява предлаганите услуги и да увеличава печалбата си", се казва в съобщение на компанията. До края на годината тя предвижда да създаде още 70 такива офиса на територията на цялата страна.

До края на година компанията предвижда да създаде още 70 такива офиса в страната

Компанията за куриерски услуги Speedy откри 28 свои офиса в по-малки търговски обекти, съобщиха оттам. Това е част от проекта й за разширение на мрежата от точки за доставка чрез сътрудничество с представители на малкия и средния бизнес - по-малки магазини, ателие, малък офис.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

1 коментар

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.